obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
klacht caiway hendrik ido ambacht
digitaal

Quote

robert038 schreef:

Quote

digitaal schreef:
ALS ONZE PRIVË ONTVANGER KAPOT GAAT MOETEN WE DAN ZELF WEER VOOR EEN NIEUWE ZORGEN?

Wij als oude digitale klant.


Webcare cq Harma leest niet elk bericht, reactie (denk ik)maar als je deze vraag letterlijk in een pb bericht stuurt dus zonder blabla krijg je heus wel antwoord. Dit heeft zo ook geen zin op deze manier.



Dat had ik ook al gedaan, maar helaas die pm etjes komen denk ik ook niet aan

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 06 2013 16:26:21:
Eerlijk is eerlijk ik heb net bericht ontvangen van

Harma
Caiway Webcare Team

En er wordt nog gewerkt aan de antwoorden.

Vind ik heel positief.

Bedankt Harma.
Gewijzigd door digitaal op 06 maart 2013, 16:26
 
HiaWay
Ook aan mij vandaag een bericht van Webcare Harma:

Quote

Beste "HiaCaiWay',

Caiway Webcare volgt dit forum dagelijks. Op dit moment hebben wij (nog) geen antwoorden op uw vragen.

Wanneer wij deze wel krijgen informeren wij u.

Kunt u via een PB uw adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team


Mijn antwoord hier op:

Beste Harma,

Ik zie een 'lichtpuntje' aan de CaiWay-horizon...
Zou je zo vriendelijk willen zijn de desbetreffende antwoorden op onze ( Basic-TV abonnees CaiWay Hendrik Ido Ambacht ) vragen publiekelijk te publiceren op dit forum zodra je die hebt? Daar is namelijk een ieder mee gediend en niet alleen ondergetekende.
Alvast bedankt voor je medewerking namens velen hier in Hendrik Ido Ambacht.

Met vriendelijke groet,

HiaCaiWay

We wachten af wat het antwoord van CaiWay gaat worden.
 
Adios
Op sommige vragen heb ik in drie jaar nog geen antwoord gehad van Caiway, dus maak je borst maar nat!
 
digitaal

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik heb het ook over andere en voorgaande ''tijden'' die er zijn geweest 4K !

In het Westland ''kocht'' je een decoder als je een extra pakket wilde. Dit was ruim voor de tijd van ''Helemaal Digitaal'' op 10-10-2010.
Het was toen een Samsung 9401r voor 50,- borg/huur. (en nodige smardcards) Een jaartje later tot aan NU als omgezet wordt naar digitaal of je een extra pakket besteld dan krijg je *blop* een decoder van X met X + X + in HD xxx erbij.
Het vervangen naar het bekende blauw/grijze modem koste mij nog 50,- huur/borg want dan hoefde je niet meer in-te-bellen.

Later volgde pas het item ''helemaal digitaal'' daar kreeg je idd in bruikleen een Humax decoder. (in vele taal gezegt: gratis)
Voor overige TV's kwam de scartstick als optie voor 19,90 of idem decoder voor 49,90.

Dat zijn de tijden die ik ken zoals het ''digitale'' begon
Als je nu ziet wat je krijgt aan pakketten, mogelijkheden en apparatuur dan mag je nu niet veel klagen.
Dat idem als het glaspakket. Er zit nu voor een ruime 800,- in een doos..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 27 2013 13:06:25:
Beste Digitaal ik denk dat je nog wel de info krijgt. Het zit nog in begin fase van het project. De details volgen vast. Ik zal volgende week eens vragen dan ben ik toch bij Caiway.


Hallo optimizer.co

Heb je inmiddels al iets gehoord van Caiway?
 
HiaWay
Optimizer schreef:

Quote

Als je nu ziet wat je krijgt aan pakketten, mogelijkheden en apparatuur dan mag je nu niet veel klagen.


Als ik begrijp wat je krijgt als nieuwe abonnee van Basic-TV is klagen terecht.
 
Adios
Dus de coaxklant in Hendrik Ido Ambacht die al digitaal kijkt, delft het onderspit.
 
Caiway Webcare
Beste 'HiaCaiWay' en 'Digitaal',

Graag wil Caiway de vragen beantwoorden.

Caiway heeft ervoor gekozen om de huidige analoge abonnees van Cai HIA tegemoet te komen door het verstrekken van een SD decoder.

Cai HIA heeft op een bepaald moment besloten de mogelijkheid aan klanten te bieden om digitaal te gaan kijken. Klanten die hier interesse voor hadden zijn overgegaan tot aanschaf van digitale ontvangers. Hierin hoeft Caiway niet te voorzien.

Indien er sprake is van een defecte ontvanger binnen garantie dan kunt u deze inleveren daar waar u deze heeft gekocht.
Indien u een technische storing ervaart kunt u altijd contact opnemen met onze helpdesk, zoals al onze klanten. U ontvangt absoluut advies.

Wanneer uw digitale ontvanger, of CI+ Cam Module, defect gaat kunt u dit bij Caiway aangeven. U ontvangt dan een nieuwe HD ontvanger van Caiway op ‘huur’ basis. Zoals ook nu de ontvangers aan ‘analoge’ klanten geleverd gaan worden. Wel gaat u op dat moment een jaarcontract aan. De ontvanger blijft eigendom van Caiway. Dit is van toepassing voor één ontvanger (zonder PVR functie).

Bovenstaande is niet uitsluitend voor uw regio, maar is voor alle klanten van Caiway van toepassing.

Wel blijft het altijd mogelijk deel te nemen aan een actie waarbij u apparatuur in ‘huur’ ontvangt. Zie hiervoor de campagne in uw regio Hendrik Ido Ambacht: ‘Alles-in-1HD’. De actie is verlengd tot 12 april a.s.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
HiaWay
Beste CaiWay Webcare,

Bedankt voor uw antwoord.
Hiermee gaat u niet in wat CaiWay proclameert op haar website, namelijk er wordt GRATIS een HD-decoder in bruikleen verstrekt aan nieuwe klanten met een basic-TV abonnement, zie uw eigen website voor BASIC-TV http://www.caiway.nl/site/nl/particul...ie/basictv

header_subpage_adelaar
tv_1875

Er wordt niet gesproken over 'huurbasis' maar een GRATIS HD-ontvanger!

Volgens mij weten jullie zelf niet wat er op jullie website staat, of is dit slechts een misleidende reclame om klanten te lokken voor een Alles-in-1 pakket?

Kortom, ik zie steeds ontwijkende antwoorden.

CAIWAY op deze wijze van communiceren met uw klanten zet u veel kwaad bloed, wees helder en duidelijk.
Beloof geen zaken als de werkelijkheid anders ligt, ik word hier verschrikkelijk pissig over.

Wat wilt u? Zal ik dit hele verhaal op internet gaan verspreiden zodat het binnen een mum van tijd viraal wordt?
Zal ik speciaal voor CAIWAY een aantal blogs lanceren om dit soort volksverlakkerij aan het licht te brengen?
Moet dit hele verhaal op diverse fora verspreid gaan worden?

Zegt u het maar.....
 
Adios
Ik kan je nu al verklappen hoe Caiway hier zich uitwringt;

Jullie zijn nu klant van CAIHIA en dus ook al klant van Caiway. Althans zo ziet Caiway het. Dus je bent voor Caiway geen nieuwe klantWink

Iemand die nog geen klant van Caiway is, die krijgt wel de HD ontvanger in bruikleen. ( Was trouwens paar maanden terug nog geen bruikleen, toen stond marktplaats vol met die dingen)


Maar omdat volgens Caiway je al klant ben van hen, krijg je dus een SD ontvanger.

Ik weet het is om te gillen weer, maar ik ben al gewend aan alle onmogelijke bochten die Caiway hanteert om zich ergens uit te praten.
 
digitaal
Beste CaiWay Webcare,

Bedankt voor uw antwoord.

Even iets verduidelijken.

We betalen allemaal voor 21 Hd zenders en nog wat digitaal 18.75 euro. Dit is een abonnement met Hd ontvanger in heel nl.
Dan krijgt de oude analoge kijker een Sd ontvanger. voor zijn 18.75. en nu met huur? dit was toch bruikleen.
Oude digitale kijker krijgt nu als hij een jaar abbonement neemt een HD ontvanger voor 18.75 en betaald dan ook huur voor deze HD ontvanger of zit dit in de prijs van 18.75 ? Zo niet wat is de prijs dan. Want ik zie elders dat je hem in bruikleen krijgt.
Cai HIA heeft op een bepaald moment besloten de mogelijkheid aan klanten te bieden om digitaal te gaan kijken. Klanten die hier interesse voor hadden zijn overgegaan tot aanschaf van digitale ontvangers. Hierin hoeft Caiway niet te voorzien. ( Ik heb nu niks meer met caihia en u ook niet dus deze zin raakt kant noch wal).U gebruikt onze prive ontvangers om van uw plichten af te komen. Is dit wettelijk wel toegestaan?
U bied een abbonement aan die totaal verschilt van de rest van nederland en zelfs in H.I.A. voor dezelfde prijs dat is het punt.
En nogmaals ik wil geen alles in een pakket.


En inmiddels zie ik dat de advertentie ook aangepast is in de regionale krant de Kombinatie.

Ook ik ben het nu zat je krijgt steeds dezelfde antwoorden in een ander jasje.
Ik zie een klein positief iets en dat is dat de oude digitale klant een ontvanger krijgt of huurt dit is mij nog niet helemaal duidelijk, als deze een jaar abonnement neemt.


Ik denk dat heel h.i.a. wel een jaar abbo wil nemen voor 18.75 incl. huur met HD ontvanger Biedt deze mogenlijkheid aan in een advertentie in de krant.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 13 2013 20:20:49:

Quote

4K schreef:

Ik kan je nu al verklappen hoe Caiway hier zich uitwringt;

Jullie zijn nu klant van CAIHIA en dus ook al klant van Caiway. Althans zo ziet Caiway het. Dus je bent voor Caiway geen nieuwe klantWink

Iemand die nog geen klant van Caiway is, die krijgt wel de HD ontvanger in bruikleen. ( Was trouwens paar maanden terug nog geen bruikleen, toen stond marktplaats vol met die dingen)


Maar omdat volgens Caiway je al klant ben van hen, krijg je dus een SD ontvanger.

Ik weet het is om te gillen weer, maar ik ben al gewend aan alle onmogelijke bochten die Caiway hanteert om zich ergens uit te praten.


Ik denk dat je gelijk krijgt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 13 2013 21:24:00:
Ik ga morgen uw klanten service bellen en een jaar abonnement nemen met HD ontvanger voor 18.75 euro.
Dit moet nu lukken zegt u hier boven. Alleen wat de huur inhoud weet ik niet maar dat weten zij dan vast wel.
Ik ben benieuwd.
Frown
digitaal voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door digitaal op 13 maart 2013, 21:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht caiway hendrik ido ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie