obey-robots.txt
19 Juli 2018, 19:26
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [41 stemmen]
85% [41 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [7 stemmen]
15% [7 stemmen]

Stemmen: 48
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Caiway? Post hier je Caiway klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

klacht caiway hendrik ido ambacht

digitaal
robert038 schreef:

@Hiacaiway.

Met je eerste 3 punten ben ik het met je eens. Weet er alles van en snap je volkomen.
Ligt het ook niet dan aan Caihia , gemeente die de boel verkocht heeft?
Caiway en Cif hebben meer vermogen om in de toekomst dingen te verbeteren al duurt dat soms wel even.

Mijn ervaring is dat de helpdesk je gewoon helpt en dat de plichten van de vorige kabellaar gewoon overgenomen moeten worden en dus ook de garanties, support ed.

Hebben ze gezegd dan dat ze je niet helpen?


Ik ben bang dat caihia. wel verteld heeft dat +_ 80 % van hun abonees digitaal kijkt, Maar vergeten is te vertellen dat de decoders van hun klanten, eigendom is van deze klanten. Annoying
 
HiaWay
@ digitaal, daar kunnen ze natuurlijk nooit vanuit gaan. Wellicht zijn de decoders er niet meer of aan vervanging toe.
Hier vind ik ook om problemen te voorkomen alle nieuwe abonnementen een decoder verstrekken. We betalen als nieuwe abonnee dezelfde prijs dus dienen als gelijkwaardig behandeld te worden.
De decoders die nu gebruikt worden zijn eigendom van de abonnee, zelf betaald. Ik wil gewoon een nieuwe decoder die compatibel is met CaiWay diensten. Punt uit Angry
 
Adios
Ik ben het volledig met je eens, Hia!
 
digitaal
Weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat je antwoord krijgt van de klanten service?
Ik heb mijn vraag ook daar neergelegd maar wacht nu al een week op antwoord.Whistl
 
digitaal
Ik heb antwoord gehad van webcare maar niet op mijn vraag.

Van Caiway Webcare
Datum februari 28 2013 08:48:06
Onderwerp uw melding op dit forum
Beste 'digitaal',

Dank u wel voor uw bericht. Caiway heeft besloten om aan alle analoge kijkers in Hendrik-Ido-Ambacht een digitale SD ontvanger te verstrekken. Wij hebben hiertoe besloten zodat de analoge televisiekijkers ook toegang hebben tot onze digitale zenders. Deze investering is door Caiway gedaan en wordt niet bekostigd met de abonnementsgelden van de digitale kijkers. Daarnaast blijft de apparatuur altijd in eigendom van Caiway. Wij hebben van CAI HIA doorgekregen dat u al digitaal kijkt. Helaas kunnen wij u niet een nieuwe digitale HD ontvanger sturen. Indien u zich aanmeldt voor een Alles-in-1HD pakket, dan ontvangt u een digitale HD ontvanger en een modem als u nog geen internet van Caiway heeft. U maakt dat gebruik van ons aantrekkelijk aanbod: eerste 6 maanden betaalt u vanaf € 25,- per maand. Als u zich voor 15 maart a.s. aanmeldt dan kijkt u tot 1 april gratis televisie (basis tv CAI HIA, max. € 24,- of € 28,-). Mocht u besluiten om over te gaan naar een Alles-in-1 HD pakket, dan bieden we u ook aan om de eenmalige activatie- en verzendkosten niet in rekening brengen.

Mocht u van dit aanbod gebruik willen maken, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Sluiten


Dit gaat over een HD ontvanger ik vraag niet om een hd ontvanger en een abonnement
Ook wordt mijn vraag niet beantwoord als mijn ontvanger kapot gaat krijgen wij er dan wel een?
En dat caihia beweerd dat ik digitaal kijkt is alleen gebaseerd op het feit dat ik daar in het verleden een smartcard gekocht heb.
Ik heb nog nooit een medewerker van caihia bij mij thuis gehad of ik mijn smartcard wel gebruikt.

Het lijkt wel of ik niet begrepen wordt of ze willen mij niet begrijpen.
 
HiaWay
@ Digitaal, dit is ronduit belachelijk. Vandaag heb ik gebeld met CaiWay en medegedeeld dat ik inderdaad in het verleden een smartcard heb aangeschaft maar nooit gebruikt omdat wij zelden tv keken.
Nu met het nieuwe aanbod en meerdere HD-zenders kan ik dus niet kijken omdat ik geen HD-ontvanger heb, en ben dus genoodzaakt om naar het beperkte analoge aanbod te kijken tegen 18,75 Euro terwijl een andere analoge kijker die in het verleden geen smartcard heeft gekocht wel een HD-ontvanger krijgt?
Dit is dus echt met 2 maten meten.

Ik ben een analoge kijker zonder HD-ontvanger maar wel met een ooit in een ver verleden aangeschafte smartcard.
Dit betekent dus dat ik straks buiten de boot valt?
Ik heb geen tv met digitale tuner maar een gewone met scartaansluiting, een oud beestje.

Ze proberen je op deze manier gewoon een Alles-in-1 pakket aan te smeren, daar draait het om.
CaiWay, jullie moeten je diep schamen om zo met je nieuwe klanten om te gaan Angry
 
Adios
Ik ben niet verbaasd. Caiway heeft al zoveel dingen met zijn klanten uitgehaald die niet door de beugel kunnen.

Ik zou me er niet bij neerleggen!
Iedereen gewoon een digitale kabelontvanger, ook de klanten in Krimpen die er nog nooit 1 gehad hebben.
 
digitaal
Ik heb nieuws van het service center.
Ik ben alleen bang dat deze meneer een foutje maakt want nu krijgt niemand meer iets voordat je een hd pakket besteld.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail. Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over de overname. Het klopt dat klanten die nog geen HD ontvanger in huis hebben, een HD ontvanger van Caiway krijgen bij het afnemen van een Alles-in-1 HD Pakket. Echter, Caiway behoudt het eigendom van de digitale ontvanger. Analoge klanten ontvangen een standaard ontvanger (SD) tenzij ze overstappen op het Alles-in-1 HD Pakket.

Had u een specifieke vraag over het ontvangen van een digitale ontvanger door Caiway?

En nog is mijn vraag niet beantwoord ALS ONZE PRIVË ONTVANGER KAPOT GAAT MOETEN WE DAN ZELF WEER VOOR EEN NIEUWE ZORGEN?
 
HiaWay
Wat is een SD-ontvanger? Kun je daar wel de 21 HD-zenders mee bekijken? Anders heb je daar ook niets aan.
Rare ontwikkeling omdat hier http://www.caiway...ie/basictv heel iets anders staat Think
 
digitaal
Dat is een digitale decoder zonder hdmi uitgang of in iedergeval geen hd wel digitaal.

Dus woon je nu in ambacht krijg je als digitale kijker niks en betaal je alles zelf.

Ben je analoge kijker krijg je in ieder geval een digitale decoder. (die garantie en ondersteuning heeft van caiway)

Kom je in ambacht wonen dan ben je spekkoper dan krijg je een hd ontvanger.Clap
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht caiway hendrik ido ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen 23 29 juni 2018, 21:11
eigen website bij Caiway Hardware instellingen 1 13 juni 2018, 14:03
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing 22 18 maart 2018, 13:35
EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over Nieuws van CaiWay 49 27 februari 2018, 19:04
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay 39 30 januari 2018, 22:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:38:14
| flipje02:04:19
| Jaco Hage02:23:17
| Stoneacker09:13:48
| Sokje13:08:24
| BeertjeBas20:58:32
| Migow21:13:20
| Iete21:18:33
| Piedrodim21:50:54
| Meneertje van...22:29:10
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...