obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing Analoge radio
T0M@
@ ckweb,

Akkoord, ik verwacht ook niet dat ze meteen klaarstaan bij de eerste klacht.
Maar als een klacht bekend is en eerder een monteur is geweest die geconstateerd heeft dat het een storing was die buiten de installatie van de gebruiker lag plus dat Caiway eerder heeft toegegeven dat de klacht bekend was en er aan gewerkt werd....

en als dan bij dezelde klacht weer opduikt weer het zelfde riedeltje afdraaien ....en weer voorstellen dat er een monteur langskomt..... en weer met het dreigende zinnetje erin .. dat je zelf de kosten moet betalen van de monteur als ze niet zouden constateren dat het niet aan de klant zijn installatie ligt.!

Ik vind dat niet getuigen van je klanten serieus nemen.
En van een slechte samenwerking van klantenhelpdesk en het Caiwaybedrijf zelf.
 
Adios
Gek toch. Als je Caiway belt krijg je eerst het bandje: Caiway wil u zo goed mogelijk van dienst zijn Smile
 
jj1987
Dit staat op de site van Caiway. Zouden ze dan in. Ambacht eindelijk eens het reguliere aanbod geven wat iedereen van caiway heeft. Want hier is het FM gedeelte om te huilen. 15 zenders op de meest onlogische frequenties. Wat ook wekelijks een paar keer gebeurd is dat het hele fm signaal weg is voor 2 a 3 min en dan met een sis en kraak weer terugkomt. Tv doet het dan wel gewoon. Radio decibel is hier bijvoorbeeld niet te ontvangen analoog. Het jammere is dat als ze zo'n bericht op de site zetten er altijd bijzetten "werkzaamheden" en nooit een specificatie ervan. Ook vannacht drama met de tv. 4x in beeld storing dataservice afgewisseld met geen signaal. Geen radio geen tv niets! Gelukkig ook de schotel hier nog in werkingGrin


Werkzaamheden woensdag 16 oktober 2013 Radio van Caiway - Aantal gebieden
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2013 09:50:42

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway die gebruik maken van radio van Caiway.

Woensdag 16 oktober 2013 zullen er tussen 02:00 en 06:00 uur werkzaamheden plaatsvinden aan centrale netwerkcomponenten.

Als gevolg van deze werkzaamheden kunnen er tussen de genoemde tijdstippen onderbrekingen optreden op de dienst radio van Caiway.

De onderbrekingen gelden voor de onderstaande gebieden:
Berghem
Malden
Maasbommel
Heumen
Overasselt
Krimpen a/d IJssel
Borculo
Aalsmeer
Hendrik-Ido-Ambacht
Hilvarenbeek

Onze excuses voor het ongemak.

Caiway
Network Operations Center.
 
T0M@
@jj1987
Ik help het je hopen maar hebben jullie ook van die storingen met elektronische contactstoringen op radio 4 en radio 1?
 
ckweb
@Tom@
Jazeker! sinds vorige week vrijdag, zie mijn post van 06 oktober 2013, 16:41 hierboven.
Een zekere Harma van CaiWay heeft ook gereageerd en de storing doorgegeven.
Overigens op alle publieke zenders stoort het, dus Radio 1 t/m 6.
Alleen hoor het daar minder goed door het soort muziek.

Waar woon je? In Uithoorn is het bar en boos!
 
T0M@
@ckweb
Uithoorn is de plek waar ik de storingen moet aanhoren als ik de Nl zenders wil horen.
Heb je ook te horen gekregen of ze de storing erkennen of willen ze je ook een monteur op je dak sturen?
 
jj1987
@ TOM@ zenders zijn wel redelijk zuiver. Al is er wel volumeverschil in zenders. En bij sommige slechte rds. Ik vind de totale dagelijkse uitval van een paar min gewoon vreemd. Lijkt me geen onderhoud. Gewoon een slecht contact of breuk ergens dat veroorzaakt de storing. Hoe kan je dat als kabelbedrijf verkopen?
De kabel moet betrouwbaar zijn. Je zal het fm signaal maar willen doorkoppelen via een eigen modulator. Waar je dus een constante FM zender onder wil zetten. Knap lullig als t dan dagelijks ff stil is! Je kunt beter een spectrum filter op de kabel zetten die het hele fm gedeelte eruit filtert. Een verticale Fm antenne buiten aan de muur en inkoppelen met een aftak element. Wedden dat je een goede ontvangst en kwaliteit geluid hebt via je eigen kabel:-) je filtert de prut fm van caiway eraf maar kijkt nog wel tv via hen.
 
T0M@
Ja ckweb,
Ik heb al een kabeltje aan de antenne ingang van mijn installatie gehangen maar dat is allemaal gerommel in de marge.
Caiway zou waar voor mijn geld en volgens de voorwaarden moeten leveren.
Maar ik heb nog niets gemerkt van enige actie van Caiway zijde.

Ik heb zoeven contact opgenomen met De Caiway helpdesk om de storing nogmaals onder hun aandacht te brengen.
En verdorie weer zeiden ze dat ik de enige was die bij Caiway bekend was die over de storing had geklaagd.
Dus de meldingen van een buuurvrouw, die de zelfde storingen had gemeld zijn niet bekend en ook de melding die Ckweb hier op het forum had doorgegeven is bij
Caiway niet bekend als dezelfde storing!!!!!!!!??????
Dus beste Ckweb je hebt gewoon de storing helemaal niet doorgegeven aan Caiway of ze zijn van mening dat het een heeeel ander storing is.
De storing zoals ik die ervaar is niet de zelfde als die van mijn buurvrouw, haar moeder, die dezelfde storing op haar signaal heeft, die van u niet, En van die anderen die ook geklaagd hebben we zitten allemaal met onze eigen stoornissen en dit heeft pas iets met Caiway en het signaal te maken als de monteur geweest is en geconstateerd heeft dat het aan het signaal ligt en niet aan mijn installatie.Annoying
........ Stapelgek word je hier toch van.
Zegt u het maar ik weet het niet.MadMad
Ik heb me maar geschikt en de monteur laten komen want iets anders is niet mogelijk.
Het lijkt de Sovjet Unie wel. Niets is waar, tenzij het systeem zegt dat het waar is.CryCryMadMadMad
Gewijzigd door T0M@ op 11 oktober 2013, 17:18
 
jj1987
Erg frustrerend! Doet me denken aan die reclame met dat jongetje en de opblaaskrokodil!
Misschien kan je t opnemen wat je hoort. Misschien helpt dat? Snap niet dat die signaalproblemen met de FM niet erkend worden. Iemand van caiway luistert toch ook radio?? Of ze luisteren niet via de kabel omdat ze weten dat Hun signaal prut is! Hier vannacht weer digitaal 2x geen signaal gedurende 3 min!
Beetje raar dat het gehele signaal in Ambacht er gewoon ff compleet af gaat!
 
T0M@
@jj1987
Ja frustrerend is het. Ik vraag me echter wel af of ze bij Caiway het probleem niet kennen, het lijkt er vlgs mij meer op dat ze bij de helpdesk niet op de hoogte worden gehouden van de storingen.
Ik bedoel, als er een monteur komt en doorgeeft dat er een probleem is met het signaal dat ze dit dan niet doorgeven aan de helpdesk.
Maar dat ze niet weten dat er, in elk geval drie mensen, deze problemen eerder aangekaart hebben bij Caiway, dat vind ik wijzen op een slechte onderlinge communicatie. Zachtjes uitgedrukt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Analoge radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie