obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multi Screen App
wimanena
op mijn tablet werkt het prima maar op mijn geroote gakaxy s2 niet
 
gamespel
Wat een gezeik met dat android programma..

Kon niet meer inloggen, dus een nieuw wachtwoord aangevraagd, krijg ik de melding gebruikersnaam of wachtwoord is niet correct!!!!!
 
Caiway Webcare
De gebruikersnaam en wachtwoord voor de multiscreen zijn via www.mijncaiway.nl op te vragen.

Als u daar bent ingelogd kiest u boven in voor de optie MyTV. Als dit is geopend kiest u voor de glasvezel dienst en komt er aan de linkerkant de optie multiscreen.

Hier kunt u de inlog gegevens opvragen. Deze zijn anders als van mijncaiway.nl
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
wimlem
Het is en blijft bizar dat je hier weer een ander account voor nodig hebt en niet hetzelfde kan gebruiken als bijv. de nieuwsgroepen. Mijncaiway, multiscreen en nieuwsgroepen zijn al 3 verschillende accounts, niet van deze tijd. En je kan zelf niet je wachtwoordkiezen, je krijgt hem uitgedeeld.

Verder doet die app op Android het prima bij mij. Wat wel vreselijk irritant is, dat bij het draaien van de mijn telefoon in horizontale positie het menu mee draait. (Dat is nog goed Smile), maar bij het starten van een zender wordt het beeld 180 graden gedraaid en moet ik de telefoon ook weer omdraaien. Bugje?
 
Burnin

Quote

Caiway Webcare schreef:

De gebruikersnaam en wachtwoord voor de multiscreen zijn via www.mijncaiway.nl op te vragen.

Als u daar bent ingelogd kiest u boven in voor de optie MyTV. Als dit is geopend kiest u voor de glasvezel dienst en komt er aan de linkerkant de optie multiscreen.

Hier kunt u de inlog gegevens opvragen. Deze zijn anders als van mijncaiway.nl
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout


Heel leuk Arjan maar als ik met mijn "alles in 1 glas"abbo naar mijncaiway ga en daar dus kijk is MyTV niet actief dus kan ik mijn gegevens niet inzien om multiscreen te kunnen gebruiken terwijl het wel standaard in mijn abbo zit.

Hoe moet ik nu die app gebruiken dan ?

GreetZ
Burnin
 
Burnin

Quote

Burnin schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

De gebruikersnaam en wachtwoord voor de multiscreen zijn via www.mijncaiway.nl op te vragen.

Als u daar bent ingelogd kiest u boven in voor de optie MyTV. Als dit is geopend kiest u voor de glasvezel dienst en komt er aan de linkerkant de optie multiscreen.

Hier kunt u de inlog gegevens opvragen. Deze zijn anders als van mijncaiway.nl
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout


Heel leuk Arjan maar als ik met mijn "alles in 1 glas"abbo naar mijncaiway ga en daar dus kijk is MyTV niet actief dus kan ik mijn gegevens niet inzien om multiscreen te kunnen gebruiken terwijl het wel standaard in mijn abbo zit.

Hoe moet ik nu die app gebruiken dan ?

GreetZ
Burnin


Vandaag meer eens de helpdesk gebeld en daar krijg je een LUL verhaal dat ze ons in het cogas gebied geen toegang mogen geven voor gebruik van multiscreen omdat ziggo hier op de coax zit {heeft niets met iptv te maken maar goed}.
Als ik het wel wil gebruiken moet ik naar het g200 abbo gaan terwijl er op site gewoon geadverteerd wordt dat het een onderdeel is van mijn all 1 one g100 pakket.
Mogen ze dat ook wel veranderen op de verkoop site of korting geven op de g100 gebruikers omdat die het NIET mogen gebruiken.

Daarna krijg ik de tip om de app van Ziggo te moeten gebruiken dat zou dan wel moeten werken ................euhhhhhhhh
wat denk je ........... netjes de volgende melding > Niet verbonden met ziggo netwerk < wat raar de helpdesk van Caiway zeg toch dat het kan

pffffffffffff

Jammer hoor Caiway zo ga je niet met klanten om

Angry
 
Bordewolf
Dit is echt een probleem dat Caiway moet oplossen voor de glasvezelklanten in het Cogasgebied. Bij Ziggo maakt het niet uit welk abo je hebt, je krijgt gewoon toegang tot de app MITS JE OP HUN NETWERK ZIT.

Caiway biedt deze dienst ook, maar kennelijk niet bij alle abo's. Dat is belachelijk, zeker wanneer je sowieso IPTV hebt en voor het standaard digitale abonnement al aan Caiway je centen betaald.

Overigens verdomd Caiway het om de app uit te breiden naar meer kanalen dan 10, wat ook al een stuk minder is tov Ziggo.

Kortom werk aan de winkel voor Caiway om dit te gaan regelen voor hun klanten in het Cogasgebied die VERPLICHT Ziggo moeten aanhouden om op meerdere tv's televisie te ontvangen, dit mede omdat Caiway vasthoudt aan een extra bijdrage per tv en omdat via IPTV slechts 1 tv is aan te sluiten.

Kortom Caiway is aan zet om de zaken nu eens goed te regelen voor de mensen in het Cogasgebied ipv deze klanten van het kastje naar de muur te sturen.

Wij als klant hebben niet om deze situatie gevraagd lijkt me zo. Oplossingen zijn er te over, Caiway had ook een glas naar COAX-oplossing kunnen bieden zoals dat in diverse andere regio's wordt aangeboden.
 
Adios
Het is gewoon een zielige vertoning van Caiway, slechts tien zenders.
Ik weet dat de klanten van UPC, Ziggo en Deltakabel en KPN, Telfort en XS4all veel meer zenders hebben op hun tablet.

Ik snap ook niet dat Caiway zolang met droge ogen, zo weinig zenders durft aan te bieden. Ook is het te belachelijk voor woorden dan alleen IPTV klanten hiervan gebruik kunnen maken.

Ik begrijp jullie frustratie in het Cogasgebied maar al te goed!
Ziggo biedt het voor alle televisieklanten met internet. Zo hoort het !!!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

HDR schreef:

Het is gewoon een zielige vertoning van Caiway, slechts tien zenders.
Ik weet dat de klanten van UPC, Ziggo en Deltakabel en KPN, Telfort en XS4all veel meer zenders hebben op hun tablet.

Ik snap ook niet dat Caiway zolang met droge ogen, zo weinig zenders durft aan te bieden.


Daarom betaal je bij Caiway 2,50 gemiddeld per maand minder vergelijkend met bv Ziggo terwijl je veel snellere internet verbinding hebt en veel meer HD zenders.
Ik vind deze situatie eigenlijk dan wel prima.

Nee je betaald € 3,50 meer per extra televisie bij Caiway, dat kan nogal oplopen wanneer je drie tv's aansluit op COAX (bijv 1 voor de kinderen, 1 in je eigen slaapkamer en 1 voor op het terras). Je moet de boel niet omdraaien.
Caiway is fors duurder en je kunt op je tabblad maar 10 zenders ontvangen, echter ook niet bij alle abonnementen waardoor je in het Cogasgebied niet terug kunt vallen op Ziggo, terwijl je daar wel de COAX van afneemt omdat dat niet anders kan ivm aansluiten van meerdere televisies. Kortom Caiway en/of Ziggo moeten dit oplossen voor deze specifieke groep klanten.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Het Cogasgebied is inderdaad een ander verhaal. Had ik ook niet geciteerd. Het ging om de aantal zenders voor je tablet.

Voor de rest van het Caiway gebied geldt dat je via de Coax gewoon het gehele basispakket gratis door het hele huis kan bekijken zonder smartcard. En nee Caiway ( glasvezelpakketten) is goedkoper/ beter in de basisdiensten tov Ziggo.
Ik bedoel hiermee: Aantal HD zenders, internetsnelheid.


Nogmaals dit stelling klopt niet. Met twee extra tv's ben je al vele malen duurder uit. Betalen voor kijken op meerdere televisies is niet meer van deze tijd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi Screen App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
multi screen Algemeen : 9 28 jul 2016
Multi screen tv ipad update Algemeen : 11 08 jul 2015
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Advertentie