obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Kabel modem
sont
Heb van de week een bericht gestuurd met een simpele vraag naar Caiway of het niet handiger is om een andere modem te nemen bij mijn super abonnement. Heb nog een docsis modem hier hangen aan de kabel en vroeg me af of het niet sneller kan.
Nog steeds geen antwoord van Caiway dus dan maar op deze manier.

Heeft het voor mijn nut om over te stappen naar een andere modem.
Mijn huidige modem is nog zo'n lichtblauwe Docsis modem, en volgens mijn hebben ze nu een Arris modem .
Wie o wie kan me hier meer over vertellen .
 
sont
Ben al lid sinds 1991 en hoef dus geen nieuw Super abonnement te nemen.Het lijkt me heel simpel door de klant te benaderen om zijn modem eventueel om te ruilen zodat hij van de snelste verbinding gebruik kan maken.

Bellen heeft dus geen zin. Krijg een bandje dat ze niet te bereiken zijn.
Van uit die positie maar de vraag gesteld via het contactformulier van Caiway.
Wel een tegenbericht gekregen dat de vraag in behandeling word genomen,maar daar het een simpele vraag is ,tot op heden geen bericht gekregen.
Om zo maar even naar Naaldwijk te rijden vind ik een beetje te opzichtig.
Wil eerst zeker weten dat ik niet voor niets daar heen rijd. Tegenwoordig met het internet en je mobiel kan je een hoop geld besparen door eerst iets te zoeken op het internet dan wel te bellen .
Dus misschien nog vaker bellen?? In de hoop dat ze een keertje 'thuis' zijn.
 
Adios
Met 1200 bel je gratis naar Caiway..
 
sont
Heb alleen TV en Internet van Caiway. Geen vaste lijn hier in huis.Alleen mobiel.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 15 2012 15:51:09:
Opgelost!!!!!!!!!!!!!!

Krijg vreemd genoeg net een mail met de volgende mededeling.
Geachte heer ****

Met het modem wat u nu heeft kan inderdaad de snelheid niet aan, dit heeft te maken met het feit dat het internet sneller is geworden afgelopen jaren.
Aangezien u al een groot aantal jaren klant bent hebben wij ervoor gezorgd dat er een nieuw modem naar u toekomt en deze niet hoeft te betalen.

De kosten รก 69 euro besparen wij u.

Het nieuwe modem zal in de loop van aankomende week bij u binnenkomen en deze kunt u activeren met de activatiecode die bij de brief zit.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Zo kan het dus ook !
Bedankt Caiway.Thumbs Up
Gewijzigd door sont op 15 december 2012, 15:51
 
Adios
Ik wou dat Caiway ook bij mij een nieuw modem bezorgt. Een glasvezel modem die de nieuwe snelheden aan kan.
 
suedje
4K,even een vraagje, zijn er voor jou geen alternatieven mogelijk? Ik zie alleen maar negatieve berichten over Caiway. En je blijft maar gebruik van ze maken. Als bijv. supermarkt A slechte service levert, blijf je dan ook daar naartoe gaan, of ga je dan naar een ander? Geef eens aan wat jou alternatieven zijn voor Caiway, en waarom je daar geen gebruik van maakt, Daar ben ik nu wel erg nieuwsgierig naar.
 
Adios
Suedje, je moet het zo zien. Twee jaar geleden is in Krimpen met veel TAMTAM glasvezel aangelegd. Er stonden borden langs de weg in onze gemeenten met de tekst: "welkom in de snelste glasvezelgemeenten van Nederland". Zelfs toen was het al zo dat alle andere glasvezelaanbieders symmetrische snelheden aanboden, alleen Caiway niet. Daar is toen vaak om gevraagd en steevast krijgen we het antwoord van Caiway dat uit onderzoek bleek dat er geen behoefte was aan symmetrische snelheden. Dus daar stonden we al.
Uitzending gemist zou er snel bijkomen, ook kijken op meer televisies op de glasvezel. Toen langzaam meer aanbieders televisie op tablet en dergelijk aanboden, kregen wij niets, alleen prijsverhogingen.

Nu zien we opeens in de nieuwe gemeentes dat er wel symmetrische en veel hogere snelheden mogelijk zijn. Ook kijken op je tablet kan al.

Toch blijft Caiway ons de veel hogere tarieven in rekening brengen voor het oude product.

Tevens hebben we twee jaar met een dichtgetimmerd basispakket op de coaxkabel gezeten, zodat iedereen die alleen het basispakket wilde zien op de coaxkabel een dure CI module kon aanschaffen en een smartcard. Wilde je op meer dan drie televisies kijken naar je basispakket, dan nam je maar gewoon een nieuw abonnement van 18 euro per maand. Dat vond Caiway voor Krimpen en Loenen allemaal heel gewoon.

Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik zo negatief ben over Caiway. De codering is nu van het basispakket af ( op TV Utrecht na dan). Dat is een begin. Maar de rest is nog kommer en wel en veel betalen voor weinig.
 
suedje
4K, ik snap nu waar het vandaan komt, maar is er geen enkel alternatief? Ik zie alleen maar negativiteit in al jouw berichten, en zou daar zelf aardig gek van worden.
Ikzelf woon in Schiedam, en heb alleen digitale tv van Caiway over de kabel. Over de kwaliteit hiervan ben ik erg tevreden maar zou ook wel mogelijkheden zoals tv via de tablet of uitzending gemist willen hebben. Een alles in 1 pakket is voor mij prijs technisch gezien nog niet beter, dus heb ik internet en bellen ergens anders. Ik kan dan wel op internet alleen maar negatieve berichten plaatsen over de prijzen of snelheden, etc., maar schiet daar niets mee op.
Vandaar mijn vraag over alternatieven.
 
Adios
Jawel, maar ik zou het toch fijn vinden als we net zoals bij Ziggo op vijf televisies naar het volledige pakket kunnen kijken zonder meerkosten.

Caiway blijft maar mutsen met maximaal drie smartcards.
 
suedje

Quote

4K schreef:

Jawel, maar ik zou het toch fijn vinden als we net zoals bij Ziggo op vijf televisies naar het volledige pakket kunnen kijken zonder meerkosten.

Caiway blijft maar mutsen met maximaal drie smartcards.


Zijn er echt momenten dat er bij jullie op 5 tv's tegelijkertijd naar zenders wordt gekeken die niet in het basis pakket zitten?
Uit hoeveel personen bestaat jullie huishouden?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabel modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Advertentie