obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
TV Ontvanger/Glasvezelmodem
AlHor
Niet vaak, maar soms wel eens. Bij live tv nu 3x gezien, bij opnames / vertraagd spelen al vaker.
 
Adios
Als je opnames vaker vegen krijgt, zou je denken dat de compressive veels te hoog is ingesteld voor opnames.
 
AlHor
Ik heb goede CAT6 kabels liggen. Over dezelfde kabels trek ik m'n gigabit switch ook vol open, dus dat is het echt niet. TV is een nieuwe generatie Samsung met alle 'enhancing' features uit, dus het is echt het beeld dat van de Entone afkomt. Zoals ik al zei gebeurd het niet vaak bij live tv, heel soms, bij bij opnames vaker gezien. De Entone lijkt me ook veel te warm te lopen. Maar dat heb ik al eerder gelezen. Daarom ook dat ik zeg dat het goedkope zooi is met een k#t cpu erin. Dat ding heeft niet genoeg power en staat dus gewoon op zn max te performen. Hij staat gewoon open en bloot, dus niet in een kastje ofzo.
 
AlHor
Af en toe een veeg in beeld vind ik niet eens zo erg, het trage reageren op de commando's van de AB zijn veel irritanter. Zappen is gewoon niet leuk met dit apparaat.
 
AlHor
Ik heb me een paar weken maar beheerst en niet gepost, maar in de tussentijd is de ergernis alleen maar groter geworden. Op zich is de zapsnelheid niet zo traag, maar de reactie van het apparaat is gewoon erg traag.3 cijfers achter elkaar opgeven, bv 115, resulteert vaak in 1, 15 of 5. Ook het scrollen door de guide (en als je dan naar een volgende pagina gaat) is tergend traag. Het is dat ik het apparaat in bruikleen heb, anders had ik hem al lang terug gebracht of in de prullenbak gegooid,
 
Adios
Ik vind dat je niet duidelijk genoeg kan zijn hoor Alhor. Juist door goed te benoemen wat er allemaal niet naar behoren werkt, is een reden voor Caiway om er wat mee te doen hoop ik.

Inmiddels wordt de waslijst van mankementen aan de Entone steeds groter en ik vraag me af hoeveel glasvezelklanten de Entone straks weer in de kast zetten en via de coaxkabel gaan kijken.


Want laat nog van je horen op het forum, maar veel anderen helaas niet.
 
AlHor
Nou duidelijker dan dit kan niet: Morgen is het zondag en heb ik eindelijk tijd om de Entone naar de slaapkamer te verbannen en de humax weer ter verwelkomen in de huiskamer! Kost namelijk ook wat tijd om de logitech AB weer te herprogrammeren! Haha Smile

Ik wilde alleen niet al vanaf het eerste uur gaan zeuren zonder eerst goed te ervaren hoe het werkt. Die gewennigstijd is nu wel over Smile Gewoon een k#t apparaat Smile
 
Adios
Nou, bespreek het eens met Optimizer. Die denkt daar heel anders over.
 
lekkie_m
ik heb nu sinds een week alles via de glasvezel, , alles netjes aangesloten met de kabels die meegeleverd werden, maar we moeten gemiddeld twee maal per dag de entone tv decoder ressetten omdat hij vastloopt. gelukkig de humax ook nog in bedrijf staan dus we hebben nog iets, maar wederom heb ik dus een kat in de zak gekregen van de caiway, en als ik even dit forum doorlees ben ik helaas niet de enigste
 
Adios
Nee Lekkie, dat ben je zeker niet. Maar toch worden problemen van klanten door sommigen met het grootste gemak weggemoffeld met zinnetjes als:

Wat vervelend voor u; DE UPDATE KOMT ERAAN!
Wat lastig zeg: WE WERKEN AAN EEN OPLOSSING!
We weten van het probleem af: WE ZIJN DRUK AAN HET BRAINSTORMEN.

Maar ondertussen kan je de volle mep na drie maanden bij Caiway betalen, terwijl ik je op een briefje geef dat het veel langer gaat duren dan drie maanden voordat alle beloofde diensten probleemloos werken.

Sommige beloofde diensten zijn er nog geeneens!!!

Jammer dat Caiway niet de aandacht krijgt met deze misstanden als een Ziggo of UPC. De vloer zou er terecht mee worden aangeveegd.

Antoinette zou zeker een financiƫle compensatie voor alle glasvezelklanten geeisd hebben!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Ontvanger/Glasvezelmodem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
Advertentie