obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
apparaat code entone
Adios
Er zijn gewoon mankementen die er niet mogen zijn. Als ik dat benoem is dat niet negatief. Dat een bedrijf zoiets graag onder het tapijt veegt kan ik niets aan doen.

Ik garandeer je nog veel klachten over de matig werkende afstandsbediening.
 
Adios
Caiway is niet de enige hoor. Als je leest wat voor ellende en tekortkomingen UPC over zijn klanten uitstort met die Horzizon box, daar lusten de honden ook geen brood van. Maar ik vind gewoon dat een bedrijf het niet kan maken slecht werkende producten aan te bieden en wel de volle mep te vragen aan de klant.
 
Caiway Webcare
De afstandsbediening die bij de Entone geleverd is (met toetsenbord op de achterkant) is niet de originele afstandsbediening van de Entone. Deze afstandsbediening is speciaal voor Caiway gemaakt.

De originele Entone afstandsbediening zal ook niet werkzaam zijn, dit komt door de speciaal voor Caiway gemaakte firmware van de Entone. De door Caiway gebruikte afstandsbediening heeft geen IR code.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Dus er zit niks anders op dan een zelflerende afstandsbediening te kopen.
 
pauke
waarom een speciaal voor caiway gemaakte afstands bediening?
hij wewrkt inderdaad niet goed, als je snel achter elkaar een zender zoekt is het net of hij vast loopt.
en je moet de knoppen er zowat doorheen drukken om ze te laten werken.
 
Adios
Wat een rotding zeg!!. Daar zullen nog veel klachten over komen.

Iets wat je het meest gebruikt moet gewoon probleemloos werken.
 
Adios
Vier en halve meter is toch wel krapjes, Ik weet heus wel dat dit niet alleen met de Entone aan de orde is, maar ik vind juist dat een afstandsbediening een overwaarde moet hebben om goed apparaten te besturen. Bij mijn Philips Televisie zit ook een flut afstandsbediening die ik zeer goed moet richten. Gebruik ik een eenvoudige Logitech Harmony 300, dan kan ik opeens van tien meter afstands het appparaat bedienen en hoef ik geeneens te richten. Zo hooort het lijkt me. Kan je nagaan hoe er beknibbeld wordt op een bijgeleverde afstandsbediening. Blijkbaar dus vaak bagger!
 
Adios
Een televisie die IPTV kan verwerken zou inderdaad ideaal zijn. Ben je verlost van die losse kastjes.
 
digital8
Ik was er vorige week achter gekomen dat de Entone Kamai 410 EU afstandsbediening settings niet werken op de Caiway tuner en heb het toen even laten liggen door gebrek aan tijd.

Nadat ik net toevallig deze post vond heb ik net even mijn Logitech Harmony One handmatig ingeleerd mbv de door Caiway bijgeleverde vreselijke afstandsbediening en ik moet zeggen de Entone tuner werkt nu perfect met de Logitech Harmony One, eindelijk knoppen die wel direct reageren als je ze indrukt en niet meer m'n arm hoeven uitsteken richting de Entone tuner om de afstandsbediening te laten werken.


Maar even een vraag, dat qwerty toetsenbord (een klepje tegen vuil enzo had trouwens mooi geweest), waar is dat goed voor..?

Ik heb nog niets kunnen vinden aan de tuner waarbij dit gebruikt kan worden, mis ik gewoon iets of komt dat met een toekomstige software upgrade pas..?
 
harm
hoi

code afstandbediening voor entone is 24

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 20 2012 19:47:21:
wie weet trouwens een goede afstandbediening die alles ondersteund voor de entone bedoel ik
Gewijzigd door harm op 20 december 2012, 19:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'apparaat code entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie