obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe decoder? Humax iRHD 5300c
Ironis
Volgens mij levert CaiWay een nieuwe decoder uit. Ik heb deze enkele weken geleden in ontvangst genomen en zie hem in geen enkel lijstje op dit forum voorkomen.

Voor info over deze decoder:
http://www.myhumax.info/5300c.htm

Schijnbaar kan er ook mee worden opgenomen en gepauzeerd bij aansluiten van een externe hardeschijf.
 
Adios
Deze decoder bestaat al weer bijna een jaar hoor.
 
Ironis
Zou kunnen. Woon net in een CaiWay regio en het viel me op dat ik deze decoder niet in mijn profiel kan instellen, dus dan lopen de mods wat achter Smile
 
Adios
Vreemd ja. Het is notabene een ontvanger die Caiway gratis aan zijn klanten geeft.
 
Ironis
Klopt. Ze zeggen er overigens niet bij dat met een externe HD het gewoon bruikbaar is als recorder.. Kan overigens zijn dat dat geblokkeerd wordt met de SmartCard, maar dat weet ik niet.
Heeft iemand daar ervaringen mee? Ben wel benieuwd Smile
 
Adios
Tuurlijk wordt het niet geblokkeerd met de smartcard.

Anders zou een kabel PVR zinloos zijn.

Bovendien is bij jou het basispakket ongecodeer toch ?
 
Ironis
Geen idee, heb het instappakket, dus geen extra zenders. Wel HD.
 
Adios
Je gebruikt nu toch geen smartcard ?
 
Ironis
Toch wel.. Die zat er bij en moest ik volgens de handleiding ook gewoon in het apparaat stoppen.
Is er dan een pakket waarbij je wel een decoder krijgt en geen SmartCard?
 
Highway

Quote

Ironis schreef:

Zou kunnen. Woon net in een CaiWay regio en het viel me op dat ik deze decoder niet in mijn profiel kan instellen, dus dan lopen de mods wat achter Smile


Ik zal het met plezier aanpassen.
Voor dat ik dat doe wil ik graag weten welke er ontbreken (de 5300c dus en ook de 5200c volgens de caiway website) en welke er niet in thuishoren.


Overigens stel ik ook aanvullingen op de overige profielvelden op prijs.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe decoder? Humax iRHD 5300c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Decoder vu+ uno 4k se Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 4 21 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie