obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle
Caiway Webcare

Quote

daxa schreef:

Hier ook veel spijt dat ik bij Telfort weg ben gegaan met een superstabiele vdsl verbinding naar Caiway met een pruts verbinding allemaal voor een wat lager geld bedrag.

Elke week wel een paar x verbinding verliezen en nu al een week bijna geen internet, Service Desk op dinsdag bellen en dan horen dat het weer Rekam werk is en ze je niet kunnen vertellen wanneer er iets gedaan wordt. Ondertussen natuurlijk nog niets vernomen en nog steeds problemen.

Structurele verbindingsissues icm weinig communicatie(geen bevesting van opening van een call per mail oid, geen manier om de huidige status terug te vinden, Service Desk weet niet wanneer Rekam gaat kijken etc...) zou echt niet mogen kunnen anno 2012. Snap ook echt niet hoe een bedrijf kan beweren dat de klant centraal staat indien er amper gecommuniceerd wordt tijdens problemen.


De storingsmelding is op 26-9 aangeboden bij de kabelexploitant, het kan vanaf dat punt maximaal vijf werkdagen duren voor de storing is verholpen. Uiteraard zullen we dit in de gaten houden.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
En als deze storing verholpen is, stort het Rekam netwerk een week later weer in.
Annoying
 
daxa
Erg raar dat dit op de 26ste pas doorgezet is als ik om 10:20 's ochtends op de 25ste contact opneem met de Service Desk? Een dag verwerkingstijd zou nog logisch zijn als dit aan mij gemeld was maar de Service Desk medewerker, erg aardig btw ook niets persoonlijks, gaf aan dat hij het direct zou doorzetten naar de Rekam?

Naja dan rekenen we maar vanaf de 26ste, tot nu toe niets vernomen. Ben benieuwd of ik morgen iets verneem.
 
Adios
Je hoeft niet benieuwd te zijn. Je hoort gewoon morgen niks :-)
 
daxa
Ach wel wat gehoord hoor zowaar een melding achtergelaten door Rekam. Nu nog fijn tot de 11de wachten tot die langs komt.

Melden op de 25ste, dan 12 werkdagen wachten op een visit en ondertussen maar klapper klapper. Zelfs bij bART/quicknet/Chello ging dat sneller en das toch al weer wat jaartjes terug. Benieuwd of die ook maar iets structureels kan oplossen of dat ik de volgende dagen weer moet bellen.
 
jacco
Hele discussies heb ik gevoerd met Caiway over de belachelijke 2 tot 5 werkdagen regel. Dit is en blijft een onacceptabele termijn. In de praktijk zit je dus gewoon een week zonder. Ook de efficiency van de monteur laat te wensen over. Een monteur komt eerst onaangekondigd. Niet thuis? (ik heb een baan, net zoals u) Pas daarna wordt er een afspraak gemaakt. En dan maar hopen dat die monteur ook echt de volgende dag kan. Niet meer van deze tijd. Een storing dient binnen 24, max 48 uur opgelost te zijn.

Caiway is 24 uur tijd kwijt om de storing aan te melden bij de Rekam. Domweg omdat dit maar twee(!) keer per dag kan. 's Morgens en tussen de middag, want dan is de monteur op kantoor aanwezig.

Het is zo simpel om meer efficiency te halen. Als het mogelijk zou zijn direct storingen te melden bij de Rekam en er wordt meteen een afspraak gemaakt met de monteur, scheelt dat al meteen zo'n 48 uur. Dan hebben we het ineens over 2-3 werkdagen. Nog te veel voor de gestelde max 48 uur, maar in ieder geval al een heel stuk in de goede richting.
 
Adios
Typisch Caiway. Steeds meer achterlopen op de concurrent.

De tijd dat Caiway een voorsprong had is allang voorbij.

Ik wacht nog steeds op mooie zenderuitbreidingen, maar er komt niets.
 
daxa
3 weken goed gewerkt na een bezoek van werkelijk een mongool van een monteur en bingo weer geen verbinding en klapperdeklapper. Morgen maar weer alweer bellen en kan ik weer 14 werkdagen wachten voor een oplossing waarschijnlijk.

Benieuwd of ik nu weer dezelfde idioot van een monteur aantref.

Gelijk maar informeren over hoe ik die meuk kan opzeggen, geen zin elke maand dezelfde problemen te hebben
 
Adios
Ik geef je groot gelijk. Ëën keer is de maat vol toch?

Zolang Rekam zijn coaxnetwerk met losse eindjes aan elkaar vastknoopt zal et nooit betrouwbaar worden.
Goedkoop is duurkoop. Nog grote gedeelten van Gouda zitten op een rijgsysteem. Te schandalig voor worden.


Kan CIF daar met spoed geen glasvezel gaan aanleggen?
 
jacco
Inmiddels alweer bijna 3 weken bezig om een klapper verbinding opgelost te krijgen. Down periodes varieren tussen de 1 minuut en 4 uur. Sinds iets meer dan een week is bekend geworden dat er iets niet lekker zit met de kabel naar mijn huis. Er moet blijkbaar een aannemer aan te pas komen om dat opgelost te krijgen. Een termijn krijg ik niet te horen wanneer dit nu weer opgelost zou moeten zijn. Die aannemer zou contact met mij gaan opnemen. Helaas nog niets vernomen.

Inmiddels is door alle storingen mijn geduld op. Vijf maanden geleden besloot ik om over te stappen van mijn DSL provider naar Caiway. Vijf storingen verder verlang ik terug naar mijn oude vertrouwde veel te dure, trage, maar wel stabiele ADSL verbinding. In die 10 jaar heb ik slechts 1 (ja, één!) storing gehad van 3 dagen. Maar toen lag zo ongeveer heel ADSL-end Nederland plat.

Het alternatief (VDSL) nadert met rasse schreden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing : 1 03 nov 2015
Upstream Frequentie Verandering Gouda Werkzaamheden : 12 27 okt 2015
Glasvezel gouda CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 26 31 mei 2015
Storingen in Gouda Storing : 6 05 mei 2015
Fiber ready? Gouda Algemeen : 3 07 aug 2014
Advertentie