obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel en coax
Adios
Hou me op de hoogte van de afwikkeling van de klacht Smile
 
JvS
Ben ook wel benieuwd.

Is toch raar, in zowel Krimpen als loenen is het basispakket gecodeerd.
In Loenen moet naast de aanschaf van de smartcard ook nog 1,98 per maand worden betaald en in krimpen alleen de aanschaf van de smartcard.

Wordt toch echt een keer tijd dat Caiway eens wat gaat leveren en doen in plaats van alleen maar roepen van binnen kort binnen kort.
Gaat ze nog veel klanten kosten als ze op deze manier door gaan.
 
Adios
Het kan gewoon niet. De klanten per gemeente zulke verschillende tarieven in rekening brengen. Je kan toch niet tegen je klanten zeggen in gemeente A: Kijk maar op zoveel toestellen als u wilt naar het basispakket voor 18 euro per maand, terwijl je tegen klanten in gemeente B zegt: Vanaf het vierde toestel moet u weer 18 euro per maand extra betalen.

Het is zo krom als wat! Veel Krimpenaren weten ook dat elders het basispakket ongecodeerd is bij Caiway. Als klap op de vuurpijl wordt het basispakket in de onlangs aangekochte gemeente Hendrik Ido Ambacht zonder smartcard zichtbaar. Terwijl daar exact hetzelfde digitale pakket zit met dezelfde smartcards als wat ook in Krimpen en Albrandwaard werd doorgegeven. Maar daar kan het opeens weer wel! Dit is tevens wrang voor de inwoners van Albrandswaard waar Caiway ook het basicpakket gecodeerd heeft, terwijl daar ook geen tweede aanbieder aanwezig is en ook het zelfde digitale pakket is als in Hendrik Ido Ambacht.

Ik vraag me af als meer inwoners van Albrandwaard erachter komen dat in Hendrik Ido Ambacht geen smartcard nodig is voor het basicpakket.

Uitleg die een echte verklaring is waarom Caiway het basicpakket codeert krijg ik niet van Caiway. Als ik naar Caiway bel en om uitleg vraag weten ze zelf ook niet meer in welke bochten ze zich moeten wringen.

Ik kreeg vorige week het grappigste antwoord wat ik tot nu toe heb gehoord. U heeft wel een tweede aanbieder in Krimpen, namelijk UPC!

Het klopt dat een paar honderd huizen in Krimpen ook UPC kunnen krijgen, maar dat is een aparte coaxkabel in je meterkast waarop signaal wordt gezet als je een abonnement afneemt bij UPC.

Het heeft dus niks met de coaxkabel te maken die van CIF is waar Caiway op zit. Maar dat kon ik de medewerker van Caiway niet aan zijn verstand brengen.

Codering is dus in het geheel niet nodig, omdat er geen tweede aanbieder zit op de coaxkabel van CIF. Niet zo gek dat Caiway zo laag blijft scoren in de providermonitor als je zulke onkundige antwoorden naar de klant slingert.
Gewijzigd door Adios op 23 oktober 2012, 07:58
 
darkstalker
Lekker belangrijk dat ze laag scoren in consument onderzoeken. Er is toch geen beter alternatief, dus weg gaan de klanten toch niet. gg
 
Adios
Geduld?

We wachten al meer dan twee jaar op uitzending gemist op de glasvezel.

We wachten al meer dan twee jaar op een oplossing om op meer dan drie televisies in je huis naar het basicpakket te kunnen kijken via de coaxkabel.

Hoeveel geduld wil Caiway nog van ons?
 
Radar

Quote

4K schreef:

Wij hoeven in Krimpen geen 1,95 per maand extra te betalen per smartcard. Dat komt omdat Caiway het basicpakker hier helaas codeert zonder opgaaf van redenen.

Feit blijft dat wij voor hetzelfde maandbedrag niet op een onbeperkt aantal televisies naar het basicpakket kunnen kijken terwijl alle andere Caiway abonnees waar Caiway de enige aanbieder op de coaxkabel is, dit wel kunnen.

Het klopt voor geen meter !!


Maar jullie hadden weer gratis installatieservice......wij moeten Schuuring zelf inschakelen en betalen.....zo is het overal wat!
 
Adios
In ieder geval een antwoord dat toch wat zegt.


De Rekam komt er niet meer bij als tweede aanbieder ( was trucje om NMA zand in de ogen te strooien toen de overname door KPN op de rol stond)


De codering gaat vermoed ik in Loenen en in Krimpen en Albrandswaard van het basispakket af, zodat de situatie gelijk wordt getrokken met de andere gebieden waar Caiway de enige aanbieder is op de coaxkabel van CIF.
 
Adios
Die apps kunnen volgens mij alleen maar met de nieuwe Entone IPTV ontvanger.

Wel lijkt het menu op wat we nu al hebben als ik de gebruiksaanwijzing bekijk op de nieuwe website.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel en coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie