obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Kabelaar Caiway verhoogt tarieven
Adios
Caiway is met zijn telefonietarieven samen met KPN zelf het duurste van Nederland met 9 cent per minuut naar vast.
Zelfs XS4all is goedkoper per minuut. Zowaar een hele prestatie van Caiway om dit voor elkaar te krijgen.

Ik ben me inmiddels blauw geschrokken van de nieuwe telefonietarieven en ik denk met mij velen.

Zodra de korting wegvalt van mijn alles in 1 bundel op de glasvezel ben ik weg met internet en bellen bij Caiway,

Eigen schuld Caiway !!!
 
erna
Okay, misschien is die 'hoop' Westlanders wel erg groot, maar je moet toegeven dat zaken doen in het Westland wel een bepaald cachet heeft (én dat beamen ze zelf!). En persoonlijk vind ik het vreemd dat tuinders in super size woonhuizen wonen (nota bene gebouwd met bedrijfskapitaal) en vervolgens als de komkommers of paprika's geboycot worden steen en been klagen.

Trouwens voor dat modem moest men € 25 borg neertellen wat niet geretourneerd werd toen het modem niets meer waard was. Dus niets 'gratis en voor niks'. Het BW geeft aan wat borg is en dat het niet eenzijdig ten nadele gewijzigd kan worden.

Kijk verder maar eens op http://www.totaaltv.nl/nieuws/599/Westland_en_Midden-Delft_verkopen_kabelaar_CAIW.html om te lezen wat er vlak na het 'weggeven' van de modems gebeurd is.
 
maanmist
Het zij je vergeven. Smile
Ik heb behoudens voor mijn eerste in 1999 nooit meer betaald voor een modem voor zover ik me kan herinneren maar dit terzijde. Daarna zijn ze volgens mij altijd geschonken bij een nieuw abo. Ook toen ik overging op telefoonabo is hij ook gratis verstrekt. maar misschien dat mijn geheugen me in de steek laat. Ik ben op een leeftijd dat je meer vergeet dan onthoudt. Smile

Wat betreft de tuinders, ik denk niet dat jij op dit moment met welke tuinder dan ook wilt ruilen. Huizen zijn in de goede tijd gebouwd maar op dit moment liggen er veel aan de geeuwhonger
 
erna
(Hoewel off-topic.) Ik denk ook niet dat er een tuinder is die met mij wil ruilen! Na veertig jaar trouwe dienst bij de overheid ging ik negen jaar geleden met flo. Toen een mooi inkomen is nu gedaald door overheidsingrijpen. ZVW, huuraanpassingen, belastingmaatregelen, etc. hebben hun tol geëist. Een tuinder kan altijd weer goede jaren krijgen, ik kom met mijn leeftijd niet aan een baan. Angry
 
maanmist
Inderdaad off-topic maar daarom niet minder erg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelaar Caiway verhoogt tarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie