obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nog steeds storing Gouda?
DH64
Wat een toestand ook bij jou zeg Requiem, zoals je misschien al hierboven gelezen hebt wordt er gewerkt aan de centrale netwerk componenten as. donderdag nacht.
Wie weet zijn dan onze problemen in onze stad daarmee opgelost.
Blijf ook alstublieft uw storingen melden hier want er wordt voortdurend meegekeken door Bert Vellekoop names Caiway Webcare.
Plaats dan ook de testresultaten daarvan aub.
 
Caiway Webcare

Quote

frax schreef:

voor zover ik mij herinner is de TV van de Rekam nooit echt best geweest in Gouda altijd al her en der storing.

Ik ben er klaar mee iig ik betaal niet voor onvolledige service en misschien moet de caiway dat dan maar lekker verhalen op de Rekam vind niet dat de klant hier de dupe van mag zijn en de Caiway verkoopt de service wel als volledig en verteld mij ook keer op keer dat het verholpen word/is hetgeen wat blijkbaar dus niet gerealiseerd kan worden. De caiway is de provider en mede daardoor ook verantwoordelijk voor de service naar de klanten toe en als de service niet volledig geboden kan worden is het ook de taak van de caiway om de klanten hierover te informeren. Ik betaal de caiway en niet de Rekam dus de caiway hoort het te regelen, heb verders geen boodschap aan de Rekam.

Mijn ervaring is dat de telefoonlijn wel iets stabieler is maar ook die is hier in de wijk niet al te best, maar had toen ik internette via de telefoon lijn wel een stuk meer plezier van mn geld als nu....


Het is niet de bedoeling dat Caiway-problemen afgeschoven worden op REKAM. Wij bieden de dienst en ook de service. Wees daarom ook niet bang om als je wat kwijt wil dat bij Caiway te doen. Wat er ook aan de hand is kunnen we er vast wel uit komen.

Nu is het zo dat er de afgelopen weken diverse zaken voorbij zijn gekomen. Voor alle duidelijkheid zal ik de twee hoofdzaken verder toelichten om in ieder geval duidelijkheid te verschaffen.

Het aanvankkelijke probleem was de beschikbare snelheid, voornamelijk in de upstream. Na onderzoek blijkt dat er in een klein gebied prestatieproblemen optreden. Na dit onze aandacht heeft gekregen zijn er diverse optimalisaties uitgevoerd wat tijdelijk voor verbetering heeft gezorgd. Helaas blijken deze niet voor permanente duur te zijn. Momenteel zijn we daarom op zoek naar een andere oplossing, dit heeft erchter wel wat voet in de aarde aangezien er flinke aanpassingen voor nodig izjn.

Een secondair probleem dat tussentijds voorbij kwam was een signaalstoring in diverse wijken van Gouda en omgeving. Dit heeft impact gehad op zowel internet als TV. Deze zullen inmiddels allemaal verholpen moeten zijn.

Overigens zijn er nog een tweetal individuele storingen geweest, beide kabelbreuken. Met deze gebruikers is het dan ook op persoonlijk niveau verholpen.

Nu zitten we met het gegeven dat we voor de prestatieproblemen nog een oplossing moeten vinden, tussentijds zullen we er in ieder geval voor zorgen dat we er bovenop blijven zitten. Helaas kan ik geen indicatie geven van hoe lang dit nog duurt.

Zou je in een PB je adresgegevens kunnen doorgeven Requiem? Dan gaan we kijken wat we voor jouw storing kunnen doen. Deze heeft namelijk niet te maken met de bovengenoemde zaken. Eventueel zullen we gewoon vanuit Webcare de communicatie aansturen om snel tot een goede oplossing te komen.

Mochten er nog vragen komen hoor ik het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
david_meyer23
wij hebben ook caiway internet en kpn internet alleen het kastje van caiway doet het niet meer gaan niet aan of uit.

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

frax schreef:

voor zover ik mij herinner is de TV van de Rekam nooit echt best geweest in Gouda altijd al her en der storing.

Ik ben er klaar mee iig ik betaal niet voor onvolledige service en misschien moet de caiway dat dan maar lekker verhalen op de Rekam vind niet dat de klant hier de dupe van mag zijn en de Caiway verkoopt de service wel als volledig en verteld mij ook keer op keer dat het verholpen word/is hetgeen wat blijkbaar dus niet gerealiseerd kan worden. De caiway is de provider en mede daardoor ook verantwoordelijk voor de service naar de klanten toe en als de service niet volledig geboden kan worden is het ook de taak van de caiway om de klanten hierover te informeren. Ik betaal de caiway en niet de Rekam dus de caiway hoort het te regelen, heb verders geen boodschap aan de Rekam.

Mijn ervaring is dat de telefoonlijn wel iets stabieler is maar ook die is hier in de wijk niet al te best, maar had toen ik internette via de telefoon lijn wel een stuk meer plezier van mn geld als nu....


Het is niet de bedoeling dat Caiway-problemen afgeschoven worden op REKAM. Wij bieden de dienst en ook de service. Wees daarom ook niet bang om als je wat kwijt wil dat bij Caiway te doen. Wat er ook aan de hand is kunnen we er vast wel uit komen.

Nu is het zo dat er de afgelopen weken diverse zaken voorbij zijn gekomen. Voor alle duidelijkheid zal ik de twee hoofdzaken verder toelichten om in ieder geval duidelijkheid te verschaffen.

Het aanvankkelijke probleem was de beschikbare snelheid, voornamelijk in de upstream. Na onderzoek blijkt dat er in een klein gebied prestatieproblemen optreden. Na dit onze aandacht heeft gekregen zijn er diverse optimalisaties uitgevoerd wat tijdelijk voor verbetering heeft gezorgd. Helaas blijken deze niet voor permanente duur te zijn. Momenteel zijn we daarom op zoek naar een andere oplossing, dit heeft erchter wel wat voet in de aarde aangezien er flinke aanpassingen voor nodig izjn.

Een secondair probleem dat tussentijds voorbij kwam was een signaalstoring in diverse wijken van Gouda en omgeving. Dit heeft impact gehad op zowel internet als TV. Deze zullen inmiddels allemaal verholpen moeten zijn.

Overigens zijn er nog een tweetal individuele storingen geweest, beide kabelbreuken. Met deze gebruikers is het dan ook op persoonlijk niveau verholpen.

Nu zitten we met het gegeven dat we voor de prestatieproblemen nog een oplossing moeten vinden, tussentijds zullen we er in ieder geval voor zorgen dat we er bovenop blijven zitten. Helaas kan ik geen indicatie geven van hoe lang dit nog duurt.

Zou je in een PB je adresgegevens kunnen doorgeven Requiem? Dan gaan we kijken wat we voor jouw storing kunnen doen. Deze heeft namelijk niet te maken met de bovengenoemde zaken. Eventueel zullen we gewoon vanuit Webcare de communicatie aansturen om snel tot een goede oplossing te komen.

Mochten er nog vragen komen hoor ik het graag.

Bert Vellekoop
 
DH64

Quote

david_meyer23 schreef:

wij hebben ook caiway internet en kpn internet alleen het kastje van caiway doet het niet meer gaan niet aan of uit.



Het kastje van caiway gaat niet meer aan of uit hmmmm
Neem contact op met de Caiway helpdesk David !!
 
david_meyer23
oke DH64 en in gouda is er geen caiway shop meer dus daar kan ik ook geen nieuwe modem aan vragen.
 
DH64

Quote

david_meyer23 schreef:

oke DH64 en in gouda is er geen caiway shop meer dus daar kan ik ook geen nieuwe modem aan vragen.


Klopt die in Gouda is opgeheven.
Okay dus je modem is kapot en je hebt een nieuwe nodig?
Neem telefonisch contact op met Caiway tussen 09:00 en 17:00 uur om te vragen wat je het beste kan doen om het probleem op te lossen: tel.nr 0882249111
Misschien kunnen ze je modem repareren of kijk eens rond op marktplaats.nl
Klik op link: http://kopen.marktplaats.nl/search.ph...&ppu=0&p=1
Gewijzigd door DH64 op 16 november 2011, 00:29
 
Caiway Webcare

Quote

david_meyer23 schreef:

oke DH64 en in gouda is er geen caiway shop meer dus daar kan ik ook geen nieuwe modem aan vragen.


Ook zitten er diverse retailers in Gouda die vergelijkbare apparatuur aanbieden. Een defect kan overigens ook de voedingsadapter zijn. Een modem is ook telefonisch te bestellen trouwens, wil je ook best even bellen om het allemaal door te lopen.

Kleine noot nog, ontvangers zijn overal verkrijgbaar. Modems worden (uit compatibiliteitsredenen) alleen door de provider zelf geleverd.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DH64
Zo te zien in deze topic zijn er geen connectie problemen meer in Gouda Smile

Geen meldingen hier meer van storingen sinds 16-11-2011 dus Bert en zijn collega's van Caiway mogen tevreden zijn denk ik Grin
 
Caiway Webcare

Quote

DH64 schreef:

Zo te zien in deze topic zijn er geen connectie problemen meer in Gouda Smile

Geen meldingen hier meer van storingen sinds 16-11-2011 dus Bert en zijn collega's van Caiway mogen tevreden zijn denk ik Grin


Mooi dat jullie ook tevreden zijn, daar gaat het ons meer om Smile

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Lyna
In Aalsmeer zijn we ook hopeloos geworden (zie de posts mbt Aalsmeer). Ik geloof niet dat de problemen opgelost gaan worden en ben ook op zoek naar een andere internet en telefonie provider (sinds december geen internet of 3 minuten wel 3 niet en regelmatig uitval van telefonie). Kan je meer informatie over rechtshulp delen? Op Trosradar en klacht.nl zijn ook veel gedupeerde klanten van Caiway (vermoedelijk met de nieuwe modems). Op de Facebook pagina van Caiway zijn ook klachten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds storing Gouda?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie