obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
wanneer nieuwe snelheid?
jiggy1965
Mijn snelheid is IETS verhoogd. Up 19,99 en down 2,44. Nog geen 'persoonlijk emailbericht' gehad. Nu het wel hoger is dan 16/2, betekent dit dat ze nog werken aan de snelheidsverhoging tot 25/3 en dat ik het officiele emailbericht nog moet afwachten? Of is de snelheidsverhoging doorgevoerd, maar scheelt er technisch nog wat aan waardoor ik de snelheid niet volledig haal? Nog meer mensen die niet hoger dan 20 down en 2,5 up komen?
 
Migow

Quote

jiggy1965 schreef:
Mijn snelheid is IETS verhoogd. Up 19,99 en down 2,44. Nog geen 'persoonlijk emailbericht' gehad. Nu het wel hoger is dan 16/2, betekent dit dat ze nog werken aan de snelheidsverhoging tot 25/3 en dat ik het officiele emailbericht nog moet afwachten? Of is de snelheidsverhoging doorgevoerd, maar scheelt er technisch nog wat aan waardoor ik de snelheid niet volledig haal? Nog meer mensen de niet hoger dan 20 down en 2,5 up komen?


Yep zit ook zo rond de 20 down en 2,5 up. en uiteraard nog geen email gehad.
Vanaf newsserver downen is ook verhoogd maar nog niet wat het "zou" moeten zijn.
Vraag me af ofdat iedereen wel een persoonlijk emailtje ontvangt. wie heeft dat mailtje al ontvangen dan?
Groeten
3402
 
FrontRunner
Volgens mij is de snelheid zo juist verhoogd:

1128880078
 
menkyo
1128973811

Hier nog niet echt optimaal met m'n Super Abbo Wink
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
jiggy1965
Heb Caiway gemaild en volgens hun zou mijn snelheidsverhoging al van kracht zijn (geen bericht ontvangen). Ik moest mijn modem 20 seconden uit zetten en weer laten opstarten en dan zou de modem alles vanzelf weer goed moeten instellen. Het heeft echter geen resultaat gehad. Kom nog steeds niet verder dan...
1129066932
Halverwege de oude en de nieuwe snelheid van 'Super' dus.

Ik heb een pc en laptop en dus een router er nog tussen. Weet niet of dat uitmaakt? Ik heb wel de verbinding met m'n laptop even verbroken om te zien of het uitmaakt als ik enkel met de pc verbinding heb, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde: 20 down, 2,5 up in plaats van 25 down, 3 up.
 
maanmist

Quote

jiggy1965 schreef:
Heb Caiway gemaild en volgens hun zou mijn snelheidsverhoging al van kracht zijn (geen bericht ontvangen). Ik moest mijn modem 20 seconden uit zetten en weer laten opstarten en dan zou de modem alles vanzelf weer goed moeten instellen. Het heeft echter geen resultaat gehad. Kom nog steeds niet verder dan...
1129066932
Halverwege de oude en de nieuwe snelheid van 'Super' dus.

Ik heb een pc en laptop en dus een router er nog tussen. Weet niet of dat uitmaakt? Ik heb wel de verbinding met m'n laptop even verbroken om te zien of het uitmaakt als ik enkel met de pc verbinding heb, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde: 20 down, 2,5 up in plaats van 25 down, 3 up.


Is toch niet zo slecht?
Let wel, het is max he de nieuwe snelheid, eronder schijnt te mogen. Smile
 
magicwizz

Quote

jiggy1965 schreef:
Heb Caiway gemaild en volgens hun zou mijn snelheidsverhoging al van kracht zijn (geen bericht ontvangen). Ik moest mijn modem 20 seconden uit zetten en weer laten opstarten en dan zou de modem alles vanzelf weer goed moeten instellen. Het heeft echter geen resultaat gehad. Kom nog steeds niet verder dan...
1129066932
Halverwege de oude en de nieuwe snelheid van 'Super' dus.

Ik heb een pc en laptop en dus een router er nog tussen. Weet niet of dat uitmaakt? Ik heb wel de verbinding met m'n laptop even verbroken om te zien of het uitmaakt als ik enkel met de pc verbinding heb, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde: 20 down, 2,5 up in plaats van 25 down, 3 up.


Wat je eens kan proberen Jiggy is om eens te testen met alleen de laptop direct op het modem.. Als je een webstar modem hebt zal het ook kunnen zijn dat het modem de hogere snelheid niet aan kan.. Probeer het eens op de manier hoe ik het net zei Wink Misschien dat je er iets mee kan Smile
 
jiggy1965
Heb zowel de pc als laptop rechtstreeks op de modem geprobeerd, maar de snelheid blijft rond de 20 hangen. Volgens een caiway meting (heb even gebeld) zou ik de 25 gewoon moeten kunnen halen. "Het zal wel aan uw pc configuratie liggen", "u zou de snelheid moeten hebben, verder kunnen wij niets voor uw doen". Heb dus een laptop dus aan mijn pc ligt het niet want ze geven dezelfde snelheid. En zo'n antwoord van u moet de snelheid aan kunnen, meer kunnen we niet doen, daar wordt ik chagrijnig van ;(
Moet toch gewoon uit te vinden zijn waarom de snelheid niet gehaald wordt? En ligt niet aan mij want lees meer topics hierover...
Zo'n webstar modem zou zo'n snelheid toch makkelijk aan moeten kunnen?
 
jiggy1965
Na de zoveelste keer mailen en bellen kreeg ik het volgende antwoord: 25 mb is het maximum haalbare, maar in uw geval kunnen wij niet hoger dan 20 mb leveren. Moest even nazeuren of dit dan tijdelijk was of dat het technisch gewoon niet hoger haalbaar was. Hij kon dan wel zien dat ik nog niet helemaal 'over' was en ik ook geen persoonlijke brief ontvangen had. 'Het zou dus kunnen dat wanneer ik die brief krijg ik helemaal over ben dan dan die 25 mb wel gewoon haal?' Ja, dat zou kunnen, werd mij tenslotte verteld.

Tjonge jonge, is dat nou zo moeilijk? Eerst mijn router de schuld geven, dan mijn computer configuratie, dan vertellen dat het technisch niet haalbaar is om hoger te gaan dan 20 en tenslotte dat ik moet wachten tot ik die persoonlijke brief krijg en ik op dit moment gewoon 'half over' ben en ik daarom die volle snelheid nog niet haal?

Wat kunnen ze daar moeilijk zijn bij Caiway zeg!
 
maanmist
Draadloos zal nooit de volle snelheid halen denk ik uit eigen ervaring te weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wanneer nieuwe snelheid?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Advertentie