obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
Mario
dat heb ik ook ingevuld maar ik kreeg dat niet?
ik kreeg een email met:


Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Hartelijk dank voor uw bestelling, u heeft het volgende besteld:

• Nieuw modem t.w.v. € 89,- nu voor maar € 34,-.
Momenteel wordt uw bestelling verwerkt zodat u binnenkort aan de slag kunt met het verbeterde pakket. Veel plezier alvast!

En heeft u nog vragen? Dan helpt onze klantenservice u graag verder: (088) 2249 111.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Klantenservice
 
dern
Ik heb de brief ook mogen ontvangen, bij Caiway denken ze waarschijnlijk dat we achterlijk zijn Angry

Het lijkt een aardig aanbod, maar nu een berekening:

januari t/m april €7,- p.maand te veel betaald voor premiumabo, (2 Mbit download extra t.o.v. standaardabo) is totaal
4x7=€ 28,-

mei t/m december €2,50 p.maand voor superabo, is totaal 8x2,50=€20,-

extra kosten voor decoder €34,-

Alles bij elkaar opgeteld €82,- extra per jaar voor opwaardering naar super. Per januari 2012 zal men de abonnementsprijs waarschijnlijk wel gelijk trekken naar €37,40.

Normaal zou men voor een superabo €37,40 p. maand x 12 =€448,80 betalen (exclusief modem) t.o.v. premium €29,90 p. maand x 12=€358,0 dit maakt een verschil van €90,-

€90,- minus €82,- komt neer op €8,- voordeel over 2011. (excl. €55,- voordeel voor het modem)

Ik vraag me af of, indien je direct de overstap naar superabo had gemaakt je dan ook de kosten kreeg voorgeschoteld voor een nieuw en beter modem? Deze kost bij aanschaf van een nieuw abonnement €69,- i.p.v. de €89,- waar Caiway je mee probeert te verleiden, en alleen indien je abonnement korter dan één jaar duurt anders is deze geheel gratis. De kosten voor het modem heb ik dus ook niet meegenomen in de berekening voor de normale overstap.

Wat een fantastisch aanbod.......... uiteindelijk betaal je mijn inziens gewoon hetzelfde.
Gewijzigd door dern op 03 april 2011, 13:14
 
Farid
Heeft ieder Premium abonnee nu een e-mail gehad? Ik heb namelijk nog niks binnen gekregen.
 
peter1908
Nee ik heb ook nog niks gehad!
 
Enrico
je zal een brief per mail ontvangen

maar een bevestigings mail heb ik ook nog niet mogen ontvangen
 
Mario
kreeg de brief via de post, maar misschien gaat het op alfabet
ik begin met "D"
 
jvdhaas
Hallo,

Ook ik heb een brief per post ontvangen, afgelopen zaterdag 16 april. In deze brief wordt mij uitgelegd dat het Premium abonnement gaat verdwijnen en dat ik een SUPER abonnement wordt aangeboden, maar... en daar komt de aap uit de mouw. Omdat ik ook nog via CAIWAY bel kan mijn huidige modem de snelheidverhoging van 8 Mbit naar 25 Mbit niet aan. Dus ik moet een andere modem aanschaffen. Ook hier hebben ze handig op in gespeeld. Normaal kost deze 89 Euro. Maar als ik mijn belabonnement van Caiway verhoog van 5 Euro naar 15 Euro, dan kost hij nog maar 55 Euro om deze modem aan te schaffen. Ik heb nog bedenktijd, dus ik ga zeker over nadenken. Wellicht heeft hier menigeen ook zo'n brief ontvangen. Als dat zo is, dan verneem ik van jullie graag wat jullie overweging en beslissing is geweest.

Groetjes,

Jeroen
 
Farid
Beste jvdhaas,

Ik denk dat je verkeerd hebt gelezen. Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje als jij. We worden vanaf 1 mei aanstaande overgezet naar Super. Onze huidige modem, waarmee we ook bellen, is niet snel genoeg. Daarom wordt er een nieuwe modem aangeboden van €89 voor €34. Dat is een korting van €55. Daarom denk ik dat je het verkeerd hebt gezien.

Ik heb de aanbieding aangenomen omdat ik bij geen andere adsl aanbieder bij mij thuis 12 mb haal, laat staan 25 mb. En ik heb nooit echt last gehad van fluctuerende snelheden. Ik zit altijd op 8.5 down en 0.99 up.
 
Mario
Ik heb ook een nieuw Abonnement (Super)met nieuwe modem, maar je moet tot 1 mei wachten op de hogere snelheid.
dus dacht ik, "ik bel caiw of ze mij nu al omhoog kunnen zetten voor 5,00 euro meer voor de maand april.
En dat kon nu heb ik 25 down en 2,89 upload
en krijg ik in de maand mei een factuur van 37,00 euro en juni een factuur van 32,50
ik vroeg is dat 100% zeker, Ja zeg ze want het abonnemet gaat voor iedereen 32
,50 kosten
 
Mario
email van caiw

Beste heer, mevrouw,

Caiway heeft goed nieuws voor u. Per 1 mei verlagen we de prijs van uw Super abonnement met € 5,- per maand. Binnenkort ontvangt u meer informatie en doen we u een aantrekkelijk aanbod.

Vragen?
Bel onze Klantenservice: 088 2249 111. Onze mensen staan u graag te woord.

Met vriendelijke groet,
Caiway


Aart Verbree
Algemeen Directeur


Mogelijk is deze e-mail niet op u van toepassing door een recente
wijziging in uw abonnement.
Caiway | Postbus 45 2670 AA Naaldwijk | Klantenservice: 088 2249 111 | www.caiway.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie