obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
BEELDKWALITEIT ITV
ronaldo
Bij een glasverbinding heb je bepaalde verwachtingen.
uit het zenderpakket heb ik redelijk beeld bij de HD zenders....
Maar. . . . de niet HD zenders is de kwaliteit SLECHT
Glasvezel onwaardig, ik zie geen post over dit onderwerp, dus schiet er maar op !
 
Bordewolf
Welke decoder heb je? De Aria 7x? Die geeft in de basis slechter waziger beeld.
Het is vreemd dat Caiway die ondingen nog uitgeeeft. Delta levert de Amino 7x, straks beeld, 4K ondersteunend, zapt snel. Aan alle kanten een veel betere decoder.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ronaldo
Beste CAIWAYBor
Zoals je in mijn profiel kunt zien : ik heb de amino en ik zit bij CAIWAY,
ik heb helemaal niets te maken hoe ze het bij DELTA doen,
Ik verwacht van CAIWAY dat ze zich voor haar klanten inzetten om kwaliteit te leveren.
Helaas ervaar ik de dienstverlening met de amino als slecht, waar het aan ligt is zaak van CAIWAY, ik reageer als klant en vraag om een antwoord die CAIWAY nog steeds verschuldigd is.
Waarom is de kwaliteit van niet HD zenders SLECHT !!
 
Bordewolf

ronaldo schreef:

Beste CAIWAYBor
Zoals je in mijn profiel kunt zien : ik heb de amino en ik zit bij CAIWAY,
ik heb helemaal niets te maken hoe ze het bij DELTA doen,
Ik verwacht van CAIWAY dat ze zich voor haar klanten inzetten om kwaliteit te leveren.
Helaas ervaar ik de dienstverlening met de amino als slecht, waar het aan ligt is zaak van CAIWAY, ik reageer als klant en vraag om een antwoord die CAIWAY nog steeds verschuldigd is.
Waarom is de kwaliteit van niet HD zenders SLECHT !!


Geen idee, ik zou de bekabeling eens checken en of de HDMI aansluiting wel in het goede slot zit. Bij mij zijn de HD zenders even scherp als op COAX. Ik mag wel zeggen zeer scherp en goed.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BEELDKWALITEIT ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mindere beeldkwaliteit Digitale radio of televisie storing : 1 11 mei 2011
Advertentie