obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel"
Highway
Met het nieuwste glasvezel internetpakket "Alleen Internet Giga Snel" lopen de snelheden op tot 1 Gigabit/s (1.000 Mbit/s), down- én uploadsnelheid.

De eerste 6 maanden voor slechts €35 per maand. Daarna de normale prijs van €64.95 per maand.

Dit aanbod is geldig tot en met 31 augustus.

Op dit moment is deze Gigasnelheid alleen leverbaar als Internet Only.
Binnenkort volgen ook Internet & TV pakketten met Gigasnelheid.

Caiway biedt nu de volgende pakketten:

Internet & TV Voordelig (75 Mbps)
Internet & TV Slim (250 Mbps)
Internet & TV Snel (600 Mbps)
Alleen Internet (150 Mbps)
Alleen Internet Giga Snel (1.000 Mbps)

Tot en met 31 augustus geldt voor alle pakketten:
Eerste 6 maanden voor €35 per maand, daarna geldt de normale prijs.

Meer info op: https://www.caiway.nl/slimbekeken
of
https://www.caiway.nl/internet/alleen-internet

In alle Internet & TV pakketten is Interactieve TV en een gratis WIFI-modem standaard inbegrepen. Internet wordt geleverd via het snelle en stabiele glasvezelinternetnetwerk van Caiway met 100% snelheidsgarantie. Bellen via de vaste lijn kan optioneel toegevoegd worden aan de pakketten. De Caiway Internet & TV pakketten zijn niet in heel Nederland leverbaar.
Handtekening
Wink
 
IPv6-Router
Wat ik graag wil weten is wat de ervaring van Delta/Caiway gebruikers is met de 1Gb verbinding. Ik heb nu 700Mb (oud pakket) en haal dit zonder problemen. Dus brand maar los met die ervaringen.
 
Bordewolf
Vanaf 1 september komen de nieuwe alles in 1 pakketten, daar zit ook een 1Gbs pakket bij.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
IPv6-Router
Ben benieuwd wat het gaat kosten en welke extra's opties in het pakket zitten. Ik wil in ieder geval geen nieuw modem/router/converter in de kast. De Genexis Titanium-52 in bridge mode bevalt uitstekend en wil zelf controle houden over welke poorten ik naar binnen en buiten laat gaan.
Gewijzigd door IPv6-Router op 27 augustus 2020, 08:08
 
IPv6-Router

Bordewolf schreef:

Vanaf 1 september komen de nieuwe alles in 1 pakketten, daar zit ook een 1Gbs pakket bij.


Beste Bordewolf, ik zie nog niet veel veranderen op de website van Caiway met de nieuwe pakketten?
 
cawul

Bordewolf schreef:

Vanaf 1 september komen de nieuwe alles in 1 pakketten, daar zit ook een 1Gbs pakket bij.


2020 neem ik aan Smile Smile

Op https://www.caiway.nl/internet staat inderdaad een veelbelovende 1Gbit/s.

Maar verder is er niet veel veranderd. De zakelijke klant misschien dan?

Th8hSKK
 
Bordewolf
Gerucht gaat per 1 januari 2021.

De huidge aanbiedingen van de huidige pakketten zijn nog verlengd tot 15 september. Voor die tijd sowieso niet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul
En ik las op Twitter

"
Sinds 12 augustus hebben we nu het Alleen Internet Giga Snel pakket ter vervanging van het Alleen Internet XL pakket.
"
Dus, inderdaad, nog ff geduld voordat dit ingevoerd wordt bij de 'Alles-in-1' pakketten.
 
Bordewolf
Ik zou de komende maanden afwachten. Het lijkt wel of er een soort stilte voor de storm is.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Internetsnelheid Caiway Giga Snel CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 26 jan 2022
Advertentie