obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Iptv via switch (vlan) mac-adressen
Dazzling
Ik heb iptv via een apart vlan lopen op me switch. Alles werkt prima.
Alleen ik zie standaard ruim 100 mac adressen allemaal entones

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling....

Hebben meer mensen hier last van?
Betreft switch van Unifi (Ubiquiti)
Dazzling voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Dazzling op 29 april 2020, 21:10
 
ws
Welk vlan gebruik je voor iptv en maak je gebruik van het nieuwe tv platform?
 
Dazzling
Ee helaas/gelukkig nog het oude platform

En heb gewoon een vlan aangemaakt met een apart vlanid. Niet meer, niet minder Smile
 
Dazzling
Heb contact gehad met de caiway.

Ze willen willen mij een nieuw glas modem aanbieden. Op het nieuwe platform.
Alleen krijg ik dan een glasmodem met router in 1. En dat wil ik niet. Kan ook niet in bridge.

Ik heb allemaal spul van unifi.
Usg
Switch
Ap’s

En wil mijn usg blijven gebruiken. Alleen 2 routers wordt ik niet vrolijker van. 2 x NAT enzo. En gebruik veel vuldig vpn. Eigenlijk dagelijks.
Ik heb geen ervaring met die nieuwe glasmodemrouters van de caiway. Weet niet of je dat ding zo dom kan instellen dat mijn usg bepaald wat er gebeurt. En ik geen problemen het met gamen. En mijn usg gewoon alles monitort zoals het Nu ook werkt.
WaarOm de caiway het niet in bridge wil of kan zetten weet ik niet.....
 
Bordewolf

Dazzling schreef:

Heb contact gehad met de caiway.

Ze willen willen mij een nieuw glas modem aanbieden. Op het nieuwe platform.
Alleen krijg ik dan een glasmodem met router in 1. En dat wil ik niet. Kan ook niet in bridge.

Ik heb allemaal spul van unifi.
Usg
Switch
Ap’s

En wil mijn usg blijven gebruiken. Alleen 2 routers wordt ik niet vrolijker van. 2 x NAT enzo. En gebruik veel vuldig vpn. Eigenlijk dagelijks.
Ik heb geen ervaring met die nieuwe glasmodemrouters van de caiway. Weet niet of je dat ding zo dom kan instellen dat mijn usg bepaald wat er gebeurt. En ik geen problemen het met gamen. En mijn usg gewoon alles monitort zoals het Nu ook werkt.
WaarOm de caiway het niet in bridge wil of kan zetten weet ik niet.....


Wanneer je aangeeft de oude te wllen houden dan kan dat ook gewoon. Ook dan kun je overgezet worden naar het nieuwe pakket en het nieuwe platform.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Ik weet dat ik ook met het nieuwe platform kan mrt het oude modem.
Maar ik zie allemaal entones op mijn netnwerk. De caiway gaat of kan dat niet oplossen op het oude plaform. Wil ik daarvanaf dan moet ik een nieuw modem met het oude platform. Alleen ik wil geen nieuw modem...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iptv via switch (vlan) mac-adressen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie