obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
TV-beeld freeze
puccini
Sinds eind november Glasvezel alles in 1 en erg tevreden over internet en TV.
Na 2 maanden begonnen de problemen op de 2 TV's `een boven en 1 huiskamer) krijg ik niets anders dan beeld en geluid wat stil blijft staan (freeze) en dat toch wel zeker zo'n 8 a 10 keer per uur en die freezes duren ca. 3-12 sec lang.
Na de freeze begint het precies op het moment daar waar het beeld en geluid gebleven is. m.a.w. ik mis dus niet
Na contact te hebben gehad met Caiway hebben deze een nieuw modem (op mijn verzoek) toegestuurd maar dat was niet de oplossing.
Monteur aan huis om de glasvezel te controleren, niets met de glasvezelverbinding aan de hand.
2e Monteur aan huis en deze kon ook niets vinden, en op mijn verzoek een nieuw TV kastje opgestuurd, en ook dat mocht niet baten.
TV's zij direct met kabel aangesloten en er zit verder niets tussen.
Kortom is er iemand die dezelfde problemen heeft , want TV kijken is echt een drama.
Dank vast voor de reactie.
 
Highway
Heb je iptv (via netwerk kabel) of tv via de coax kabel?
Handtekening
Wink
 
puccini
via netwerkkabel.
 
Highway
Gebruik je ook nog een eigen router?
Wordt er veel gedownload?
Handtekening
Wink
 
puccini
neen, zoals ik al eerder schreef direct verbonden aan de Genexis modem, en neen er wordt niet veel gedownload.
 
Roberto

puccini schreef:

neen, zoals ik al eerder schreef direct verbonden aan de Genexis modem, en neen er wordt niet veel gedownload.


Wat voor tv kastje heb je? Aria of de Kamai. Bij mij liep de Aria ook veel vast.
 
puccini
Aria 7X, eerste 2 maanden totaal geen probleemen gehad en ook niets veranderd in huis.
 
Roberto
Die moet je laten opruilen voor de Kamai 7x, veel sneller en stabieler. Zou als ik jou was via twitter Caiway Webcare berichten dat je veel problemen hebt en nu de Kamai wil. Waarschijnlijk kom je 1 dag zonder tv te zitten maar je gaat er echt op vooruit. Als ze het niet willen omruilen ( wat niet gaat gebeuren) refereer je aan hun berichtgeving op tweakers.nl. De Aria is echt zo traag als wat en zeer onstabiel t.o.v. de Kamai7x
 
puccini
dank voor de info !
 
Macs
Kan je de link naar het tweakers artikel hier posten svp?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-beeld freeze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Storing Beeld coax Almelo Digitale radio of televisie storing : 3 08 mrt 2020
Advertentie