obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
Bordewolf
Dat er ook andere dingen niet deugen aan het nieuwe ITV dat is helemaal waar.
Maar de basis is toch wel leveren wat je toezegt te leveren.
Dus geen HD zender (TVE) in februari aankondigen en deze dan op het nieuwe platform niet leveren. ARD HD en Schlager TV zijn al twee jaar in HD beschikbaar, dat moet dan ook op het nieuwe platform zo zijn.

Volgens mijn zijn ze druk bezig met de ondertiteling (888) en HD ondertiteling.
Ik zag dat op RTL nu de HD ondertiteling is toegevoegd.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Lifestyle
Afgelopen twee weken veel gesproken met de klantenservice van Caiway. De reden waarom ik dit contact met hen had was omdat ik eindelijk eens antwoord wilde op de vraag of wij inmiddels Dolby Digital kunnen ontvangen op de Aria 7X. (de Aria 7X ondersteunt het sowieso) Om precies te zijn vier verschillende medewerkers gesproken en vier verschillende antwoorden gekregen. Het meeste bijzondere antwoord wil ik graag met jullie delen.

Vandaag heeft de medewerker mij kunnen vertellen dat hij absoluut niet weet of ik DD5.1 (Ac3) zou moeten ontvangen. Hij gaf hierbij aan dat caiway het momenteel niet op een rijtje heeft en dat alles enorm onduidelijk is. Uiteraard mocht hij dit niet delen maar deed het toch omdat mij daarvoor al drie verschillende verhalen waren verteld. Ook vertelde hij mij dat ik anders maar de coax moest gaan aansluiten of dat ik een aux splitter moest aanschaffen om via een andere manier aan het gewenste audio signaal te komen. Ook vertelde hij dat mogelijk mijn kastje niet goed was maar mijn tweede kast krijgt het signaal ook niet. Wat ook op viel is dat hij vertelde dat caiway het kastje niet in beheer heeft en dat een andere partij dit dus heeft. Hij vertelde daarbij dat die partij in principe het zelfde signaal zou moeten doorsturen als dat de TV zender dit uitbrengt.

Uiteindelijk het gesprek maar afgerond omdat hij mij niet verder kon helpen.

Al met al een erg bijzondere ervaring met caiway gehad waarbij elke medewerker een ander verhaal had. Echt ongelofelijk slecht en ik zou me als MT van Caiway diep schamen dat dit inmiddels de realiteit is. Ook eerdere beloftes door caiway waarover men hier schrijft zijn niet nagekomen.

Professioneel kan ik deze organisatie niet noemen als het gaat om klantondersteuning op dit vlak. Je krijgt geen duidelijk antwoord en je moet er maar mee dealen of ze maken nieuwe beloftes die ze niet waar maken.
 
Bakstenen
Als ik een vraag heb stel ik die tegenwoordig op Twitter, aan de helpdesk heb je niets


Lifestyle schreef:

Afgelopen twee weken veel gesproken met de klantenservice van Caiway. De reden waarom ik dit contact met hen had was omdat ik eindelijk eens antwoord wilde op de vraag of wij inmiddels Dolby Digital kunnen ontvangen op de Aria 7X. (de Aria 7X ondersteunt het sowieso) Om precies te zijn vier verschillende medewerkers gesproken en vier verschillende antwoorden gekregen. Het meeste bijzondere antwoord wil ik graag met jullie delen.

Vandaag heeft de medewerker mij kunnen vertellen dat hij absoluut niet weet of ik DD5.1 (Ac3) zou moeten ontvangen. Hij gaf hierbij aan dat caiway het momenteel niet op een rijtje heeft en dat alles enorm onduidelijk is. Uiteraard mocht hij dit niet delen maar deed het toch omdat mij daarvoor al drie verschillende verhalen waren verteld. Ook vertelde hij mij dat ik anders maar de coax moest gaan aansluiten of dat ik een aux splitter moest aanschaffen om via een andere manier aan het gewenste audio signaal te komen. Ook vertelde hij dat mogelijk mijn kastje niet goed was maar mijn tweede kast krijgt het signaal ook niet. Wat ook op viel is dat hij vertelde dat caiway het kastje niet in beheer heeft en dat een andere partij dit dus heeft. Hij vertelde daarbij dat die partij in principe het zelfde signaal zou moeten doorsturen als dat de TV zender dit uitbrengt.

Uiteindelijk het gesprek maar afgerond omdat hij mij niet verder kon helpen.

Al met al een erg bijzondere ervaring met caiway gehad waarbij elke medewerker een ander verhaal had. Echt ongelofelijk slecht en ik zou me als MT van Caiway diep schamen dat dit inmiddels de realiteit is. Ook eerdere beloftes door caiway waarover men hier schrijft zijn niet nagekomen.

Professioneel kan ik deze organisatie niet noemen als het gaat om klantondersteuning op dit vlak. Je krijgt geen duidelijk antwoord en je moet er maar mee dealen of ze maken nieuwe beloftes die ze niet waar maken.
 
Bordewolf
Delta beheert het platform. Delta medewerkers geven aan dat nog dit jaar DD51 wordt toegevoegd aan het nieuwe platform.

Bij Caiway gebeurt niet zo veel op dit moment. Alles lijkt stil te staan.
Gewijzigd door Bordewolf op 21 september 2020, 23:08
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Schuttenbeld
Ik heb vorig jaar oktober dezelfde vraag gesteld en toen kreeg ik ook het antwoord dat het dat jaar ingevoerd zou worden. 🙄
 
Bordewolf
Ik vertrouw meer op de Delta medewerkers. Men is hard bezig met diverse upgrades. Ook pauzeren en terugkijken is men mee bezig.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Louwrens
ITV is nog steeds bagger.
Bijgesloten bestand, zo zouden ze het gaan doen werd mij verteld toen ik abonnee vorig jaar werd, zoals KPN het ook heeft.
Nu scrol ik me rot om de tv gids te bekijken.
Louwrens voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Bordewolf
In elk geval zijn de regionalen en nu ARD en SchlagerTV naar HD
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul
Enfin, ik kwam bij toeval op Facebook een advertentie van Delta tegen.

"Gigasnel 1000 Mbps Internet én TV met 120+ zenders incl. FOX Sports Eredivisie en Film1. Nu met gratis installatie door monteur t.w.v. 90,-"

Dus mijn adres ingevuld. "Gefeliciteerd! DELTA Flexpakket is beschikbaar op ..(mijn adres)"
Kon 1Gbps aanvinken en verder alles selecteren wat ik wilde. Telefoon, x aantal zenders, blah blah.

Merkwaardig: gekeken bij Caiway 1Gbps staat er nog niet bij.
Je zou zeggen dat het min of meer gelijk op zou moeten lopen?

Enfin, het zal ongetwijfeld wel een keer komen.
 
Jaco Hage
Het is wel belangrijk de kanttekening erbij te maken dat Delta geen coaxaansluiting heeft binnen het pakket. Binnen Delta zakelijk heb je ook nog een vast IP adres. Beide delta als caiway pakketten gebruiken de genexis 7840 modem-router. Deze wordt NIET geleverd met VPN integratie en bridge optie, al hoop ik dat dit snel mogelijk wordt. Delta focust zich meer op de intensieve internet levering en een stukje IPTV, waarbij in de zakelijke tak, een andere IPTV decoder geleverd wordt. De aanbeveling van zo'n pakket zou wel secuur bekeken moeten worden in de voor en tegens. Bij de ''betere'' Delta pakketen en snelheden van 1Gb zal je ook mogelijk bij de infra intern wat zaken moeten bijstellen. Dat zijn geen klik-klak overstapjes.
Ik merk bij de overstap naar 1Gb van Delta en Ziggo dat kwaliteit kabels en access points een heel ander statement krijgen. Kortom, kijk ook bij dit soort overstappen goed na of je randapparatuur ''kan'' werken en/of gewijzigd moet worden als je nu een Glasmodem in bridge hebt. Uiteraard veel succes, het kan mij niet snel genoeg ! Smile

cawul schreef:

Enfin, ik kwam bij toeval op Facebook een advertentie van Delta tegen.

"Gigasnel 1000 Mbps Internet én TV met 120+ zenders incl. FOX Sports Eredivisie en Film1. Nu met gratis installatie door monteur t.w.v. 90,-"

Dus mijn adres ingevuld. "Gefeliciteerd! DELTA Flexpakket is beschikbaar op ..(mijn adres)"
Kon 1Gbps aanvinken en verder alles selecteren wat ik wilde. Telefoon, x aantal zenders, blah blah.

Merkwaardig: gekeken bij Caiway 1Gbps staat er nog niet bij.
Je zou zeggen dat het min of meer gelijk op zou moeten lopen?

Enfin, het zal ongetwijfeld wel een keer komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie