obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
ReBr
Hoi,

Via interactief / glasvezel zal het idd wel beter zijn (kan ik al zien via de screenshots op tv.caiway.nl en dan live kiezen)
Alleen krijgen wij (coax klanten) geen toegang in deze portaal. (via de app zou het bv goed mogelijk zijn om al een redelijk beeld op tv te krijgen, uitgezonderd de sportwedstrijden dan)
Hier komt caiway ook niet beschikbaar op glasvezel. (glasdraad krimpenerwaard / Rekam)

Daarom is het zo jammer dat het coax product zo verwaarloosd word. (makkelijk te verdelen in huis, opnames op harddisk, zonder beperkingen, extra smartcard voor het delen van abonnement ..))

Zal verder nog maar niet te veel klagen, internet en tv via Caiway is hier verder prima in orde, en storingen worden door de Rekam prima opgelost. (zolang het maar in de kasten zit, en er niet gegraven hoeft te worden)

Hopelijk dat er voor jullie (interactieve gebruikers) wel meer verbeteringen aankomen in het tv product.
 
daentje
Zit dolby er al aan te komen? Na mijn overstap van de satelliet mis ik dat toch echt. Beeldkwaliteit met de kamai is wel aardig. Zie dat het 1080i is. Zit eventueel full hd nog in de pijplijn bij caiway?
 
JPvG
Kamai kan 4k doorgeven dus 1080i lijkt me niet juist.
 
daentje
Dat is wel wat ik zie als ik de info op vraag via de tv. 1080i/50
Handtekening
Whistl
 
Roberto

daentje schreef:

Zit dolby er al aan te komen? Na mijn overstap van de satelliet mis ik dat toch echt. Beeldkwaliteit met de kamai is wel aardig. Zie dat het 1080i is. Zit eventueel full hd nog in de pijplijn bij caiway?


Nee, je zal het ermee moeten doen met het beeld en stereo
 
Bordewolf
Binnenkort komt de update met Dolby.
Door de coronacrisis is dit uitgesteld.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
daentje
Nou, mijn luidsprekers staan ruim 1,5 meter uit elkaar..... Daar kan het niet aan liggen
 
JPvG

daentje schreef:

Dat is wel wat ik zie als ik de info op vraag via de tv. 1080i/50


Ligt niet aan de kamai, denk ik, maar aan het signaal dat Caiway doorstuurt.
 
Migow

Roberto schreef:

daentje post=24870

Zit dolby er al aan te komen? Na mijn overstap van de satelliet mis ik dat toch echt. Beeldkwaliteit met de kamai is wel aardig. Zie dat het 1080i is. Zit eventueel full hd nog in de pijplijn bij caiway?


Nee, je zal het ermee moeten doen met het beeld en stereo

Ach dan kijk je toch via je formuler z Grin
 
cowboyspeedy

daentje schreef:

Nou, mijn luidsprekers staan ruim 1,5 meter uit elkaar..... Daar kan het niet aan liggen

en hoever zit je dan van de speakers af ? want dat moet ook wel minimaal 5 voet zijn hoor
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie