obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Update Amino 7X
Bordewolf

Bordewolf schreef:

Volgende week wordt er een grote update uitgerold voor de Amino 7X die problemen gaat verhelpen en nieuwe zaken gaat toevoegen.


Volgende week moet zijn binnenkort! Maar het komt er aan.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
arievree
Wat zouden de veranderingen dan zijn,Bij mij is hij afgelopen week van versie 2.4.7 naar versie 2.4.9 geupdate maar merk nog weinig veranderingen!
 
Bordewolf

arievree schreef:

Wat zouden de veranderingen dan zijn,Bij mij is hij afgelopen week van versie 2.4.7 naar versie 2.4.9 geupdate maar merk nog weinig veranderingen!


Hier zitten geen echte veranderingen in. Even wachten tot je een 2.5 versie ziet!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
arievree
Ben benieuwd want ik vind het nu kl*te,als ik het geweten had was ik niet veranderd en had ik de Entone nog ff gehouden!
 
Bordewolf
Ik ben zelf gelukkiger met de nieuwe ontvangers. Alleen en favorietenlijstje zou me erg helpen.
Dat zit al in de app, dus zal spoedig gaan volgen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Schuttenbeld
Ik heb sinds vorige week ook de Amino 7X. Ik heb hem aangesloten op een Onkyo 5.1 receiver. Weet iemand met welke instelling het beste geluid krijg? DTS Neo6: Cinema klinkt het meest ruimtelijk, maar wel een beetje kunstmatig. In welk formaat wordt het doorgegeven door Caiway? Verschilt waarschijnlijk per zender. Het liefst heb ik het geluid zoals de zender / filmmaker het bedoeld heeft.
 
Jaco Hage

Schuttenbeld schreef:

Ik heb sinds vorige week ook de Amino 7X. Ik heb hem aangesloten op een Onkyo 5.1 receiver. Weet iemand met welke instelling het beste geluid krijg? DTS Neo6: Cinema klinkt het meest ruimtelijk, maar wel een beetje kunstmatig. In welk formaat wordt het doorgegeven door Caiway? Verschilt waarschijnlijk per zender. Het liefst heb ik het geluid zoals de zender / filmmaker het bedoeld heeft.


Dat hangt o.a. af welk model receiver je hebt, soort speakers en of je het exact hebt gekalibreerd met de meetmicrofoon. Normale standaard is Dolby Digital (plus) 5.1.
 
Schuttenbeld
Ik heb hem aangesloten aan een Onkyo TX515, op exact dezelfde manier bekabeld als mijn mediaplayer. Alles gekalibreerd. Hiermee krijg ik Netflix perfect in Dolby Digital + 5.1. Het Caiway signaal helaas niet. Zie ik een instelling over het hoofd?
 
Schuttenbeld
Krijgt er iemand een audio signaal in dolby digital Plus binnen van Caiway interactief? Volgens mij krijg ik alleen stereo.
 
Schuttenbeld
Ik heb net van de technische klantenservice van Caiway gehoord dat pas eind dit jaar de decoder het DD Plus signaal door kan geven. Tot die tijd dus stereo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Amino 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Advertentie