obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bordewolf
vraag het Caiway en/of Delta
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

data-full-width-responsive="true">
speed
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Bestaande klanten kunnen geen gebruik maken van de nieuwe tv App. Dit kan alleen als je ZELF over stapt naar een ander abonnement! Dit gaat dus niet automatisch!

Ik wacht rustig af voordat ik overstap op een duur abonnement!
Gewijzigd door speed op 07 augustus 2019, 10:56

Bordewolf
Dat is geheel in tegenstelling tot wat webcare (Twitter) verkondigd, alle klanten worden voor het einde van het jaar gemigreerd. Of dat tot gevolg heeft dat we verplicht in een ander pakket worden gedrukt weet ik niet (ligt wel voor de hand).

Communicatie blijft bij Caiway lastig en moeilijk, maar door dit bericht wordt het weer schimmiger en lijkt het er opnieuw op dat alleen nieuwe klanten de voordelen krijgen waarvoor wij jaar naar jaar abonnementsverhogingen voor de kiezen hebben gekregen.
De voornaamste reden was telkens verbetering van diensten. Nu er een verbetering is mogen we niet meeprofiteren? What the fuck!

Dazzling
Als het glasvezel netwerk nu eens open gesteld word voor andere providers die goedkoper zijn dan caiway. Dan hoef ik niet lang te wachten tot ik overstap....

Om moedeloos te van te worden....
Het lijntje begint op te raken....

Hopeloos

Dazzling wrote:

Als het glasvezel netwerk nu eens open gesteld word voor andere providers die goedkoper zijn dan caiway. Dan hoef ik niet lang te wachten tot ik overstap....

Je kan naar Delta, Solcon (meer HD) of Online (goedkoper, meer HD, gratis fox sports)
Keuze genoeg Dazzling

svp niet zeggen dat Solcon of Online zo slecht zijn want Caiway staat als slechtste provider bekend

Bordewolf

Hopeloos wrote:

Dazzling wrote:

Je kan naar Delta, Solcon (meer HD) of Online (goedkoper, meer HD, gratis fox sports)
Keuze genoeg Dazzling

svp niet zeggen dat Solcon of Online zo slecht zijn want Caiway staat als slechtste provider bekend

Solcon en Online zijn net zo slecht. Delta is Caiway en Caiway is Delta.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactieve tv Storing : 3 15 feb 2019
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Interactieve tv ontvanger aansluiten Eigen netwerk : 4 03 feb 2018
2e interactieve tv aansluiten caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 3 04 nov 2017
Linux Enigma2 ontvanger geschikt voor interactieve TV? Hardware instellingen : 5 01 mei 2016