obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone 515 in kastje plaatsen
Tineke
Goedendag, ik heb een vraag. Wij hebben glasvezel en gaan onze tv straks ophangen in de open-haard wand. Onder deze wand komen kastjes waarin we onder andere de Entone 515 recorder willen zetten. Het probleem is dan natuurlijk dat de afstandbediening de sensor van de Entone niet meer ziet en we niet van kanaal kunnen switchen. Tussen de tv en de kastjes op de grond is wel een plateau, daar willen we wel onze sound-bar ophangen of neer leggen maar we willen daar verder geen apparatuur op hebben, die willen we dus in de kastjes eronder plaatsen. Maar mijn vraag is nu hoe kunnen we ervoor zorgen dat we toch kunnen zappen zeg maar ondanks dat de Entone in het kastje staat. Alvast heel erg bedankt voor alle reacties, mvg Tineke
 
Jaco Hage
Hallo Tineke, je hebt daar zeer veel oplossingen voor die ik je zo kan uitleggen. Mogelijk ben je al geholpen met een Marmitek Control 10 ( XTRA )

Dan krijg je een oogje onder, of in de nis, van de haardwand. En 1 op de IR sensor van de Entone.

Mogelijk is het andere om een 2de decoder te huren bij Caiway. Ik meen dan deze dan kosteloos geleverd kan worden. Dit is een zeer klein decodertje. Deze zou je dan achter je TV kunnen monteren aan de zijkant, Het IR signaal is voldoende sterk.'

Ik heb evt nog wel een paar suggesties maar bel / whatsapp me even dan kan ik de situatie wat beter aanhoren en je daarna adviseren.

Succes Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 515 in kastje plaatsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Amino kastje CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 09 nov 2020
Apple AirPort Extreme plaatsen achter genexis 7840 Algemeen : 8 04 feb 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie