obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Prijsstijgingen 2019
Highway
Vandaag heb ik al de nieuwe snelheden:
Glasvezel.
Oud: UP/DOWN 150 mbit
Nieuw: UP/DOWN 250 mbit

Modem niet gereset o.i.d.
Merkte het aan beveiligingswaarschuwingen dat mijn ip adres veranderd was. Dat was de aanleiding voor een snelheidscheck.
Handtekening
Wink
 
Cees
Nieuwe snelheden waren bij mij al enkele weken geleden ingevoerd. Van 300 mbit naar 350 mbit. Up/Down. Hoefde modem ook niet te resetten.
 
cawul
Ik denk dat er maar weinig mensen zullen overstappen van hun (inmiddels door Caiway geschrapte) G500 abonnement naar het nieuwe 'Gewoon Snel'-pakket.

Dat kost aanzienlijk veel meer. 20 euro wel te verstaan.
Van 87,50 nu naar 110 euro (op 2 dubbeltjes na).
 
Bordewolf

Quote

cawul schreef:

Ik denk dat er maar weinig mensen zullen overstappen van hun (inmiddels door Caiway geschrapte) G500 abonnement naar het nieuwe 'Gewoon Snel'-pakket.

Dat kost aanzienlijk veel meer. 20 euro wel te verstaan.
Van 87,50 nu naar 110 euro (op 2 dubbeltjes na).


Klopt, slechte zaak van Caiway. Je kan niet over naar een ander pakket om ook een 2e decoder te krijgen, dat kost in alle gevallen veel meer dan het pakket waar je in zit.
Anderen krijgen die 2e decoder bij hun bestaande pakket erbij. Het is onevenredig.
Heb je een oud pakket dan wordt je benadeeld en overstappen naar een ander pakket zonder meerkosten is niet mogelijk... Dus zeg het dan maar...

Ik vind sowieso al die pakketten die er bestaan de rijnste waanzin. Migreer alles naar drie of vier pakketten, iedereen hetzelfde.

Dit zit je bij geen enkele andere provider.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul
Ik zou namelijk best een paar euro meer willen betalen voor een nog hogere Internet snelheid, maar dat kan dus niet.
De nieuwe pakketten zijn veel te duur, naar mijn idee.

Men zal ongetwijfeld wel bij de concurrent gekeken hebben en die prijzen hebben vergeleken met wat men zelf had.
(Ik heb dat niet gedaan, weinig zinvol, je kunt toch niet switchen, althans, er is geen reƫel alternatief).

Enfin, het is zoals het is.
 
Sokje
Het is allemaal niet meer te volgen. Er wordt nu ook glasvezel aangelegd in twee wijken in Gouda, maar daar hanteert Caiway als instapsnelheid op het glas 75 mbs en kost de tweede interactieve ontvanger weer 5 euro per maand extra. Je kan tot vier interactieve ontvangers gaan en tevens is er een internet only XL abonnement.

https://www.gavoorglasvezel.nl/

https://www.buitengewoonglasvezel.nl/...ijk-aanbod
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prijsstijgingen 2019', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na storing 01-08-2019 doet VPN het niet meer Eigen netwerk : 4 11 sep 2019
Advertentie