obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Prijsstijgingen 2019
Bakstenen
Heb ook wel eens gekeken omdat ik aan 100 mb snelheid genoeg heb,maar de tarieven zijn zo opgebouwd dat je er niets mee opschiet,ik heb geen telefoon bundel,bel met mijn mobiel,heb wel nog mijn gewone nummer,maar er zijn wel veel verschillende abbo,s je kan door de bomen het bos niet meer zien.
En jouw G abbo valt er weer buiten zie ik


Quote

cawul schreef:

Heb Alles-in-1 G500
Is incl. Plus TV (gratis dus),
maar
-plus Interactieve TV € 5,00
-Internet uiteraard
-en een belbundel.
 
cawul

Quote

Bordewolf schreef:


Die snelheidsverhoging merk ik niet van. G500 was snel genoeg en dat zie ik niet als extra's.


Op voorhand...
absoluut -niet- lelijk bedoeld hoor, echt niet, begrijp me dus niet verkeerd, okay?

Maar .. als 500 al snel zat is, wat ik mij goed kan voorstellen, misschien is G250 het overwegen waard?
Weliswaar niet supersnel, maar velen zouden hierop jaloers zijn. Met name op het platteland zouden ze
al blij zijn met 6, 10, of 12Mbit/s. Maar ook in de stad, die nog aan de ADSL hangen, of eventueel de kabel.

Aan de andere kant, het scheelt wel 20 euro per maand (Per 1/3, € 73 -> € 53).
Persoonlijk vind ik het wel fijn zo'n hoge snelheid.
 
Bordewolf

Quote

cawul schreef:

Heb Alles-in-1 G500
Is incl. Plus TV (gratis dus),
maar
-plus Interactieve TV € 5,00
-Internet uiteraard
-en een belbundel.


Welkom in mijn schuitje. Wij krijgen geen mallemoer extra's (vorig jaar ook al niet) en hebben in twee jaar tijd een verhoging van 5 euro voor de kiezen.
Ik ben rechtlijnig: gelijk monikken gelijke kappen. Wanneer de 2e entone gratis is dan voor iedereen zonder onderscheid.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Een verhoging van het abbo,is toch extra.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

cawul schreef:

Heb Alles-in-1 G500
Is incl. Plus TV (gratis dus),
maar
-plus Interactieve TV € 5,00
-Internet uiteraard
-en een belbundel.


Welkom in mijn schuitje. Wij krijgen geen mallemoer extra's (vorig jaar ook al niet) en hebben in twee jaar tijd een verhoging van 5 euro voor de kiezen.
Ik ben rechtlijnig: gelijk monikken gelijke kappen. Wanneer de 2e entone gratis is dan voor iedereen zonder onderscheid.
 
Bordewolf
Bij Caiway maakt men onderscheid in het verstrekken van extra's tov de prijsverhoging.
De een krijgt EN een snelheidsverhoging EN een 2e entone gratis, de ander krijgt EN een snelheidverhoging EN een 2e entone gratis EN replay gratis, de andere replay en de 2e entone gratis en weer een ander krijgt alleen een prijsverhoging waar men niet op zit te wachten.

Met name de actie van de 2e entone gratis. Dit moet voor alle klanten gelijk zijn. Wanneer je een cadeautje uitdeelt dan voor iedereen en geen onderscheid!
Niet de ene klant sterk voortrekken boven de andere (want daar begint het erg op te lijken). Wanneer je iets teruggeeft aan je klant, dan doe je dat bij iedereen!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
markmart
Ik zag net dat de snelheidsverhoging al doorgevoerd is, dat is dan wel weer netjes dat ze niet wachten tot exact 1 maart.
Gewijzigd door markmart op 19 januari 2019, 08:00
 
Sokje
Nu de tweede interactieve ontvanger gratis wordt, gaat dit nu ook gelden voor de tweede smartcard op de coaxkabel?
 
Bordewolf
Sokje, het is bij Caiway simpel. Wanneer je "klant" bent met een oud pakket of je zit nog op COAX dan wordt je alleen maar benadeeld.

Dus nee, met een oud pakket of een COAX-pakket kun je naar alles fluiten. Je moet en zal een ander pakket kiezen.

Ik heb zelf G600 voor € 114,50


Het enige alternatief om wel de tweede entone te kriigen is de G350 voor € 115,50.
Meer betalen voor minder dus.
Helaas zo gek krijgt Caiway mij niet !

Ik vind dat wanneer je van de oude pakketten af wilt je moet komen met een goed en vergelijkbaar alternatief in de vorm van een nieuw pakket.
Zorg dat je 4 basis pakketten hebt waar je door middel van een actie op over kan stappen en verplicht de overstap.

Er is voor mij geen alternatief en ik blijf er dus bij dat de ene klant de andere niet is. Extraatjes gaan naar de meest favoriete klanten die in hun huidige pakketten zitten.
Het is echt te belachelijke voor woorden!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul
De Alles-in-1 abo's kan je niet meer afsluiten. Waarschijnlijk hebben ze zich daarin vergist destijds.
Daar zat/zit het "Plus TV" pakket in, voor 0 euro.
Bij de nieuwe abo's moet je daar 11,00 euro extra voor betalen.

Van de 70 basis-zenders die ze als basis aanbieden gebruik ik er misschien 6,7, matje 10 en van de 36 Plus TV-zenders slechts 3.
Daarnaast hadden ze ook een belbundel onbeperkt bellen binnen EU voor 9,95.

Als ik alles nu op een rijtje zet en ik -zou- overstappen op b.v. 700Mbit/s , dan zou het plaatje er als volgt uit zien:

F3PTKxi

Waarbij aangetekend dat onbeperkt bellen EU omgezet moet worden naar NL
Verschil is dan nog iets van 12 euro.
Het laten vallen van Plus TV is de enige oplossing om ongeveer gelijk uit te komen met de G500/G600 nu.

Tja ...
 
Bordewolf
Volgens mij is niks een vergissing.
Men had toen immers die actie.

Het gaat me principieel er om dat men klanten met "oude pakketten" (die van mij is slechts 2 jaar oud, dus wat is oud dan??) niet moet afschepen.
Wanneer Caiway van deze pakketten af wil dan had men een G400-pakket moeten introduceren (extra) waar je naar toe kan zonder dat dit echt meer kost dan G600 per saldo.
Daarbij had men dan eenmalig een actiekorting kunnen geven oid.
Ziggo deed dat indertijd ook om alle pakketten te migreren en dat ging zonder enige problemen en zonder dat klanten zich genaaid voelen.
Wanneer Caiway van de oude pakketten af wil dan moet men ook een dergelijke KLANTVRIENDELIJKE actie doen.

Ik voel me nu zwaar genaaid. Ik krijg geen 2e entone tov de verhoging en alle andere klanten WEL.
Wil ik een alternatief dan is dan niet gelijkwaardig en zelfs veel duurder dan mijn huidige pakket.

Kortom Caiway komt zelf niet klantgericht met een oplossing. Dat is wat me het allermeeste stoort.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prijsstijgingen 2019', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na storing 01-08-2019 doet VPN het niet meer Eigen netwerk : 4 11 sep 2019
Advertentie