obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Humax 5050c of een andere
jj1987
Weet dat ik in 2013 kon kiezen bij het bestellen van een abonnement zonder extra zenders ik kon kiezen voor een decoder of CI module. Maar blijkbaar is dat veranderd aangezien steeds meer tv’s digitaal zijn en een DVBc decoder aan boord hebben. En krijg je alleen de keuze als je dus extra zenders aanvraagt. Veel decoders bleven daarom ook in de doos staan bij de mensen thuis en ook veel mensen verkochten hun huur decoder omdat ze denken deze gekregen te hebben. Maar bij opzeggen abbo moet je toch echt je huur apparatuur inleveren. Anders brengen ze een bedrag in rekening (logisch). Succes er mee!
 
marrich77
Kreeg gister nog reactie.
1e kastje is idd gratis incl het kaartje.
Dus denk dat ik daar binnenkort voor ga.
Eerst kabel doortrekken.
Evt kijken of ik een oud android kastje op de tv kan aansluiten.
Dan zet ik het multiscreen daarop.
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c of een andere', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie