obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux
Bordewolf
We kunnen Disney Junior gaan toevoegen aan het lijstje met zenders dat gaat verdwijnen.
Per 1 april niet meer bij Ziggo en dat zal dan ook wel gelden voor alle andere providers.
Disney komt natuurlijk ook met content via een app.... Je kan er op wachten.

Wat mij stoort is dat Caiway verder niet inspeelt op al die vervallen zenders. Zet tenminste andere SD zenders naar HD om, om de beschikbare ruimte weer op te vullen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
maildeamon
ze spelen er op in ze verhogen de prijzen voor minder service ...slim he.
zij ik de vorige keer ook al en tada de brief met verhoging is inmiddels binnen.
 
Bordewolf
Het probleem is nog niet eens zo zeer de prijzen verhogen, al vind ik zelf dat het verschil tussen basis internet only en een alles in 1 pakket toch echt de TV-tak is.
Wanneer dan ook nog eens je multiscreen niet goed genoeg is en je de klantvragen over streaming en casten stelselmatig negeert...


Dat geldt ook voor tal van andere zaken waarmee de diensten echt verbeterd worden. Ipv6 bijvoorbeeld.
Alles blijft gewoon hetzelfde en zaken die juist bij andere provider er wel zijn ontbeert Caiway waardoor je ook nog een veel meer betaald tov andere providers.
Neem on demand films en series, kortingen op mobiel, extra pakket gratis, gratis formule 1.

Wanneer Caiway zou gaan doen wat ze in hun brieven schrijven en daarnaast eens gingen luisteren naar de klanten dan zo het nog eens iets worden.
Maar ik ken Caiway vanaf dag één dat ik er verplicht naar over moet als een provider zonder noemenswaardige concurrentie die alles zo veel mogelijk hetzelfde houdt, niet luistert naar klanten, niet met nieuwe dingen komt, geen extraatjes kent en de klant uitmelkt.

En die tweede entone noem ik geen extraatje... die krijgen niet alle klanten.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 februari 2019, 15:57
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Er zijn zoveel prijsverhogingen van spullen buiten Caiway,en daar blijft ook alles hetzelfde,ik weet ook wel dat het een kartel is,verhoogt A de prijzen volgt de rest ook.
ja het is vervelend,en b je kan niet zonder prijsverhoging een ander lager pakket nemen.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Er zijn zoveel prijsverhogingen van spullen buiten Caiway,en daar blijft ook alles hetzelfde,ik weet ook wel dat het een kartel is,verhoogt A de prijzen volgt de rest ook.
ja het is vervelend,en b je kan niet zonder prijsverhoging een ander lager pakket nemen.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Ik ben het niet helemaal eens. Bij andere providers heb ik voor dezelfde kosten een completer pakket en betere diensten die passen bij wat de klant wil.

Dat is voor mij zeker het verschil met KPN, XS4ALL en Ziggo.

Met name door het feit dat er op de CAIW/EQT-glasvezel gewoon GEEN keuze is behalve twee nog mindere providers zorgt er voor dat we met een provider zitten die alles kan maken en breken.

Het is alsof in jou stad of dorp alle bakkers worden overgenomen door één eigenaar en die vervolgens EN de prijs verhoogt en de taarten en broden kleiner maakt.
Daar wordt je niet gelukkig van.

Maar al te negatief wil ik toch ook weer niet zijn. Het beeld is bij strak, het internet is snel en zonder storingen....
Ik zie het toch maar zo. Je kan je energie in negatieve zaken steken die niet gaan veranderen of in positieve zaken.
Ik ga me in vervolg op het laatste richten. Al met al heb ik een prima pakket van Caiway en dus tel ik mijn zegeningen maar eens.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 februari 2019, 19:47
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
maildeamon
in gouda niet echt een keuze geen glasvezel hier caiway enigste kabel provider en de tel kabel die er hier ligt is kapot kan amper 5 mb over maar omdat er bijna niemand op zit repareren ze niet ( heel gevecht geweest geld terug gehad en moest daarna maar overstappen) daarom kan caiway flikken wat ze willen
 
jj1987
Als jij een abonnement afsluit en ze leveren op jouw telefoonlijn maar 5mb dan moeten ze dat toch echt maken. Op jouw postcode is tussen de 70 en 80mb beschikbaar. Dat er te weinig gebruik van maken is dus geen reden voor ze. En anders kun je altijd nog 4G onbeperkt voor thuis aanvragen bij ze. Dat leveren ze in buitengebieden waar de snelheid zo laag is dat t haast onbruikbaar is.

Quote

maildeamon schreef:

in gouda niet echt een keuze geen glasvezel hier caiway enigste kabel provider en de tel kabel die er hier ligt is kapot kan amper 5 mb over maar omdat er bijna niemand op zit repareren ze niet ( heel gevecht geweest geld terug gehad en moest daarna maar overstappen) daarom kan caiway flikken wat ze willen
 
maildeamon
ik heb heel gevecht gehad met kpn de kabel in de straat is kapot tig keer monteur langs geweest en allemaal hadden ze het over de kabel in de straat .. ik kreeg 500 euro terug en de mededeling dat ik maar over moet stappen want ze repareerde hem niet want ik was de eenige die er nog op zat en daar moest ik het mee doen .
was niet rendabel om hem te maken . einde verhaal.
 
jj1987
Wellicht de moeite waard het nog eens te proberen. Wil KPN niet ophemelen hoor, maar als ik de keus had tussen die antieke coax abonnementen of een KPN lijn dan wist ik t wel. Zeker als je geen glas hebt. En weet niet op welk Huisnr je woont maar bij sommige is zelfs bonding beschikbaar wat de snelheid zo goed als verdubbeld. KPN heeft zijn kuren maar als je via een backoffice een contactpersoon toegewezen krijgt weet ik vrijwel zeker dat ze t netjes oplossen voor je en is het probleem misschien wel simpeler dan jij/zij denken. Wie weet is het een slecht contact in een wijkkast of slecht stuk in de kabel wat makkelijk te repareren is.
 
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/tvabonnement-mogelijk-vele-euros-duurder-gesprekken-over-reclamevrije-npo/

Dit kan wel eens de laatste druppel worden. Wanneer ik nog meer moet gaan betalen voor zenders die we eerder vrij via de antenne konden oppikken, dan zeg ik mijn tv-abo op.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Disney Channel dual audio op Cogas netwerk. Abonnementen : 2 30 mei 2015
Food Network HD ( kanaal 421) Digitale radio of televisie storing : 7 20 aug 2014
Storing National Geographic Channel Algemeen : 6 03 dec 2013
National Geographic Channel ontvangst Slecht Algemeen : 7 18 sep 2012
Advertentie