obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing vaste telefonie
Sokje
Is Caiway al om, Fredy ?
 
Fredy
Het is echt de arrogantie ten top. Een klacht sluiten en als Opgelost zetten terwijl ik aangegeven heb het niet eens toe zijn met hun optie. Ik kan niet wachten tot er nieuwe glasvezelaanbieders komen in Krimpen, zodat Caiway van die monopoliepositie af gaat. Het is echt hun Way of No Way.
 
Sokje
Volgt zo'n website dan blind Caiway?
Het is toch raar een klacht als opgelost te vermelden, terwijl dat niet zo is?

Heb je belbus al ingeschakeld?
 
Jaco Hage
Ik ga morgen eens even contacten met Caiway wat ze met de status doen. Want er zijn ook oudere mensen die hun zorgtelefonie via de analoge lijn hebben aangesloten. Idem mensen met een analoge alarminstallatie.

Het lijkt mij nogmaals vreemd als er geen actie ondernomen wordt aan het huidige systeem.

Het zou erg zorgwekkend zijn als er (n)iets gebeurd...
 
jj1987
Het telefoniegedeelte rammelt zoiezo aan alle kanten. Het netnummer altijd intoetsen in dit gebied 078. Anders kan er niet gebeld worden. Echt de enige provider die ik ken die dit heeft. Ook een tweede vast nummer afnemen is technisch niet mogelijk terwijl er wel een tweede tel poort op het glasmodem zit. Caiway komt als oplossing met een vage site over VoIP abonnementen. Lekker stelletje daar. Buiten dat zijn de belkosten ook aan de dure kant. Starttarief 0,11ct per gesprek.Whip
 
Fredy
Geachte heer Kramer,

Bedankt voor uw bericht betreffende het wisselen van het modem in de oude abonnementsvorm. Ik kan mij voorstellen dat u het als erg vervelend ervaart dat wij de FTU wissel niet kunnen uitvoeren zonder abonnementswissel. Helaas is dit technisch niet mogelijk. Om die reden kan ik uw verzoek niet in behandeling nemen. Mijn excuses hiervoor. Het is uiteraard geen onwil.

Wel kan ik u aangeven dat als u de overstap naar een van de nieuwere pakketten maakt, wij u een extra korting van een maand abonnementsgeld willen aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team
Bedankt voor uw reactie. Uiteraard kan ik het goed begrijpen dat u het anders wenst. Als ik dat had kunnen realiseren had ik dit heel graag voor u gedaan. Helaas is het in de abonnementsvorm 50 50 niet mogelijk om een FTU wissel aan te vragen. Omdat wij er vermoedelijk via deze weg niet uit gaan komen met elkaar, zal ik de klacht gaan sluiten. Wij kunnen dit helaas echt niet voor u oppakken via dit kanaal. Eventueel kunt u via een directieklacht dit hogerop binnen Caiway op laten pakken. U kunt dan via het contactformulier een klacht indienen. U krijgt dan binnen 10 werkdagen reactie.

https:www.caiway.nlklantenservicecontactcontactformulier

Nogmaals excuses en toch een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team


Dit zijn de antwoorden van Caiway op Klacht.nl
 
Sokje
Wat een trieste leugen wordt er gebruikt door Caiway om de klacht als opgelost te krijgen.

Ik ben er van overtuigd als je een nieuwe glasmodem krijgt zoals in het Westland, dat je huidige abonnement gewoon werkt. Het is namelijk niks anders als doorgeven van een signaal volgens mij.

Als het initiatief van Jaco niet werkt, zou ik de belbus inschakelen!
Die halen er dan ook technici bij en maken gehakt van de Caiway leugen.
 
Fredy
Hallo Jaco, dit zijn de antwoorden van Caiway op Klacht.nl
Geachte heer Kramer,

Bedankt voor uw bericht betreffende het wisselen van het modem in de oude abonnementsvorm. Ik kan mij voorstellen dat u het als erg vervelend ervaart dat wij de FTU wissel niet kunnen uitvoeren zonder abonnementswissel. Helaas is dit technisch niet mogelijk. Om die reden kan ik uw verzoek niet in behandeling nemen. Mijn excuses hiervoor. Het is uiteraard geen onwil.

Wel kan ik u aangeven dat als u de overstap naar een van de nieuwere pakketten maakt, wij u een extra korting van een maand abonnementsgeld willen aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team
Bedankt voor uw reactie. Uiteraard kan ik het goed begrijpen dat u het anders wenst. Als ik dat had kunnen realiseren had ik dit heel graag voor u gedaan. Helaas is het in de abonnementsvorm 50 50 niet mogelijk om een FTU wissel aan te vragen. Omdat wij er vermoedelijk via deze weg niet uit gaan komen met elkaar, zal ik de klacht gaan sluiten. Wij kunnen dit helaas echt niet voor u oppakken via dit kanaal. Eventueel kunt u via een directieklacht dit hogerop binnen Caiway op laten pakken. U kunt dan via het contactformulier een klacht indienen. U krijgt dan binnen 10 werkdagen reactie.

https:www.caiway.nlklantenservicecontactcontactformulier

Nogmaals excuses en toch een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team
 
Jaco Hage
Welk voorstel heb jij ontvangen van het abonnement voorstel/prijs>?

Wat ik begrijp is dat de abonnementsvorm niet werkt op het nieuwe modem en dat Caiway je een financieel voorstel heeft gedaan.? Welke is dat exact geweest. Want die vorm/ombouw kan ik nog wel begrijpen dat het technisch niet mogelijk kan zijn...

Stuur mij even per PB je accountgegevens dan kan ik even dieper induiken welke oplossing er geboden wordt.

Hoeveel gebruikers hebben last van deze issue?
 
Sokje
In het Westland hadden we al die nieuwe glasmodems toen er nog abonnementen werden aangeboden van 75 mbit/s. Dus waarom is het opeens bij Fredy niet mogelijk technisch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie