obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ACM opent netwerken van KPN en VodafoneZiggo met besluit WFA
BeertjeBas
Bordewolf.. Daar heb je gelijk in. Met veel beschikbare providers zou je af en toe (bij een actie oid) kunnen overstappen en daar voordeel bij halen terwijl dat in onze situatie niet mogelijk is..

Overigens kreeg ik vorig jaar bij Caiway een maand gratis. Er was de jaarlijkse aanbieding dat Ziggo Sport (incl. een F1-race) een week gratis was. Ik belde om te vragen of ik een tegemoetkoming kon krijgen omdat ik hun al had betaald voor die race. Dat kon natuurlijk niet. Ik was sowieso al een beetje pissig en begon m'n hele verhaal te spuien over de onvrede over Caiway. Tot m'n grote verbazing kreeg ik zo maar een maand gratis. Werd allemaal keurig bevestigd met brieven enz.
Eigenlijk werd ik daar wel een beetje blij van. (voor de eerste keer een beetje blij met Caiway..) maar ja, wel een sigaar uit eigen doos.
Ik hoorde later van iemand die hetzelfde overkomen was.
Nu hebben ze een heel offensief gehad om de helpdesk wat klantvriendelijker te maken wat dan ook gelukt is. Maar ze zijn toch wel gevoelig voor onderbouwde kritiek.
 
Bordewolf
Dat af en toe ben ik het niet mee eens. Zo goed als alle providers hebben instapacties met behoorlijke kortingen de eerste maanden (soms tot een half jaar lang)

Ziggo: eerste drie maanden voor 39,95, een korting van 24,50 per maand = € 75,=

KPN ca 20,00 euro korting de eerste drie maanden = € 60,=

Ik kan nog wel even doorgaan met mijn rijtje, alle providers hebben dit.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-overweegt-leveren-televisie-en-internet-via-kabelnetwerk-ziggo/

T-Mobile wellicht op het netwerk van EQT. Ik zou het niet vreemd vinden aangezien je bij Delta al quad play hebt met als partner T-Mobile.
Het lijkt me geen toeval allemaal.

Maar goed dat is nog maar één provider extra. Ik hoop dat er dan wel meer gaan volgen dan alleen T-Mobile.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Waar haal jij vandaan dat t mobile ook op netwerk van eqt wil? Volgens mij wil caiway juist op netwerk van ziggo... Of lees ik het verkeerd?
 
Bordewolf
Verrek! Ik lees het nu ook... Tja wanneer het andersom ook zo gaat werken dat Ziggo dan op het netwerk van Caiway mag....
Opmerkelijk aangezien Caiway bij ons COAX verwaarloosd en geen HD zenders extra meer doorgeeft.

Maar ik lees uit het stuk ook de T-Mobile ontevreden is over de Wholesale met KPN/Reggefiber en om die reden andere manieren wil om toegang tot andere netwerken te krijgen.
Dus zou me toch niet verbazen dat ze ook aansluiten op EQT, ook gezien de banden met Delta.
En wie weet wordt Delta/Caiway uiteindelijk wel T-Mobile ??? We hebben wel gekkere overnames gezien niet?
Gewijzigd door Bordewolf op 14 november 2018, 19:54
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Inderdaad erg vreemd. Caiway laat de coaxklanten aan hun lot over wat innovatie betreft maar wil wel goede sier maken op het Ziggo coaxnetwerk.

Wat een anticlimax is dit nu weer....
 
Migow
Nou die site geloof ik ook niet echt hoor. Beetje veel aannames vaak
 
Bordewolf
Vandaag komt er toch wel weer ander nieuws. T-Mobile gaat zelf glasvezel aanleggen (en kwam al eerder met het nieuws zich niet lekker te voelen bij Reggefiber) en ook KPN focust weer op glas.
Dat laatste is erg gungstig, mogelijk dat naast de aanleg van nieuwe glasvezel er ook eindelijk gekeken gaat worden naar een deal met EQT/CAIW voor doorgifte op dat netwerk.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACM opent netwerken van KPN en VodafoneZiggo met besluit WFA', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie