obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Caiway-gecertificeerd tv's
Crow
Hoi, heb me net aangemeld op het Forum.
Heb een vraag, Wil een 28 inch smart tv kopen( LG 28MT49S-PZ ) bv , voor in de keuken.
Graag met een tv kaart niet met nog een los kastje dat je weer ergens kwijt moet!
Is er een tv beschikbaar ? Op televisies.nl krijg ik alleen de groter modellen....
Of is er een andere oplossing: Kodi, chromecast, apple tv ??
Bij media markt zeiden ze dat Caiway Chromecast niet ondersteund in de app!
Maar zou ik deze wel kunnen gebruiken via de ziggo go App?
Mijn voorkeur gaat uit naar een kleine tv met een kaart!
Wie heeft er een oplossing?
Met Vriendelijke groet,

Crow
 
Sokje
Deze LG televisie is niet geschikt voort CI+. Dus een Caiwaymodule met smartcard in dit toestel kan je wel schudden.
Maar afhankelijk van waar je woont heb je geen smartcard nodig voor het Caiway basispakket. Als dat voor jou voldoende is, heb je een grote kans dat jouw LG televisie volstaat.
 
cawul
Crow, sta mij toe even hierop in te haken op jouw thread.


Gecertificeerd ...eh...?

Wacht even, moet ik bij de aanschaf van een smart-TV (ik heb er geen nu, maar overweeg er eentje aan te schaffen), opletten of 't werkt bij Caiway, of wat?

Ik dacht dat gewoon alles werkte? Als dat niet zo is, of er zijn beperkingen, waar zou ik die kunnen vinden?

Thanks
 
Jaco Hage
De bovengenoemde LG TV is niet volledig CI+.
Vroeger / enige tijd geleden probeerde verkopers nog wel eens een duurdere TV te verkopen met de bezieling dat alleen een gecertificeerd model zou werken bij een Ziggo en Caiway.

Feitelijk is nu 98% van de nieuwe Smart TVs prima compatible met Ziggo en Caiway. De uitzonderingen zitten vooral in modellen die functioneren als PC scherm en formaten kleiner dan 32inch. En soms buitenlands modelen.

De meeste TVs hebben gewoon een DVB CI+ optie en de luxe TVs ook DVB S. De S staat voor Satelliet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway-gecertificeerd tv's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie