obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app
BeertjeBas

Quote

Bordewolf schreef:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-chromecast-en-airplay-bij-ziggo-go/

Dit soort berichten gooit nog eens extra zout in de wonden van de Twentenaren. Ziggo onderhoud en verbeterd maar door.
Caiway doet al een jaar niets aan hun app.


Wordt steeds duidelijker waar dat naar toe gaat. Als over een tijdje 5G overal beschikbaar is, met stabiel snel internet, en je dus niet meer afhankelijk bent van kabel of glas kan gewoon iedereen een abonnement nemen bij Ziggo, KPN en nog meer. Ze investeren nu gewoon voor die toekomst zodat alles klaar is om maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen op 5G te kunnen zetten.
Ik denk dat KPN daarom gestopt is met de verdere aanleg van glas en Ziggo om die reden nog geen Docsis 3.1 uitrolt.
 
Bordewolf
Ik denk zelf dat 5G en 6G nog ver van ons af staan. Ik heb in mijn woonplaats nauwelijks bereik met 4G via mijn huidige provider (toegegeven geen KPN of Vodafone).
De stabiliteit moet nog worden bezien, al kun je via 4G al prima internetten.

Ik vraag me wel af hoe glasvezel dan nog gaat concurreren.
Ik zie het dan echter ook gebeuren dat de Ziggo Horizonbox blijft maar met een 5G variant.
Het internet moet zich toch weer verdelen ook via wifi in je huis. Dus helemaal verlost van apparatuur ben je niet.
Krijg anders je gasketeltje nog maar eens verbonden met wifi zodat je buiten de deur de temperatuur kunt instellen e.d.
Kortom ook daar krijg je toch weer te maken met snelheidsbeperkingen.

Dus wie weet komt er een technologie en conurrentie bij hierdoor, de keus om dan niet via glasvezel te gaan kan ik nog niet helemaal overzien.
Ik zie het eerder als een extra keuzemogelijkheid. Een normaal huisgezin blijft aan max 500Mbit voldoende houden qua snelheid.

5G/6G is alleen een nieuwe ingang maar van apparatuur raakt je niet verlost. Je kan niet overal een SIM-kaart in drukken.
En de snelheden die gehaald worden moeten wel weer gedeeld worden met ik weet niet hoe veel gebruikers.
Wat ik over 5G lees wordt het eerst beschikbaar gemaakt voor zelfrijdende auto's en in de industrie.
Gewijzigd door Bordewolf op 05 augustus 2018, 13:12
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
BeertjeBas
Je hebt nu, ik dacht bij T-mobile, al een 4g router waar alleen een simkaart in hoeft. Wordt aangeboden in afgelegen gebieden. Dat gaat straks ook met 5G gebeuren. Maar dan overal.
5G wordt zo gebouwd dat de snelheid wordt aangepast aan de behoefte. Dus als er in je buurt meer snelheid gevraagd wordt dan kan dat.
Elk bedrijf dat aan het bouwen is hiermee twijfelt er niet aan dan snelheden van 1Gbps makkelijk gehaald kunnen worden.
Je ziet dat die bedrijven bezig zijn met het ontwikkelen van specifieke toepassingen. Bijv. het bouwen van antennes waarmee bedrijven een dedicated verbinding kunnen krijgen, buiten het andere verkeer om.
Normale verbindingen voor mobiele telefonie en internet zijn allemaal al ontwikkeld en borduurt gewoon voort op 4G.

Je houdt inderdaad apparatuur. Alleen aangepast aan 5G. Ik denk dat de kosten ongeveer hetzelfde zullen blijven. Wel is er meer concurrentie mogelijk. Dus het zou zo maar eens goedkoper kunnen worden.

Als 5G zich ontwikkeld zoals het nu verwacht wordt komt er misschien geen 6G. Het zou me niet verbazen als over 25 jaar alle data rechtstreeks via satellieten naar de gebruikers gaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie