obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden
Stoneacker
Sinds eergisteren 16 Juli geen digital kanalen meer van Caiway (Malden). wel Analoog maar slecht.
2 TV in huis (Philips) beide zelfde problem.
Kabel wissel gedaan, direct aan de meterkast : zelfde probleem. Nogmaals kabel wissel volgens advies van Caiway , zelfde probleem?
Volgens Caiway is er geen storing gewenst. Ik heb nog niet de buren gevraagd. Maar ga asap doen

Caiway gaat een monteur sturen tzt.

Iemand dit al eerder gezien?
 
Sokje
Kijk je digitaal DVB-T of DVB-C ?
 
Stoneacker
DVB-C
 
Migow
Even opnieuw laten scannen en juiste netwerknummer etc invoeren... Vind je tv niks vrees ik dat decoder kaduuk is.
 
Stoneacker
Nee ik heb geen decoder. Dit is allemaal basispakket geen decoder nodig. Ik heb het op 2 TV's tegelijk. Ook opnieuw zenders laten zoeken heb ik al tig keren gedaan op 2 TV"s . Dat is het niet. Inmiddels van iemand uit de buurt gehoord dat die het probleem ook heeft. Caiway zegt tegen mij dat ze geen storing hebben (blijkbaar bedoelen ze dat selectief voor internet en belle) , maar dit lijkt onjuist. Maw er zal toch in de wijk wel een probleem opgetreden zijn , maar Caiway laat on er lekker mee zitten.
 
Migow
Ook al heb je basispakket dan moet je nog steeds je ingebouwde dvb-c decoder laten scannen... Netwerkid etc invullen maar heb je gedaan... Die ander heeft al contact gezocht met caiway? Dit zit duidelijk niet binnenshuis. Wijkkast wellicht wat aan de hand... Caiway moet dit opschalen naar wijkstoring.. Dus zou er wat prioritei achter moeten zetten..maar ja... Caiway kennende...
 
Stoneacker
Gisteravond was alles weer normaal. Zonder tussenkomst van monteur. Er waren meer gebruikers van Caiway met klachten dus blijkbaar heeft er iemand toch wat resets gedaan. Caiway- navraag- hult zich in stilzwijgen voorlopig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Advertentie