obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring interactieve TV?
jj1987
Om over de eindeloze vergelijkingen met Ziggo nog maar te zwijgen Whistl

Quote

Bakstenen schreef:

Pathe zat eerst gewoon bij Caiway in het pakket,maar is al een tijd niet meer beschikbaar,of ben ik nu ook een zeurkous?


Quote

Hopeloos schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Wanneer Caiway streamen mogelijk maakt via de Chromecast zijn de entones overbodig. Opnemen en afspelen en terugkijken zou ook via de app kunnen.
Ben het helemaal eens.


Wel tegenstrijdig wat je steeds zegt. Heb een aantal verhalen doorgelezen van je (zijn er echt bizar veel met steeds hetzelfde verhaal) maar waarom moet Caiway Pathe dan via de Entone van je laten lopen. Pathe heeft ook een app die via Chromecast gaat.
Doe je het klagen om Caiway zwart te maken of ben je een notoire zeurkous.Smile
 
Sokje
Ziggo is ook bezig met apps voor de Apple TV dus zit niet stil.

In de USA biedt Apple ook al gewone zenders aan in hun eigen app.
Dus die kant gaat het toch op.
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Om over de eindeloze vergelijkingen met Ziggo nog maar te zwijgen Whistl

Quote

Bakstenen schreef:

Pathe zat eerst gewoon bij Caiway in het pakket,maar is al een tijd niet meer beschikbaar,of ben ik nu ook een zeurkous?


Quote

Hopeloos schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Wanneer Caiway streamen mogelijk maakt via de Chromecast zijn de entones overbodig. Opnemen en afspelen en terugkijken zou ook via de app kunnen.
Ben het helemaal eens.


Wel tegenstrijdig wat je steeds zegt. Heb een aantal verhalen doorgelezen van je (zijn er echt bizar veel met steeds hetzelfde verhaal) maar waarom moet Caiway Pathe dan via de Entone van je laten lopen. Pathe heeft ook een app die via Chromecast gaat.
Doe je het klagen om Caiway zwart te maken of ben je een notoire zeurkous.Smile


Het spijt me maar ik vergelijk nauwelijks met Ziggo, ik heb wel iets neergezet om te laten zien wat we er bij inschieten linksom of rechtstom bij Caiway en dat Caiway erg duur is.
Dat komt overigens van een site opgezet door Twentenaren die gewoon (net als ik) meer keuze op de glasvezel willen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Ziggo is ook bezig met apps voor de Apple TV dus zit niet stil.

In de USA biedt Apple ook al gewone zenders aan in hun eigen app.
Dus die kant gaat het toch op.


Dan nog wil ik geen Apple TV.... Een samsung app oid zou beter zijn en generiek voor veel meer klanten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring interactieve TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie