obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway- Hoe Twente er over denkt
Bakstenen
Wen er maar aan bij Caiway,ook hier in het Westland is het slikken of stikken.
Ik was gelijk op glas overgestapt,en daardoor de Entone gratis,als ik nu lager ga,want ik heb aan 150 mb snelheid genoeg,ben ik meer kwijt als nu,en elke jaar krijg je een mail,we verhogen de snelheid en service,en hoppa je betaald meer.
Internet via glas is goed,tv via glas sucks.
 
Sokje
Werkt het tv kastje van Caiway dan niet goed?
 
Bakstenen
Ik ben al aan de derde bezig,soms blokkerig beeld,en opnemen via EPG loopt ook niet altijd 100%,en als je daarover belt krijg je als antwoord,"ik kan beter een abbo nemen uitzending gemist"hoe bedoel je service.
 
Sokje
Blokkerig beeld? Is er al eens een monteur bij jou wezen kijken?

Ik heb dat kleine Entone kastje bij anderen gezien en ik vind het menu erg primitief en het wisselen van zenders erg traag. Als ik eerlijk ben niet van deze tijd. Een Humax schakelt al veel sneller van zenders en een Humax 5300 of 5400 is ook al een tijdje op de markt. Het is dus weer een kastje waarop enorm beknibbeld is met werkgeheugen ofzo.

Ik begrijp niet als Caiway wil groeien en CAIW zich suf aanlegt in buitengebieden dat Caiway niks aan dat trage Entone ding doet. Het is tenslotte je visitekaartje voor televisie op de glasvezel, maar het is nu een blamage vol traagheid.
De kastjes die KPN al jaren gebruik met IPTV werken veel sneller.
 
Bordewolf
https://www.tubantia.nl/almelo/ergern...~ad9f2651/

Die woordvoerder Bakker bakt ze wel erg bruin. Solcon en Fiber goede alternatieven?? Onder een steen geleefd zeker.
Wij van WC-eend..... Fiber zijn enkele mensen in Twente ingetuind. De helft leveren, wel doorfactureren voor niet werkende verbindingen etc etc.
Solcon is op zondag niet te bereiken dus ook geen keuze. Los van de kosten en wat ze leveren aan diensten. Serieuze alternatieven zijn dit niet te noemen.

En de sneer dat dit komt bovenborrelen komt door het verhaal 4 jaar geleden met Ziggo en dat men Ziggo terug wil, JA dat klopt voor velen hier in Twente, maar het gaat niet om Ziggo maar om alternatieven op de glasvezel zoals de KPN-bedrijven die op ieder zichzelf respecterend glasnetwerk beschikbaar zijn.
Caiway laat juist met al die uitspraken zien hoe monopolistisch en arrogant men reageert.

Hoog vanaf de troon bepalen wat goed voor ons is, terwijl de providers die wel de zaken voor elkaar hebben en normale prijzen rekenen worden geweerd op het netwerk.

In plaats van dat er een uitspraak komt dat er binnen nu en twee maanden providers bij komen of dat binnen nu en twee maanden Caiway ons blij gaat maken op alle fronten.
De hele reactie van Bakker is totale anti-reclame voor Caiway en CAIW die kennelijk zo kan en mag omgaan met hun klanten in Twente.
Wat ben je nu voor bedrijf als je zo reageert!


Normaal gesproken zou je in plaats van denken "daar zijn ze weer uit Twente te klagen" ook eens kunnen denken: hee wat ze zeggen daar zit een kern van waarheid in daar gaan we iets aan doen!
Gewijzigd door Bordewolf op 29 juni 2018, 19:20
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Nog 1 opmerking... Zondags niet te bereikrn... Mijn laatste contact met caiway dateert van juni 2017 via twitter... En razendsnel geholpen.. Als je weinig problemen hebt is de zondag niet bereikbaar toch geen bezwaar... Zo kun je over alles zeiken.. Weet je wie hebben zitten slapen? De door jullie gekozen gemeenteraad bestuurders.
Fijn weekend Bye-sad
 
Bordewolf
Lees je wel goed?? Ik had het over Solcon!
En die Gemeenteraadbestuurders wisten hoe het volk er over dacht. Er zijn zelfs meerdere protesten bij Cogas geweest en spoedoverleggen nadat we de brieven in huis kregen over Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Ja snapt u mijn antwoord niet? Voor u valt solcon af omdat ze niet bereikbaar zijn. Ik gaf aan dat ik dat een onzin argument vind... Beetje stabiel netwerk heb je geen helpdesk nodig.. Al ruim jaar geen caiway benaderd. Dus geen argument... Punt
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Ja snapt u mijn antwoord niet? Voor u valt solcon af omdat ze niet bereikbaar zijn. Ik gaf aan dat ik dat een onzin argument vind... Beetje stabiel netwerk heb je geen helpdesk nodig.. Al ruim jaar geen caiway benaderd. Dus geen argument... Punt


Ik haal ook de prijzen en diensten aan van Solcon dacht ik.
Goede alternatieven noem ik o.a. XS4ALL en KPN, Tweak (voor wie alleen internet wil), Tele2 etc. In de buitengebieden wordt ook Plinq geleverd, waarom dan niet bij de rest?
En niet de "Wij van WC-eend" adviseren Solcon en Fiber omdat we ze zelf hebben uitgekozen als nietzeggende concurrenten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
BeertjeBas
Ik heb inmiddels bij de prijsvergelijking Solcon en Fiber toegevoegd. Ook dikke verschillen: http://tistogwat.nl/wp-content/uploads/2018/06/Vergelijking-Providers.pdf

Migow: U hebt gelijk over de bestuurders. Reeds in 2011 was er breedvoerig overleg. Ze konden 25 miljoen krijgen. Daar hoefden ze maar weinig voor te doen. Ze hebben nooit het besef gehad wat de consequenties zouden zijn.
Daar kwamen ze eind 2014 achter. Alle protesten waren voor niets. In 2012 was de kip met de gouden eieren verkocht voor een appel en een ei. En wij mogen daar tot in lengte van dagen voor boeten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway- Hoe Twente er over denkt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie