obey-robots.txt
24 Mei 2018, 02:35
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [40 stemmen]
85% [40 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [7 stemmen]
15% [7 stemmen]

Stemmen: 47
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Praxis
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders

Migow
Zou kunnen en iptv kastje upscaled ook naar 4k en ja oled tv dus .... Gaaf beeld

jj1987
Caiway krijgt het hier niet eens voor elkaar een storingsvrij signaal aan te leveren. Laat staan 4KYeah

Migow
Geen storingsvrij signaal? Ow das hier toch echt wel het geval. Tv zenders zijn glashelder hier

jj1987
Check post op 4 mei: https://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1891&pid=23349#post_23349

Jaco Hage
jj1987 schreef:

Check post op 4 mei: https://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1891&pid=23349#post_23349

Ik heb je al zovaak voorgesteld dat ik graag bij je langs wil komen. Destijds voor je WiFi signaal, daarna nog eens voor een slechte radiozender en ook nu nog voor je TV signaal.... Maarja, .... Wink
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

Sokje
Ik heb Caiway gebeld en ze gaan het niet op de coax in 4K aanbieden. Een Entone 4K kastje hebben ze niet, dus het is weer bedroevend bij Caiway, de stilstand....

Bordewolf
Ze zouden voor de verandering is voorop lopen of een keer echt iets doen voor de klant.
Wat een provider is dit zeg!

Er zit totaal niks pro-actiefs in dat hele Caiway, alles riekt naar de jaren 90. het is steeds maar weer verder achteruit hollen en wordt het eenmaal geleverd dan vraagt men de hoofdprijs er weer voor.

Wel vreemd dat Ziggo niets gaat doen, maar ook Ziggo laat in dit geval een enorme steek vallen richting alle trouwe klanten:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-1-uhd-niet-bij-ziggo/
Gewijzigd door Bordewolf op 17 mei 2018, 19:30
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Sokje
Misschien dat Ziggo zich nog bedenkt nu KPN het wel gaat doorgeven in 4K ?

Migow
Rukprovider?? Hou eems op man. Glasvezel is gewoon retestabiel... Je haalt altijd de snelheid.. Haal je dat niet dan heb je rukapparatuur achter je modem. Entonebox werkt tadeloos en hd kanalen hoef je niet bij caiway vandaan te halen. Nee andere providers zijn ook duur en zijn ook niet zaligmakend. Nee in jouw ogen deugd er nooit wat. En was ziggo het summum.. Ben het nu wel zat elke keer dat afkraken.

Bordewolf
Volgens mij schrijf ik dat Ziggo het ook niet heeft.
In ik liet me gaan inderdaad, maar er is niets verrassends aan bij Caiway.
Daar waar andere providers hun klanten met enige regelmatig verrassen met nieuwtjes moet je er bij Caiway jarenlang op wachten.
Verder inderdaad stabiel maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd.

Ik heb totaal geen YES! gevoel bij Caiway, daar waar andere providers echte de klant verrast en met leuke nieuwtjes komt.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT Algemeen 28 20 mei 2018, 21:40
Powerlineadapter voor zowel tv als internet CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 4 18 maart 2018, 11:06
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen Algemeen 3 31 januari 2018, 14:23
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay 39 30 januari 2018, 22:05
RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo Algemeen 3 02 december 2017, 10:50
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje03:20:41
| markmart04:03:19
| Highway04:25:19
| Jaco Hage04:42:15
| Bordewolf05:15:26
| Sokje05:23:30
| JoGi07:31:12
| deboerenschuur08:28:23
| kareltjuh08:40:17
| birdman13:13:13
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock