obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
VR_15 error Multtiscreen
wvklink
Ik blijf last houden van de VR_15 foutmelding.
Dit doet zich alleen voor bij wisselen van zender.

De aanwijzing gevolgd m.b.t Program Data map.
Maar de betreffende map onder roaming bestaat bij mij niet (ja verborgen mappen zijn zichtbaar)

Ik gebruik internet explorer.

Iemand een oplossing?

Gr

Walter
 
ulk
klinkt mij bekend in de oren....
Ik heb (had) een soortgelijk probleem in combinatie met AGV antivirusprog. (free-deition).
Als ik bij instellingen hiervan "webshield" uitschakel, heb ik geen probleem meer.
Webshield kun je 'tijdeijk' uitschakelen of 'tot opnieuw opstarten'....
Daarna kun je zappen naar hartelust.

Misschien dat bij jou ook de relatie met antivirusprogramma tot problemen leidt...?

Groet,
Jan.
 
Jaco Hage

Quote

ulk schreef:

klinkt mij bekend in de oren....
Ik heb (had) een soortgelijk probleem in combinatie met AGV antivirusprog. (free-deition).
Als ik bij instellingen hiervan "webshield" uitschakel, heb ik geen probleem meer.
Webshield kun je 'tijdeijk' uitschakelen of 'tot opnieuw opstarten'....
Daarna kun je zappen naar hartelust.

Misschien dat bij jou ook de relatie met antivirusprogramma tot problemen leidt...?

Groet,
Jan.


Ik kom bij heeeeeeeel veel mensen een ''AVG Free Edition'' tegen. Het is pure oplichting Vs onzin. Dit programma beschermt je nagenoeg nergens tegen. Gratis bestaat ook niet. Het controleert geen daadwerkelijke schadelijke bestanden die je aan het downloaden bent op malware besmettingen of wat dan ook als spam etc. Het maakt je systeem alleen maar traaaaaag en geeft problemen in de betrouwbaarheid en functionaliteit en werking van andere programma's. Idem is Ccleaner kolder. Ook dit ''gratis'' programma doet niet meer anno 2018 wat hij behoort te doen...

Gebruik liever Glary Utilities en gooi de rest van de ''gratis virusbeveiligingen'' in de prullenbak en koop een fatsoenlijk en betaalbare beschermingsversie. (Of koop een Fortinet Firewall-systeem, stel het goed in en dan ben je van alle ellende af).

Sorry dat ik binnenstorm op je post maar al die zogenaamde '' Free en Gratis'' Editions zorgen meer voor problemen dan voor de oplossing.
 
ulk
No harm done...
Je zult volledig gelijk hebben en ben blij met je input.
Ik pretendeer totaal niets van windows te weten en tracht lering te trekken uit bevindingen
van lieden die daar meer in thuis zijn.

Het punt waar ik op inhaakte, was de 'error-melding' van topicstarter in combinatie met internet explorer.
Daarop heb ik mijn ervaring daarmee (en mijn oplossing daartoe) hier geventileerd,
in de hoop de topicstarter hiermee van dienst te zijn.
( In plaats van webshield uitschakelen, kun je natuurlijk ook deze volledige scanner dé-installeren !
Het op de juiste manier beveiligen van je PC is dan weer een nieuw topic waard, welke ook ik met
aandacht zal volgen als dit voor mijn voeten komt.)

Ben benieuwd of er nog reactie van de topicstarter komt.

Groet,
Jan.
 
Jaco Hage

Quote

ulk schreef:

No harm done...
Je zult volledig gelijk hebben en ben blij met je input.
Ik pretendeer totaal niets van windows te weten en tracht lering te trekken uit bevindingen
van lieden die daar meer in thuis zijn.

Het punt waar ik op inhaakte, was de 'error-melding' van topicstarter in combinatie met internet explorer.
Daarop heb ik mijn ervaring daarmee (en mijn oplossing daartoe) hier geventileerd,
in de hoop de topicstarter hiermee van dienst te zijn.
( In plaats van webshield uitschakelen, kun je natuurlijk ook deze volledige scanner dé-installeren !
Het op de juiste manier beveiligen van je PC is dan weer een nieuw topic waard, welke ook ik met
aandacht zal volgen als dit voor mijn voeten komt.)

Ben benieuwd of er nog reactie van de topicstarter komt.

Groet,
Jan.


ook zeker goed dat je het aangeeft. Dank voor je input. Mijn input is ook als aanvulling. Veel van dit soort programma's zorgen voor functionaliteitsproblemen. Hopen dat je suggestie werkt. Smile
 
wvklink
Hoi!

Natuurlijk komt er een reactie van de topic-starterSmile

Ik heb de antivirusbescherming helemaal uitgezet en helaas blijft multiscreen bij wisselen van kanaal de foutmelding geven.

Nog steeds op zoek naar een oplossing en ook ik puzzel verder.

Groet

Walter
 
ulk
Jammer Walter, ik heb verder geen idee...
Hoop dat iemand anders je nog helpen kan.

succes,
Jan
 
Jaco Hage
Probeer eens Internet Explorer11,
Ga naar invoegtoepassingen en vink daar : Viewright Webplayer ''aan''
En onder instellingen ''beveiliging'' en zet daar ActiveX filtering ''uit''
 
wvklink
Ik heb vanavond Bitdefender Free geheel verwijderd en vervangen door een andere virusscanner (Panda). Probleem is daarmee opgelost.

Hartstikke bedankt voor het meedenken!

Groet

Walter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VR_15 error Multtiscreen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino error E600-0 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 apr 2020
Mutiscreen error VR-15 Algemeen : 5 03 jan 2019
Multiscreen error code VR_16 CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
entone geeft hard disk error CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 28 dec 2014
Advertentie