obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT
Bordewolf
Er ontbreekt nog een zender op het overzicht voor de oplettende kijken er staan er maar 9, er zijn er 10 aangekondigd.

Ketnet HD komt er ook bij op zowel COAX als glasvezel, niet erg duidelijk gecommuniceerd lijkt me Smile

Verder hou je altijd azijnpissers. Ik verwacht over een maand of drie er nog wel meer.
Gewijzigd door Bordewolf op 12 juni 2018, 21:43
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Is er daar geen zender voor?die AZ
 
Bakstenen
En ook al vind er er niets aan,zal wel vraag naar zijn anders komen ze er niet,en zoveel mensen zoveel zinnen
 
Hopeloos

Quote

Bakstenen schreef:

En ook al vind er er niets aan,zal wel vraag naar zijn anders komen ze er niet,en zoveel mensen zoveel zinnen


https://www.ad.nl/show/nederlander-la...~a2955a96/

artikel AD van afgelopen 10 juni, ben niet de enige
 
Sokje
Tot mijn grote ergernis heb in de e-mail die ik van vandaag heb ontvangen van Caiway, gelezen dat onder andere TV5 Europe per 1 juli 2018 wordt doorgegeven in HD.

Alleen en uitsluitend op interactieve TV.

Hier zakt dus enorm mijn broek van af. Caiway benut niet de technische mogelijkheden van de coaxkabel en als klap op de voorpijl moet de klant een extra dienst afnemen om dit te compenseren.

Waar moet dit heen?
Het wordt tijd voor een prijsverlaging van de coax als Caiway het televisieaanbod daarop zo gaat verwaarlozen.
 
Bakstenen
Vraag mij af hoe ze dit meten,wij nemen meest de programma,s op.


Quote

Hopeloos schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

En ook al vind er er niets aan,zal wel vraag naar zijn anders komen ze er niet,en zoveel mensen zoveel zinnen


https://www.ad.nl/show/nederlander-la...~a2955a96/

artikel AD van afgelopen 10 juni, ben niet de enige
 
Bordewolf
De mensen met een interactief abonnement betalen al meer dan COAX. Ik betaal voor een entone 5 euro extra.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Caiway is helaas weer eens te laat met het aanbieden van HD versies van een aantal kanalen. Nu komt per 1 juli 2018 alle Film1 kanalen in HD op de glasvezel voor 14,95 euro per maand extra.
Maakt Film1 bekend dat je vanaf morgen voor 7,95 euro per maand een abonnement kan nemen op hun streamingdienst met alle kanalen in HD plus on demand.

Het bekende mosterd naar de maaltijd van Caiway...
 
ReBr
Klopt, heb nu nog een vraag uitstaan naar Film1, of wij (als abonnee op Film1 via de tv aanbieder) ook van deze streamingdienst gebruik kunnen maken.
Nu is het al wel zo, dat Film1Go is inbegrepen, maar het zou wel fijn zijn om ook de Lineare Film1 zenders in HD te kunnen bekijken.

Film1 premiere is via de kabel nu wel in een zeer goede kwaliteit te bekijken, de Go titels via bv een chromecast zijn toch net iets minder.

iig mooi dat er keuze komt, buiten de tv aanbieder om, om rechtstreeks te kunnen kijken.

Bij de Film1 zenders zou het goed kunnen werken, met live sport vind ik de streamingdiensten nog waardeloos, te lage kwaliteit, schokkende beelden (lage refresh rate?), geen beeld...Hiervoor werkt alleen rechtstreeks via tv aanbieder perfect.
 
ReBr
Uiteindelijk veranderd er dus weinig.

Film1Go wordt vanaf vandaag los aangeboden voor E7,99 per maand, maar Go zelf is verder ongewijzigd gebleven, on demand (met cast mogelijkheid) mogelijk om films te kijken, en via de app is alleen Film1 Premiere (zonder cast mogelijkheid) te bekijken. (UPDATE, Film1 Premiere kan nu wel via oa Chromecast rechtstreeks op de tv weergegeven worden, de overige 3 lineaire kanalen niet)

Geen mogelijkheid dus om de lineaire zenders in HD kwaliteit op de tv te bekijken. (Wel Film1 Premiere HD)

Dus toch nog afhankelijk van een tv aanbieder voor de overige kanalen
Gewijzigd door ReBr op 21 juni 2018, 13:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie