obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen.
Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren.
Daar komt bitterweinig van....

In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen.

En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must.


Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen.
Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding.

Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken.
Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken.

Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling.

Hou het gezellig.
 
Dazzling
Mss is een satelietschotel wel wat. Met een sateliet kan je ook overal buitenhuis kijken en in het buitenland. Geen app nodig. ROFL

(Alleen een tv, schotel, decoder en een aggregaat nodig)ROFL
 
Bordewolf

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen.
Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren.
Daar komt bitterweinig van....

In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen.

En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must.


Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen.
Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding.

Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken.
Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken.

Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling.

Hou het gezellig.


Met alle respect Jaco, maar ik zeg het ook wanneer Caiway iets goed voor elkaar heeft.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen.
Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren.
Daar komt bitterweinig van....

In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen.

En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must.


Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen.
Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding.

Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken.
Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken.

Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling.

Hou het gezellig.


Met alle respect Jaco, maar ik zeg het ook wanneer Caiway iets goed voor elkaar heeft.


Dat klopt. Er bleef slechts 10% over.
Maar alsjeblieft Bordewolf, je begrijpt heel goed wat men/er wordt bedoelt.

Draai alsjeblieft vanacht de klok een uur vooruit. Des te eerder komen wensen uit.

Goed weekend. Smile
 
Migow
Met alle respect. Ben er van overtuigd dat 95% zeer tevreden is. Dat gezeik over multiscreen kun je dmv 1 extra app op je telefoon of tablet realiseren. Dus uk ben er ook wel klaar mee om elke keer weer hetzrlfde riedeltje te lezen. Fijne avond nog
 
Highway
Onderwerp gesloten.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
Advertentie