obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel storing Westland eo
Hopeloos

Quote

markmart schreef:

Voor een volkomen leek, is deze storing overigens niet op te lossen, des te meer reden dat ik vind dat we meer van onze provider mogen verwachten, .


Onze klantenservice is morgen zondag 18 maart geopend van 10:00 tot 16:00 voor technische vragen en ondersteuning. Je kunt ons bereiken op 088 2249 111 of op 1200 (via de vaste lijn van Caiway). Wij zijn ook bereikbaar via de chat op (link: http://www.caiway.nl) caiway.nl


Ze zijn dus morgen ook aanwezig, er zijn er nog genoeg die niet op internet komen.
 
cawul
Dus ik had wel het modem gereset, router uit en aangedaan, dat soort gedoe. Het heeft even geduurd, ik geloof dat ik rond een uur of 12 weer verbinding had.
Maar okay...

Caiway heeft niet zoiets als 'noodnummer', met een bandje waarop verteld wordt dat er een storing is.

Klanten weten dan wat er aan de hand is en gaan niet op zoek naar een oplossing voor een probleem dat ze niet hebben.
Misschien een idee?
Voorkomt ook dat rond 09:00 Caiway overbezet is, omdat iedereen gaat bellen en door menu moet gaan om in feite hetzelfde te horen: 'Storing'.

Overigens, toen ik het 1200 nummer belde, vanaf mobiel, kreeg ik een of ander bandje van KPN. "U bent verbonden met KPN .. bla bla..

Dat andere nummer 088.. etc. gaf alleen aan dat de toko pas om 09:00 open ging.
"Tarief 088-nummer" staat in het boekje van Caiway.
Vertel het maar... Euro per minuut, of wat?
Je kunt het op dát moment niet nakijken.

Ook nu, wanneer je zoekt op '088 tarief caiway' dan krijg je een hoop 'hits', maar een tarief...??
zie ook: https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...ead_id=196

Zal ze eens een mailtje sturen, wie weet...
 
Jaco Hage
Op dit moment is er een Glasvezel internet storing bij Caiway. Ga geen routers ressetten! O.a. Omgeving Westland.
 
Sokje
De informatievoorziening van Caiway naar zijn klanten is altijd slecht geweest en nog steeds bedroevend slecht.
 
Jaco Hage
Getroffen gebieden of woonplaatsen:
Den Haag, Oudenbosch, Naaldwijk, Wateringen, Kwintsheul, Delft, Den Hoorn, Den Hoorn Zh, Schipluiden, Maasland, Rhoon, Maassluis, 's-Gravenzande, Poeldijk, Monster, Maasdijk, De Lier, Honselersdijk, Poortugaal, Ter Heijde, Schiedam, 's-Gravenhage
 
Jaco Hage
Als het goed is, is alles weer hersteld.
 
cawul

Quote

Jaco Hage schreef:

Getroffen gebieden of woonplaatsen:
Den Haag, Oudenbosch, Naaldwijk, Wateringen, Kwintsheul, Delft, Den Hoorn, Den Hoorn Zh, Schipluiden, Maasland, Rhoon, Maassluis, 's-Gravenzande, Poeldijk, Monster, Maasdijk, De Lier, Honselersdijk, Poortugaal, Ter Heijde, Schiedam, 's-Gravenhage


Ah... goed om te weten. Ik gaf, ten onrechte, de decoder alweer de schuld.

Gelukkig hebben de meesten van ons nog good-old-COAX, veelal in combinatie met een good-old-Humax ...
 
Murgen
Gelukkig was het binnen 3 uur opgelost. Daarmee blijft de up-time van Caiway FTTH historisch hoog.
 
Sokje
De tarieven ook .
 
Murgen

Quote

Sokje schreef:

De tarieven ook .


Zeur niet, of doe KPN of zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel storing Westland eo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie