obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7490 instellen telefonie
Jaco Hage

Quote

ronald66 schreef:

Ik heb een oplossing gevonden zodat ik nu ook uit kan bellen! Probleem was dus dat bij uit bellen er een "in gesprek" toon volgde.

Ik moet voor het telefoonnummer wat ik wil bellen *111# zetten. Ik heb dat in de telefoon zelf gedaan aangezien je bij de Gigaset een voorkiesnummer kunt programmeren.

Waarom dat zo is blijft voor mij een raadsel. Het is de eerste keer dat ik dit meemaak bij de fritzbox.

Als iemand daar het antwoord op weet hoor ik het graag.

Verder dank aan allen!

Groeten,
Ronald


Wat ik begrepen heb van de getalenteerde dat je UTP naar poort 1 moet aansluiten en dan kun je alles goed instellen? Hoever ben je daar in?
 
ronald66
Hoi,

Ik heb de utp middels de Y-kabel aangesloten op de RJ-11 (poort1) van de Genexis glasvezelmodem en op de DSL/TEL aansluiting van de Fritzbox. De Y-kabel heb ik dus het zwarte eindstuk en het zwarte aansluitblokje gebruikt.

In de Fritzbox kun je ook *111# instellen als voorkiesnummer maar dan werkt het niet op de één of andere manier. In de Gigaset zelf instellen gaat het wel. Je moet dan wel de Gigaset basis gebruiken want bij DECt kun je in de handset ineens geen voorkiesnummer meer instellen. Die keuzeoptie is dan uit het menu verdwenen.

Ik gebruik al sinds de jaren '90 een Fritzbox maar dit nog niet eerder meegemaakt maar ben blij dat het nu in ieder geval werkt.

Groeten,
Ronald
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7490 instellen telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
password instellen Algemeen : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Fritzbox 7590 installeren Hardware instellingen : 3 07 okt 2021
Genexis 7840 en FritzBox 7930 Hardware instellingen : 4 27 jul 2021
Fritzbox SIP registratie Eigen telefoon netwerk : 9 03 okt 2020
Advertentie