obey-robots.txt
24 Februari 2018, 02:49
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [37 stemmen]
86% [37 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [6 stemmen]
14% [6 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay" posten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN

Sokje
Laat de IP future dan maar eens snel zorgen voor RTL Lounge en RTL Crime en TV 5 Europe in HD !!!
 
robbert
Ik ben in december 2017 klant geworden bij Caiway, heb een contract met ze afgesloten die ze naast zich neer leggen met deze tariefsverhoging.
kan wel weer opzeggen maar daar ben ik ook niet mee geholpen.
2,50 is een 9% verhoging voor wat hd kanalen erbij .
het is toch eigelijk schandalig.
chats met caiway haalt weinig uit.
ze gaan totaal voorbij dat een nieuwe klant nu gelijk al met deze kosten worden geconfronteerd.
in hun twee algemene voorwaardens staat niets over dat zij gerectelijk zijn om jaarlijks de prijzen te verhogen.
dus het contract wat ik met ze heb afgesloten is dan van toepassing
 
Bakstenen
robbert schreef:

Ik ben in december 2017 klant geworden bij Caiway, heb een contract met ze afgesloten die ze naast zich neer leggen met deze tariefsverhoging.
kan wel weer opzeggen maar daar ben ik ook niet mee geholpen.
2,50 is een 9% verhoging voor wat hd kanalen erbij .
het is toch eigelijk schandalig.
chats met caiway haalt weinig uit.
ze gaan totaal voorbij dat een nieuwe klant nu gelijk al met deze kosten worden geconfronteerd.
in hun twee algemene voorwaardens staat niets over dat zij gerectelijk zijn om jaarlijks de prijzen te verhogen.
dus het contract wat ik met ze heb afgesloten is dan van toepassing



Ze zullen wel met de dooddoener komen,je kan opzeggen,daarom komen ze ook steeds met b.v verhoging snelheid,of zombies netten erbij enz.
Maar het is overal zo helaas,is het zalfde als benzine,de een is 8 cent goedkoper en de ander duurder.
 
Bordewolf
ReBr schreef:

Bij caiway gaan in ieder geval de prijzen per 1 maart 2018 weer omhoog.

https://www.caiwa...gingen2018

En nogal ruim ook.. Maar meer zenders in HD, geen extra toevoegingen.

Zelf zit ik in regio Gouda E.O en hier mogen we ons gelukkig prijzen met wel een verhoging van prijzen, maar geen enkele (HD) toevoeging,of verhoging van internetsnelheid, alles blijft ongewijzigd.
Al ben ik verder wel tevreden met alles in 1HD, is het toch voor het eerst dat er niets tegenover de prijsverhoging staat.

(idd, hier verder met topic)

Jammer, geen extra Film1 zenders in HD, maar wel weer sportzenders uiteraard..( wat natuurlijk wel positief is )


Ik wil hier even op terug komen Rebr, heb jij al gebeld met Caiway over de Gouda-situatie?
Het moet voor Caiway toch mogelijk zijn om jullie op glasvezel wel de HD zenders te verstrekken?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
MediaZoo
Bordewolf schreef:

Ik wil hier even op terug komen Rebr, heb jij al gebeld met Caiway over de Gouda-situatie?
Het moet voor Caiway toch mogelijk zijn om jullie op glasvezel wel de HD zenders te verstrekken?


Er zit geen verschil tussen het DVB-C signaal op het coaxnetwerk en glasvezel netwerk. Waar het RFoG signaal bij coax in de node omgezet wordt van glasvezel naar coax gebeurd dit op het glasvezelnetwerk in de meterkast. Technisch is er geen verschil tussen het signaal op het coaxnetwerk en glasvezelnetwerk. Je hebt bij glasvezel in de meterkast immers een simpele RFoG <> coax omzetter en dus hier ook een coaxaansluiting.

De internet provider welke de diensten aanbieden over het glasvezelnetwerk doen dit over de 2e vezel wat een GPON netwerk is en daarmee wel volwaardig glasvezel.

Over de capaciteit op het netwerk in Gouda. Er is genoeg ruimte beschikbaar om alle zenders door te geven. Zelfs nog in de huidige transportstreams. Het lijkt erop, net als bij het internet, dat er niet geïnvesteerd wordt in het (coax) netwerk en daarom gezegd wordt dat het niet kan.

Kijk hiervoor ook http://www.dtvmonitor.com/nl/. Hier kun je precies zien in Gouda welke transportstream waarvoor gebruikt wordt, hoeveel bandbreedte er in gebruik is, etc.
 
Bordewolf
Dan snap ik het. De aanleg van de glasvezel is daar dus op een andere manier gerealiseerd. Meer de Reggefiber-manier.
Dan nog is het vreemd dat er geen ruime is omdat het via een nieuwe glasvezel lijkt te gaan.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage
Bordewolf schreef:

Dan snap ik het. De aanleg van de glasvezel is daar dus op een andere manier gerealiseerd. Meer de Reggefiber-manier.
Dan nog is het vreemd dat er geen ruime is omdat het via een nieuwe glasvezel lijkt te gaan.


Niet helemaal een feit. In bepaalde/beperkt gedeelte van Gouda ligt er een andere POP die zowel internet als coaxsignaal over dezelfde glasvezel meestuurt. Dat gebied/aansluiting heeft de mogelijkheid om via een modem/converter zowel internet als ook het coaxsignaal te ontvangen.

Helaas is dit systeem niet te gebruiken in gebieden van Fiber-Only.

En om nu de beperkt aantal bewoners van dit systeem wel te voorzien van deze mogelijkheid en 93% niet, omdat ze zo'n aansluiting niet hebben, zou denk ik ook niet fair zijn.
www.optimizer.co.nl - '' Verbinder in techniek & comfort ''
 
Sokje
Maar het is ook niet fair om de Caiwayklanten in het Rekam gebied op te zadelen met een prijsverhoging terwijl ze er niks extra voor terug krijgen ten opzichte van de andere Caiway klanten.
 
Bordewolf
Sokje, wat me vooral niet lekker zit is dat er erg slecht wordt gecommuniceerd. Je ziet dat meer en meer klanten ageren op de prijsverhoging.
Zaken functioneren maar half. Multiscreen, e-mail etc zijn daar perfecte voorbeelden van.
Men voegt wel nieuwe HD zenders toe, maar dat zijn nu juist slecht bekeken zenders. Daar zit ook geen klantgerichte lijn in.

Wellicht zit er een strategie achter die wij nog zien. Wellicht op het eind van het jaar een samenvoeging met Delta waardoor er wel zaken mogelijk worden en zaken anders zullen gaan.
Maar wat ik mis is communicatie. Men vervalt weer in een hoop "we zetten op het op een lijstje" gehalte of blij maken met een dood vogeltje als "Multiscreen wordt uitgebreid".
Ja, daar heeft geen mens iets aan wanneer je er niet mee kan streamen, het niet op Windows10 kunt draaien, je nog steeds de kanalen die je minimaal verwacht (alle kanalen in je pakket) niet hebt, je niet kan opnemen en afspelen.
Kortom hetgeen bij andere providers al langere tijd draait.

Zaken werken niet en men lijkt geen enkele verbetering in het verschiet te hebben, terwijl ze wel roepen de zaken te verbeteren.

Maar voor ik te veel azijnzijk: mijn internet en tv is stabiel en daar ben ik dan wel weer gelukkig mee.
Het valt alleen tegen wat Caiway echt extra voor de klant doet om deze echt blij te maken. Bij Ziggo en andere providers is dit echt anders.
Daar zie ik klantgerichtheid, luisteren naar wat men wil en meestal is de provider daar de klant al voor.

Ziggo heeft echt goede acties en ik kan me voorstellen dat men zich daar meer "thuis" voelt dan bij een provider die je ook nog eens door de strot is gedrukt die vervolgens op doorontwikkeling van diensten matig scoort.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over Nieuws van CaiWay 46 21 februari 2018, 20:00
Caiway haalt de krant ... door een klacht Storing 11 26 januari 2018, 23:23
Krijgen we IPTV van KPN bij Caiway ? Interactieve TV, Pay Per Event 6 27 december 2017, 10:59
Caiway als eerste met 4K Ultra HD? Algemeen 4 24 november 2017, 18:12
2e interactieve tv aansluiten caiway Interactieve TV, Pay Per Event 3 04 november 2017, 23:46
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage03:16:03
| flipje05:01:51
| arievree06:15:13
| Highway08:32:18
| Bordewolf09:09:11
| kareltjuh11:41:08
| puccini13:29:47
| Rob195414:15:02
| Egeels15:37:14
| vossoft17:13:29
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock