obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN
Bordewolf
https://www.caiway.nl/wijzigingen2018

Pats! Iedereen € 2,50 extra bij het abonnement op.

Wat ik niet snap is dat daar niets tegenover staat. Waarom betaal ik bijvoorbeeld nog steeds € 5,= voor mijn eerste decoder bij het G500-abonnement en de andere abonnementen maar € 2,50
Ik vind dit een behoorlijke wijziging die niet in lijn ligt met inflatie of tegenover die paar extra HD zenders.

Wel eindelijk Ziggo Sports in HD, maar WEER NIET RTL Crime en Lounge of RTL Television en ook nog steeds niet de Film1-zenders of regionalen. Daarin blijven ze achterlopen!
Daarnaast had ik echt andere HD-zenders verwacht dan het rijtje waar men nu mee komt. En ook toevoegingen als RTL2 of VOX.
Maar verder dus niets nieuws onder de zon en dat valt VIES tegen!
Gewijzigd door Bordewolf op 13 januari 2018, 12:32
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ReBr
Bij caiway gaan in ieder geval de prijzen per 1 maart 2018 weer omhoog.

https://www.caiway.nl/wijzigingen2018

En nogal ruim ook.. Maar meer zenders in HD, geen extra toevoegingen.

Zelf zit ik in regio Gouda E.O en hier mogen we ons gelukkig prijzen met wel een verhoging van prijzen, maar geen enkele (HD) toevoeging,of verhoging van internetsnelheid, alles blijft ongewijzigd.
Al ben ik verder wel tevreden met alles in 1HD, is het toch voor het eerst dat er niets tegenover de prijsverhoging staat.

(idd, hier verder met topic)

Jammer, geen extra Film1 zenders in HD, maar wel weer sportzenders uiteraard..( wat natuurlijk wel positief is )
Gewijzigd door ReBr op 12 januari 2018, 17:55
 
Bordewolf
Die sportzenders betalen we al flink voor, dat kan niet de reden zijn om de basisprijs te verhogen omdat je premium zenders naar HD doet (die gewoon in HD moeten zijn omdat daar grof geld voor betaald wordt)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ReBr

Quote

Bordewolf schreef:

Die sportzenders betalen we al flink voor, dat kan niet de reden zijn om de basisprijs te verhogen omdat je premium zenders naar HD doet (die gewoon in HD moeten zijn omdat daar grof geld voor betaald wordt)


Inflatie correctie kan ik wel begrijpen, Sportzenders in HD is idd logisch, dit mag geen invloed hebben op de basis prijs.

Zou het evt te maken hebben met de belachelijke bedragen welke elke abonnee standaard aan oa Foxsports, NPO ( straks nog meer ) Discovery Groep, RTL ( Dankzij het RTL-Z verhaal mochten we ook al meer gaan betalen..) moeten betalen?
 
Sokje
Jammer dat Caiway niet RTL Crime, RTL Lounge, TV 5 Europe en Out TV erbij heeft zitten in HD.
Ziggo geeft deze zenders wel door in HD.
Film 1 niet alles in HD is jammer, maar ik denk dat dit toch al een achterhaald product is met Netflix en andere diensten.
 
Bordewolf
Per saldo moeten we voor een klein beetje HD zenders grof meer betalen. Ik tel er 8 in basis en extra, slechts 3 extra in het basispakket, Extra betaal ik al grof voor, daar was nauwelijks HD.
Dus die paar basiszenders, ik tel er 3 daar betalen we een verhoging voor van 2,50.

Opnemen wordt uitgebreider, maar wat voegt dat toe wanneer daar zenders tussen zitten die je normaal ook niet bekijkt?
Komt liever eindelijk eens met alle zenders in Multiscreen en een fatsoenlijke castoptie en opnemen in Multiscreen, dan voeg je echt iets toe.

Verder betaald het G500 abonnement nog steeds 5 euro voor de eerste entone, dat is ook nog eens zwaar onterecht aangezien de overige pakketten maar 2,50 betalen voor de eerste entone.

Ik vind dit een criminele verhoging, die totaal niet meer in verhouding staat tot wat men biedt.

Sokje, je hebt gelijk wat betreft de zenders die jij opnoemt. TV5 heeft nederlandse ondertiteling, daar heeft HD meerwaarde, geldt ook voor RTL Lounge en RTL Crime en OutTv. We krijgen nu zenders in HD van Discovery, dat heeft qua inkoop een godsvermogen gekocht, ik zit er niet op te wachten, bovendien zitten die in het Extra pakket dat nauwelijks HD had en waar al grof geld voor betaald moet worden.
france 24 in HD zit ook niemand op te wachten, de kijkdichtheid van die zender is 0.

Op alle fronten een criminele verhoging waar werkelijk niets goeds tegen over staat.

Ziggo Sports en Fox in HD had vorig jaar al gemoeten en die kosten hoesten die abonnees al op. Ziggo Sports kost 15 euro, dan mag je alle zenders voor dat geld in HD verwachten.

Wanneer dit alles is en men heeft hier tegenover niets extra's te beiden dan ben ik bang dat ze dit weekend en volgende week trending zijn op Twitter. Dit is bij dr beesten af voor een provider die met alles ver achter de muziek aanloopt!
Gewijzigd door Bordewolf op 13 januari 2018, 09:43
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Vooral TV 5 Europe heeft vaak mooie Franse films of series met NL ondertiteling. Het ziet er echt niet meer uit in SD!

Er wordt duidelijk weer niet aan de klant gedacht door Caiway, alleen maar aan deals, dan maar HD zenders waar geen hond naar kijkt zoals Disney ..
 
Bordewolf
Het mag zijn dat men per maart alsnog een stelletje meer HD zenders gaat doorgeven. 4 vervallen analoge kanalen staat normaal gesproken voor minimaal 16 HD zenders en met QAM256 zelf een veelvoud.
We krijgen er 13 bij, er is nog zeker ruimte voor 4 of 5 extra HD zenders.

Sterker ik heb zelf opnieuw het sterke gevoel dat er nog meer HD in de pen zit, dat gebeurde vorig jaar ook toen zijn ook een aantal zenders extra in HD gezet.

Met wat men nu biedt kan ik in geen geval leven. De prijsverhoging is werkelijk niet te billijken met wat men extra gaat bieden richting de klanten.
De basis en extrazenders die naar HD gaan zijn slecht bekeken, dus wat heeft de klant er dan aan dat deze naar HD gaan? Een zeer aparte en opmerkelijke keuze waaruit eens te meer blijkt dat Caiway totaal geen gevoel heeft bij wat de klant wil.

Ga eerst de diensten eens upgraden, bijvoorbeeld multiscreen met castopties en alle zenders. Dan kun je de prijs verhogen zodat klanten aan de andere kant smartcards kunnen laten vervallen.
Dan zijn veel klanten een stuk gelukkiger dan met waar men nu mee komt, daar lusten de honden geen brood van!
Gewijzigd door Bordewolf op 13 januari 2018, 12:42
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees
En dan ook gelijk BBC four/CeeBees graag in HD. Maar ja, dat roep ik al zo lang. Geluisterd wordt er toch niet door Caiway.
 
Zooi
Mmm ... het is dat ik berichten uit dit forum krijg. Daarom zie ik nu een link naar de pagina over de tariefswijzigingen. Hoe had ik dat anders moeten weten? Men zou een email krijgen met deze aankondiging? Ik heb (iig nog) niets gezien. Iemand anders wel? Zo ja, wanneer was dat dan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie