obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Opnemen & afspelen Entone Amulet 515
Peterlugtigheid
Caiway reageert niet helaas.
 
Jaco Hage
Kun je mij je postcode en huisnummer in een PB bericht sturen? Dan pak ik dit even voor je op met Caiway. Geen punt.

Het kan ook per e-mail naar: info@optimizer.co.nl
Vermeld dan ook even de storing en/of vermelding naar dit forum met je contact gegevens erbij.
 
Jaco Hage
Middels heb ik het eea uitgezet. (Overigens dank voor je e-mail)

Ter info:

Feitelijk in deze setting klopt het dat de harde schijf niet meer te formatteren is. Zowel de Kamai ism de 515 nemen na komst van de Kamai op in de cloud. Daardoor is de HDD schijf vervallen en niet te formatteren. Is ook niet nodig. Idem geldt dit voor opnames van begin en eindtijd die daarmee vervallen is.
Dat opnames niet te wissen zijn is een raadsel en laat ik voor je uitzoeken.
Caiway zal je contacten hierover, dan wel je connectie controleren, en waar mogelijk oplossen.
 
Peterlugtigheid
Heel erg bedankt voor de hulp en aktie.👍
Ik hoop dat het snel wordt opgelost.
 
EdKo
Heb inmiddels een vervangende/nieuwe Entone 515 ontvangen. Werkt naar behoren alhoewel ik wederom een opname had van langer dan 1 dag. Tevens werkte de Teletekst niet. Dit was snel opgelost nav een Tweet met Caiway. Afwachten of de opnames het goed blijven doen.

Is er geen decoder die nieuwer (in de ontwikkeling) is en die je wellicht zelf kunt kopen?

Weet iemand of wij (omgeving Maassluis) inmiddels kunnen overstappen naar een andere tv aanbieder op ons glasvezel netwerk?
 
Peterlugtigheid
Inmiddels melding gehad dat het opgelost is echter is het nog steeds het zelfde. Helaas niet opgelost dus.
 
Jaco Hage
Je hebt toch een nieuwe decoder gekregen?
Kun je even je verhaal toelichten. Wat is niet opgelost?
 
Peterlugtigheid
Hoi
Het ging over opnamen welke niet verwijderd konden worden. Omdat ik een 2e decoder heb en opslag nu in de cloud gebeurd. Dit zou volgens Caiway zijn opgelost echter staan ze er nod steeds en zijn niet te verwijderen. Ik denk dat een nieuwe (nieuwe type) decoder als vervanging voor de oude de oplossing is.
 
Jaco Hage
Stuur mij nogmaals een mailtje, met je postcode en huisnummer, naar info@optimizer.co.nl.

Was/is dit je enigste klacht van de opname wissen?

Ik ga het eea dan voor je bespreken wat het punt/oplossing is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen & afspelen Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie