obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
2e TV in slaapkamer LG met WebOS 3.5
gjvdheuvel
Ik wil graag een 2e tv aansluiten in de slaapkamer, de TV komt hier gewoon binnen op de kabel, niet op het modem.
Ik heb in de meterkast coax splitter zitten en de kabel ligt al naar de tv maar ik krijg niet meer dan 4 tv kanalen en 8 radio zenders.

Wat ik ook probeer, de kabel is orde.

Moet er in de tv op de slaapkamer niet sowieso een 2e CI CAM module zitten ?
Anders lijkt mij dat ik nul kabel tv kan krijgen boven toch ?
 
Egeels
Voor zover ik weet is het basispakket ongecodeerd bij Caiway en gebruik je een smart-card voor aanvullende TV pakketten.
Staat je TV op de goede tuner, DVB-C / Cable in plaats van DVB-T?

(klinkt alsof je TV de gratis DVB-T zenders heeft gevonden)

Juiste frequenties, netwerk ID etc. ingevuld?

Frequentie: 316.000 MHZ
Netwerk ID: 7524
Modulatie: 64 QAM
Symboolsnelheid: 6900 KS/s

Anders even chatten met de helpdesk van Caiway.
 
Sokje
Ik vrees wel als ik naar dat gierige Delta kijk, dat het straks voorbij is met het basispakket zonder smartcard.

Ik mag toch hopen dat Delta dan voor iedere smartcard die we nodig hebben ook de CI modules vergoedt. Anders worden we op een hoop extra kosten per toestel gejaagd door de nieuwe eigenaar.

Ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet blij mee , maar 27 HD zenders in het basispakket en in het pluspakket volgens mij niks. Ook de twee Duitse hoofdnetten in SD. Het is echt vijf jaar terug in de tijd met Delta.

Ik weet zeker als wij die kant opgaan dat een hoop klanten bedanken straks!
 
Bordewolf
Dit heeft niets te maken met de vraag van de vraagsteller. Ik ben het verder niet met je eens. Er zal een nieuw bedrijf ontstaan en Caiway gaat echt niet minder leveren dan ze nu doen, eerder meer.
Ik denk eerder dat Delta voor hun klanten meer gaat doen. Bovendien is Delta niet gierig, de prijsstelling ligt wel gelijk aan die van Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e TV in slaapkamer LG met WebOS 3.5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
glasvezel slaapkamer Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 13 nov 2020
Advertentie