obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storingen tijdens directe uitzending
Sokje
met de app. NPO start welke je met HbbTV krijgt door op de rode toets van je televisie afstandsbediening te drukken kan je alle NPO programma's zo terug zien en voor een maandprijs die minder kost als jou Entone zelfs in 1080P . De Entone is met de functies die hij nu heeft al weer volledig achterhaald.
 
Bakstenen
Entone is gratis bij mij,tegenwoordig moet je er nog meen 7 euro permaand voor betalen
 
Highway

Quote

Jan284 schreef:

Allemaal bedankt voor jullie berichten en mee denken.
Het beeld is weer gewoon met wel soms een vlek.
Ik had verwacht dat er meer kijkers uit onze omgeving zouden
reageren, maar die berusten er zeker gewoon in.
Ga ik ook maar doen.
Bedankt


Je kunt de caiway klantenservice nog bellen en je probleem vertellen. Wie weet wisselen ze de ontvanger wel om voor een ander merk. Entone heeft veel problemen.

Misschien kan optmizer daar nog iets over zeggen.
Handtekening
Wink
 
Sokje
Is er een ander merk dan Entone beschikbaar bij Caiway ?
 
Jaco Hage
Ik kan daar zeker wel wat in betekenen maar dan heb ik wel wat klantgegevens nodig. Pas dan kan ik met Caiway onderzoeken wat er exact aan de hand is en actie ondernemen. Ik heb diegene die zijn probleem gemeld heeft kunnen helpen in een oplossing.

@sokje, nee geen ander merk maar wel verschillende types Entone.
 
Bakstenen

Quote

Jaco Hage schreef:

Ik kan daar zeker wel wat in betekenen maar dan heb ik wel wat klantgegevens nodig. Pas dan kan ik met Caiway onderzoeken wat er exact aan de hand is en actie ondernemen. Ik heb diegene die zijn probleem gemeld heeft kunnen helpen in een oplossing.

@sokje, nee geen ander merk maar wel verschillende types Entone.

Jaco,was dat een antwoord voor mij ?
 
Jaco Hage
Uiteraard wil ik dat checken Bakstenen, voor jou en een ander.

- Wat ik nodig heb ik wat meerdere video/foto opnames, welke tijd/dag en programma's ect.
- Situatie schets van afwerking/bekabeling/connectors van modem naar entone.
- Modelnummer van entone
- Mogelijk interferentie (DECT telefoon / wifi station dichtbij)

Alles alles door jezelf gecheckt is, en je weet zeker dat het niet aan je eigen situaties ligt kan ik met de issue aan de slag.
(Dit checkwerk kan ik ook evt uitvoeren op locatie.)

Dus met een klein beetje info van jezelf kan ik al het eea uitzoeken.

(wel wil ik er op attenderen dat ik dit alles in basis uit coulance en kosteloos doe voor Caiway forumleden. Als er echt een check door mij op locatie gedaan wordt en/of andere bemiddeling gedaan wordt dan reken ik wel wat loyaliteit- en voorrijkosten. Denk dat dat wel zo netjes is) Smile
 
Jan284
Nogmaals bedankt voor jullie aandacht.
De storing is alleen die avond geweest.
Ik heb mij een tijd geleden aangemeld bij het forum, omdat de storing met de
blokjes dagelijks voor kwam.
Dat is opgelost.
Het is nu zeker alleen bij mij geweest en het is net als dat je naar
de tandarts moet, als je daar ben is de pijn over.
Gegroet en fijne dagen de rest van de maand.
 
Bakstenen

Quote

Jaco Hage schreef:

Uiteraard wil ik dat checken Bakstenen, voor jou en een ander.

- Wat ik nodig heb ik wat meerdere video/foto opnames, welke tijd/dag en programma's ect.
- Situatie schets van afwerking/bekabeling/connectors van modem naar entone.
- Modelnummer van entone
- Mogelijk interferentie (DECT telefoon / wifi station dichtbij)

Alles alles door jezelf gecheckt is, en je weet zeker dat het niet aan je eigen situaties ligt kan ik met de issue aan de slag.
(Dit checkwerk kan ik ook evt uitvoeren op locatie.)

Dus met een klein beetje info van jezelf kan ik al het eea uitzoeken.

(wel wil ik er op attenderen dat ik dit alles in basis uit coulance en kosteloos doe voor Caiway forumleden. Als er echt een check door mij op locatie gedaan wordt en/of andere bemiddeling gedaan wordt dan reken ik wel wat loyaliteit- en voorrijkosten. Denk dat dat wel zo netjes is) Smile

Jaco,gegevens zijn per mail verzonden
 
Jaco Hage

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

Jaco Hage schreef:

Uiteraard wil ik dat checken Bakstenen, voor jou en een ander.

- Wat ik nodig heb ik wat meerdere video/foto opnames, welke tijd/dag en programma's ect.
- Situatie schets van afwerking/bekabeling/connectors van modem naar entone.
- Modelnummer van entone
- Mogelijk interferentie (DECT telefoon / wifi station dichtbij)

Alles alles door jezelf gecheckt is, en je weet zeker dat het niet aan je eigen situaties ligt kan ik met de issue aan de slag.
(Dit checkwerk kan ik ook evt uitvoeren op locatie.)

Dus met een klein beetje info van jezelf kan ik al het eea uitzoeken.

(wel wil ik er op attenderen dat ik dit alles in basis uit coulance en kosteloos doe voor Caiway forumleden. Als er echt een check door mij op locatie gedaan wordt en/of andere bemiddeling gedaan wordt dan reken ik wel wat loyaliteit- en voorrijkosten. Denk dat dat wel zo netjes is) Smile

Jaco,gegevens zijn per mail verzonden


Dank je. We hebben alles zojuist met elkaar doorgenomen per e-mail. Ik ben met Caiway aan de slag om je probleem op te lossen. Dank voor het vertrouwen. We gaan ons best doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storingen tijdens directe uitzending', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
TV storingen - balken - blokken CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 214 18 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Entone 515 mute niet tijdens zappen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 24 feb 2016
Advertentie