obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Ik lees nou niet bepaald goeie berichten over Delta. De iptv ontvanger geeft alleen stereo geluid door. Dat is toch om te huilen in 2018 !

Veel mensen missen de Discovery zenders en Eurosport.

De prijsstelling is dus voor het goedkoopste alles in 1 pakket: 52,50 + 3,50 = 56 euro per maand.

En daarvoor krijg je een zeer schamel zenderpakket bij Delta , met een beschamend laag aantal HD zenders zonder Eurosport en Discovery.


Je zou zeggen voor de tarieven die Delta rekent mag er wel het een en ander meer geboden worden. Als dit hier gaat gebeuren , ben ik weg!

Ik heb gelezen dat het aantal KPN klanten drastisch is toegenomen in Zeeland sinds Delta het zenderaanbod zo heeft verschraald.

www.totaaltv.nl/nieuws/discovery-en-eurosport-terug-bij-delta/
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Maar nog steeds erg weinig HD zenders voor een aanbieder in 2018 !
 
Bordewolf
En je denk dat dat ook niet meteen gaat veranderen per 1 maart. Vanaf die datum gooien ze alle analoge kanalen weg, kan me dus niet voorstellen dat er dan ook niet meteen meer HD komt.
Let maar op dat de pakketindeling en HD zenders meer en meer gelijk gaan lopen met Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Als ik zie wat Ziggo kan met het aantal HD zenders op de coax, terwijl ze nog een volledig analoog pakket hebben, denk ik dat er nog genoeg HD zenders bij kunnen, zowel bij Caiway als Delta
 
Bordewolf
Dat kan alleen wanneer men de infrastuctuur op orde brengt en de QAM256 technologie overal gaan toepassen.
Cogas-gebied is daar al lange tijd voor geschikt.

Overigens verwacht ik dat er meer en meer een scheiding gaat komen tussen COAX en glasvezel.
Op glasvezel kunnen nog veel meer HD kanalen worden doorgegeven. Het ligt ook totaal niet voor de hand om dat voor eens en voor altijd gelijk te houden met COAX.
Glasvezel is al duurder...

En verder zie ik dat ook Delta SD afschakelt bij de premium zenders, die zijn bij Delta alleen nog maar in HD te ontvangen, de zelfde SD variant wordt afgeschakelt.
Kleine telling leert dat Caiway op die manier gemakkelijk 10 SD premium zenders af kan schakelen. Daar kan men dan weer 4 HD zenders voor plaatsen.
Gewijzigd door Bordewolf op 07 februari 2018, 19:28
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
http://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-wil-landelijke-allesin1aanbieder-worden/

De eerste tekenen van Delta als glasaanbieder zijn er. Grote gok dat ze onder de naam Delta via "(ex)-Naaldwijk" gaan leveren en dat Caiway eind dit jaar ook Delta gaat heten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen
Weet je, ik heb een hekel aan Delta ... het is nooit de meest vooruitstrevende club geweest en te lang onder de vleugels van de energietak gehangen. En daar is het net alsof je terugstapt in de tijd ... ongeveer 20 jaar in cultuur en mentaliteit.
 
Sokje
Die interactieve ontvanger van Delta is gewoon te triest voor woorden. Een heleboel dingen werken niet goed, maar de klant mag wel gewoon ervoor betalen. Eigenlijk laat Delta testpersonen betalen voor een product wat eigenlijk niet marktrijp is.
Geen favorieten lijstje kunnen maken. Geen ondertiteling.
Opnames die te vroeg stoppen en je kan niks aanpassen wat uitlooptijd.

Ik lees veel ellende er over op het Zeelandnet forum.

Ook geeft Delta veel zenders nog niet in HD door, die allang hadden moeten worden doorgegeven in HD.

Maar wie weet maakt Delta dit jaar een enorme inhaalslag.
 
Bordewolf
Dit klinkt toch als Caiway2, de ondernemingen lijken toch in alles op elkaar.
Diensten uit het jaar kruik, geen klantgevoel - en beleving en geen concurrentie.
Alle ingrediƫnten om jarenlang niks te hoeven doen en gewoon lekker achterover te leunen.

Alleen af en toe een vraag stellen op Twitter waarop het antwoord al een jaar geleden is gegeven door de grote providers die er al op inspeelden.

Overigens krijgt Delta per 1 maart wel meer HD zenders, je zult zien dat het pakket meer en meer geuniformeerd wordt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie