obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als eerste met 4K Ultra HD?
Bordewolf
Wat denken jullie? gaat Caiway verrassen met een truuk uit de doos?

Ik kan me herinneren dat Caiway ooit de eerste was met veel HD-kanalen. Dit deden ze door alle analoge kanalen af te schakelen (dat is hier in Twente nog niet het geval overigens omdat we van Ziggo komen en dit contractueel nog niet kan/kon).

Ik lees ook over mogelijkheden waarbij IPTV wordt gecombineerd met DVB-C en dat daar decoders (wie weet ook CI+) voor komen.
En komt entone ook met een 4K UHD -decoder? En zo ja, dan hoop ik tegen de prijs van de huidige, waarvan ik de huur gewoonweg te duur vindt (en belachelijk omdat veel aanbieders de eerste decoder gratis aanbieden).
De meerwaarde van de entone is er nog niet, alleen een beetje terugkijken en pauzeren wat we bij iedere aanbieder zien...

Zo roep Caiway ook al heel lang dat ze Pathé weer in ere gaan herstellen, daar hoor je niets meer over, maar die zouden UHD kunnen aanbieden...??
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Toen Aart Verbree nog aan het roer stond, was Caiway met veel het eerste. Nu is het al jaren het tegenovergestelde. Ik heb van de week Caiway weer eens gebeld over Film 1, waarom in 2017 nog steeds niet alle kanalen daarvan in HD worden doorgegeven voor de volle mep.

Het antwoord was, dat er niks over bekend was over uitbreiding naar alle Film 1 kanalen naar HD.

Dus ik denk dat het bij dromen blijft, Bor .
 
Bordewolf
Sokje, Caiway is intern bezig met het pakket voor 2018. Laat ik je als eerste voorspellen dat het voor iedereen weer 1 of 2 euro duurder wordt, linksom of rechtsom.
Mijn verwachtingen:
* Geen enkel analoog kanaal (behoudens rampenzender) op geen enkel netwerk
* Meer HD, o.a. Ziggo Sports, Film1 en meer Duitse andere zenders uit het Totaalpakket in HD (denk ook aan de plaatselijke regionale zender)
* Een verlaging van de huur van de 'oude" entone.
* Pathé Thuis, Netflix, Videoland met introductiekortingen icm de entone (mogelijk niet alle drie, maar wel 1 of 2 van deze)
* UHD entones waarvoor een hogere huur gaat gelden en minimaal één UHD-kanaal (Ik gok Ziggo Select en/of Fox Sports)
* IMAP Mail (maar dat gaat waarschijnlijk nog dit jaar gebeuren)
* Geheel nieuw platform voor Multiscreen (het doorontwikkelen van de huidige lijkt volkomen stil te staan).

Mijn gok is verder dat het hier bij blijft. Niet al te veel snelheidsverhogingen of pakketveranderingen, hooguit uniformering van pakketten.

Maar goed, ik kijk ook alleen maar in de glazen bol, maar ik heb al vaker aardig goed gezeten met mijn voorspellingen.

Met een mogelijk overname op til gaat men ook niet alles meer aanpakken. Wie de kandidaten gaan worden, ik ben erg benieuwd. Ze zullen echt niet alleen met Delta zitten.
Wie weet gaat de verkoop wel in twee delen, Kabel naar Ziggo, glasvezel naar een andere partij.
Gewijzigd door Bordewolf op 12 november 2017, 11:37
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Zelfs Kabel Noord heeft naast Ziggo een strategie over HD, dat is nu wat ik bij Caiway mis, daar lees je nooit over strategie:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kabelnoord-geven-voorkeur-aan-hd/
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als eerste met 4K Ultra HD?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie