obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
kan geen mail verzenden
henksr
Ja dat staat er.
 
henksr
Ja dat staat er.
 
Bakstenen
Dan moet de mail het doen,wat je ook kan doen is alles verwijderen en opnieuw installeren.
 
henksr
Heb ik al gedaan, maar na het invullen van de gegevens kom ik niet door de identiteitscontrole. Geeft na enige tijd zoeken de melding zoals eerder vermeld:

"E-mail versturen mislukt. De gebruikersnaam of het wachtwoord voor smtp.caiway.net is onjuist."
Gebruiker en wachtwoord doen het prima bij inloggen op Webmail. Overigens zijn de gebruiker en het wachtwoord al jaren niet meer gewijzigd.
Wat ook raar is, is het feit dat de mailaccounts in de iPhone er al jaren in staan en tot op enkele weken goed werkten. Zou het iets met de apple update van 19 september te maken hebben?
grts.,

Henk Sr
 
Bakstenen
Oke,je kan nog 1 ding proberen en soms geeft Caiway ook deze melding als er nog een mail programma open staat,probeer eens dat je maar 1 open heb staan.
Anders toch Caiway bellen,zo te zien staat alles correct,en mocht het met de update van 19 september te maken hebben kan je daar vlug achter komen door deze update te verwijderen
 
henksr
Dank je.,

Ik ga maar weer eens bellen.

grts.,

Henk Sr
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan geen mail verzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie