obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone Kamai geen pauze
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Kan je bij de nieuwe Kamai ook al opnames plannen op je mobiel als je niet thuis bent, zoals bij Ziggo en KPN ?


Alles waar bij Ziggo en KPN wel mogelijkheden voor zijn ontbreekt bij Caiway m.b.t. opnemen via een app, streamen, volledige pakket, extra zenders en meer HD via de decoder, films on demand etc etc etc
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
pauke
Die entone met hard disk heb ik er 5 van thuis gekregen omdat er iedere keer ook problemen mee waren .
daarom nu de kamai gekregen , maar het is geen van beide optimaal en dan druk ik me nog netjes uit.
 
MarcoT
Ok. Die harddisk recorder ook al. Toen wij nog via kabel tv aan het kijken waren was er ook met de humax zonder harddisk en die Samsung met harddisk alleen maar problemen. Toen kocht ik bij media markt een Samsung harddiskrecorder en geen problemen meer. Gek toch.
Weet niet of men voor glasvezel tv ok losse apparatuur kan kopen. Man zal denken het is hetzelfde bij caiway. Maar die zelf gekochte recorder was dezelfde als wat caiway toen verkocht. Maar die van media markt deed het wel. Heb hem nog. Voor de tv op de slaapkamer
 
Jaco Hage

Quote

MarcoT schreef:

Ok. Die harddisk recorder ook al. Toen wij nog via kabel tv aan het kijken waren was er ook met de humax zonder harddisk en die Samsung met harddisk alleen maar problemen. Toen kocht ik bij media markt een Samsung harddiskrecorder en geen problemen meer. Gek toch.
Weet niet of men voor glasvezel tv ok losse apparatuur kan kopen. Man zal denken het is hetzelfde bij caiway. Maar die zelf gekochte recorder was dezelfde als wat caiway toen verkocht. Maar die van media markt deed het wel. Heb hem nog. Voor de tv op de slaapkamer


Voor Caiway Glasvezel IPTV is er elders geen andere IPTV tekoop. Caiway configureerd zelf de Entone apparatuur op hun eigen Multicast IP systeem.
Entone levert decoders waarop (je zelf) custom made software schrijft. De Decoder is een blanco computertje.
Een ''decoder'' uit de winkel zal met zijn ''LAN - internetpoort'' niet gaan werken op het Caiway IPTV signaal.

Je kunt wel kiezen voor een externe dienst van bv KNIPPR IPTV. Die hebben losse IPTV decoders, of via een app via de laatste generatie Apple TV / ChromeCast waarmee je de meeste TV zenders kan ontvangen. Je hebt dan alleen een ''Internet-verbinding'' nodig van tenminste 25Mbit/s. Kosten per PayTV dienst/decoder per TV zit op ca € 10,- p/mnd

Caiway heeft ook Glasvezel Internet Only die iets voordeliger is en je dan evt via je internetverbinding een KNIPPR oplossing aanschaft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Kamai geen pauze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie