obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 22:48
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [33 stemmen]
85% [33 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [6 stemmen]
15% [6 stemmen]

Stemmen: 39
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken

Entone Kamai geen pauze

MarcoT
Hallo allemaal
Heb mij nu ook maar hier aangemeld, want ik word gek van caiway.
Hebben sinds afgeholpen jaar tv via glas. Liep ook eerst zonder problemen. Dan ineens konden wij niet meer pauzeren. Met caiway gebeld en 1 dag later opgelost. Maar.... daar blijf het niet bij. Daarna konden wij om de week niet pauzeren. Heb al zo vaak caiway gebeld, dat ik er nu echt geen zin meer heb om te bellen.
Laatste keer was de oplossing van hun, als pauzeren niet werkt de sd card eruit en opnieuw opstarten. Dat werkte voor een aantal weken. Maar nu helemaal niet meer. Opnemen in de cloud doet die ook alleen als die er zin in heeft.
Toen al om een nieuwe glas receiver gevraagd of tenminste een nieuwe sd card. Maar geen gehoor.
Misschien weet hier nog iemand een oplossing.
Zal een andere aanbieder hier een snelheid van 300mbit kunnen leveren, waren wij allang weg van dat caiway gedoe.
Gr Marco

Bordewolf
Je vergeet dat terugkijken ook sinds kort hapert. Het lijkt wel of er iets is met de servers waarop dit draait ??

In elk geval iedere euro die ik er nu voor betaal is er 1 te veel! En ik betaal ook nog eens 5 euro bij het 500Mbit pakket ipv 2,50 bij de andere pakketten!!
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

MarcoT
Ja dat klopt. Dat werkt ook niet naar behoren. Maar ook al in het begin.
Net deed die helemaal niks meer. Geen zenders geef die aan. Weer stekker eruit en nu net doet ie het weer.
Wordt er echt gek van. Pauzeren gebruiken wij best vaak. Of beter gezegd. Gebruikten wij. Want dat werkt nu niet meer. En caiway heeft echt nul service.

Jaco Hage
MarcoT schreef:

Ja dat klopt. Dat werkt ook niet naar behoren. Maar ook al in het begin.
Net deed die helemaal niks meer. Geen zenders geef die aan. Weer stekker eruit en nu net doet ie het weer.
Wordt er echt gek van. Pauzeren gebruiken wij best vaak. Of beter gezegd. Gebruikten wij. Want dat werkt nu niet meer. En caiway heeft echt nul service.

Bel of e-mail mij morgen even. Als je mailt vermeld dan je postcode en huisnummer dan kan ik alvast het eea ondernemen. Ik verwacht dat ik met Caiway je probleem wel kan fiksen en je irritatie wordt weggenomen.

Rechts van het forum staan de gegevens. Uiteraard kun je mij ook een PB bericht sturen.

Ik hoor het wel. Smile
www.optimizer.co.nl - '' Verbinder in techniek & comfort ''

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Kamai geen pauze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Entone 515, merkwaardig gedrag. CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 23 oktober 2017, 07:20
opname's entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 5 31 augustus 2017, 13:37
entone slaat vast CaiWay Glasvezel modem 6 08 augustus 2017, 08:45
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing 13 21 juli 2017, 20:34
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen 4 19 juli 2017, 12:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| arievree00:57:30
| Bordewolf03:06:24
| Migow03:20:15
| musiclover03:40:16
| Jaco Hage04:10:29
| Highway04:22:23
| Bakstenen06:09:13
| flipje08:19:21
| vossoft09:37:08
| willempie10:54:56
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 april 2017, 17:44
is er weer een storing met E-Mail???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock